کمک در انجام امور اداری


وقتی بخت با شما یار نیست!

همیشه انجام امور اداری فرایندی دردسرساز و پیچیده بوده است. افراد مجبور هستند برای انجام امور اداری خود به اداره‌جات مختلف مراجعه کنند. این مراجعه‌ها غالبا خوشایند و دلچسب نیست. در برخی موارد هم پیگیری شما به خوبی پیش نمی‌رود. طبقه‌های مختلف اداره را بالا و پایین می‌روید، ولی متاسفانه به نتیجه مطلوب نمی‌رسید!

درخواست انجام امور اداری خود را ثبت کنید!

بالا و پایین رفتن از طبقه های مختلف اداره جات از ملزومات انجام امور ادرای است

دلایلی که مانع انجام کار اداری شماست!

1.عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری

به کجا مراجعه کنم؟ از کجا شروع کنم؟

این‌ها رایج‌ترین سوالات بین ارباب رجوعان ادارات و سازمان‌ها و دانشگاه‌ها است. عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری همیشه مشکل‌ساز است. مشکل موقعی بزرگتر می شود که برای انجام امور اداری خود مجبور هستید به چند اداره مراجعه کنید! گاهی جستجو در اینترنت هم کمکی نمی کند. دربه‌در دنبال فردی هستید که روند موردنظر را تجربه کرده باشد تا بتوانید از او کمک بگیرید.

  • ترتیب مراجعه به اداره جات مختلف؛
  • اطلاع داشتن از مدت زمان مورد نیاز برای انجام یک موردِ اداری؛
  • آگاهی دقیق از مدارک مورد نیاز

این‌ها جزو سردرگمی‌های شما در طی روند اداری مراجعات شماست.

با کمک گرفتن از کمک‌حال از این سردرگمی‌ها خلاص شوید!

2.«تهران» یک مساله پیچیده و بزرگ!

تهران، برای شما تداعی‌کننده‌ی چه واژه‌هایی است؟ حتما شلوغی و ترافیک، در لیست کلمات شما خواهند بود. شاید هم دردسر؛ متمرکز شدن سازمان‌ها و ادارات دولتی در این شهر، باعث مشکلات فراوان برای برای افراد ساکن سایر مناطق کشور شده. افراد مجبور هستند برای یک پیگیری ساده با صرف هزینه‌ی زیاد به تهران بیایند. حتی ممکن است کارشان در یک روز انجام نشود؛ مجبورند شب‌مانی داشته باشند تا امور اداری خود را به سرانجام برسانند. همین مساله باعث شلوغ شدن دوچندان برخی اداره‌جات در تهران شده است.

طبق آماری در سال 91، روزانه دو میلیون نفر برای انجام امور اداری به تهران می‌آمدند. با افزایش جمعیت شهر تهران، احتمالا امسال این آمار افزایش چشم گیری داشته است.

انجام امور اداری در تهران یک مشکا اساسی است

3.مدارکی مورد نیاز چیست؟

تصور کنید خسته و تشنه در گرمای تابستان، بعد از دوندگی‌های فراوان مدارک مورد نیاز برای مراجعه به هر اداره هم یک چالش جدی است. خیلی اوقات در حین پیگیری، به یکباره متوجه می‌شوید که به اصل یکی از مدارکتان نیاز دارید. یا کپی‌هایی که هر بخش اداری لازم دارد و باعث مراجعه‌ی چندین‌باره شما به بخش کپی می‌شود؛ احساسی جز خشم و درماندگی و کلافگی برایتان نخواهد داشت.

تصور اینکه متاسفانه باید یک روز دیگر برای مراجعه وقت بگذارید و مدارکتان را کامل کنید، وحشتناک است.

انجام امور اداری خود را به کمک‌حال بسپارید و آسودگی را تجربه کنید!

راه حل دولت برای سهولتِ انجام امور اداری

1.دولت الکترونیک

امروزه با الکترونیکی شدن برخی امور، خوشبختانه مساله پیچیدگی انچام امور اداری، تا حدی حل شده است. تقربیا همه اداره‌جات و سازمان‌ها، چه دولتی چه غیردولتی، بستر الکترونیک دارند. این اداره‌جات اطلاعات مفیدی بر روی سایت خود قرار داده‌اند و مخاطب به راحتی می‌تواند از آنها استفاده بکند. در بسیاری موارد، این بسترها برای مراجعین بسیار کمک‌کننده هستند. بسترهای اینترنتی مانع از صرفِ وقتِ بیهوده و کاغذبازی غیرضروری می‌شود. همچنین مشکل  عدم پاسخگویی به تلفن، در برخی اداره‌جات را نیز حل می کند. در این بین، متاسفانه هستند جاهایی که اطلاعات خوبی را به مخاطب نمی‌دهند و ناکارآمداند.

عدم پاسخگویی یه تلفن در اداره جات یک مشکل اساسی در فرایند انجام امور اداری از راه دور است

2.حذف هزینه های غیر ضروری در دولت الکترونیک

اگر افراد از قبل بدانند که برای هر کاری دقیقا چه مدارک و پارامترهایی نیاز است، بسیاری از هزینه‌های غیرضروری حذف می‌شود. افراد با خیال راحت می‌توانند از طریق بستر الکترونیک، امور اداری خود را انجام دهند. در این صورت، فرد فقط در مواردی که احتیاج به مراجعه حضوری باشد، در اداره حاضر می‌شود. صرفه‌جویی در زمان، هزینه، انرژی و ایجاد آرامش خیال، حاصل این نوع تلاش‌های دولت خواهد بود.

در کنار خانواده بودن بهتر از انجام امور اداری است

البته مسیر رسیدن به دولت کاملا الکترونیک، مسیر طولانی و ناهمواری‌ست. به طوری که موفقیت در این مسیر احتیاج به مشارکت همه جانبه شهروندان و سازمان‌ها دارد.

انجام امور اداری خود را به “کمک حال” بسپارید!

کمک حال چرا به وجود آمد؟

تیم جوان کمک حال، بعد از تحقیق و بررسی این نیاز افراد جامعه و با تلاش برای ایجاد حال خوب تشکیل شد. کمک حال برای رفع دغدغه افراد جامعه با شعار “کمک حال یک عضو به خانواده شما اضافه می کند و کمک حالتان می شود!” شروع به کار کرد. برای پیگیری و انجام امور اداری، دانشجویی، درمانی، بیمه، سربازی خود روی کمکِ کمک حال حساب کنید .
کمک حال برای انجام امور اداری به شما کمک می کند

کمک حال چه کار می کند؟

کمک حال سعی دارد چندین سفر درون شهری را به یک سفر درون شهری تبدیل کند. حتی هزینه سفرهای بین کشوری! را هم با انجام امور اداری ایرانیان خارج از کشور به حداقل می‌رساند. افراد می توانند با برون سپاری امور بیرون از منزل به کمک حال، با خبال راحت به امور شخصی خودشان بپردازند.
با کمک گرفتن از کمک حال:
  • به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کنید.
  • بی‌دغدغه به امور شخصی خود می‌پردازید.
  • می‌توانید با آسودگی در کنار خانواده بمانید؛
  • می‌توانید به تفریح با فرزندان خود فکر کنید.
  • در محل کار با خیال راحت به امور مهم‌تر رسیدگی کنید.
  • ساعت‌های مرخصی‌تان را بیهوده از دست ندهید.
  • امور بیرون از منزلتان را به افراد آگاه و متخصص بسپارید.
  • بدون صرف هزینه هنگفت برای جابجایی و سفر به شهرهای بزرگ، از دغدغه‌ی انجام کارهای خود آسوده شوید.
کار اداری خود در تهران را به کمک حال بسپارید
 

چگونه به کمک حال اعتماد بکنم؟

ارکان اصلی تیم ما:

  •  مسئولیت
  • تعهد کاری
  • کیفیت 
  • رضایت مشتری

است. ما فردی را به کمک شما می‌فرستیم که با ریزبینی و دقت تمام، از میان تعداد زیادی از افراد انتخاب شده است. کمک حالتان، باید پاسخگویی نیازهای شما باشد. داشتن تخصص لازم، گواهی عدم سوء پیشینه و ضمانت اخلاقی و رفتاری افراد از اصول اولیه همکاری با تیم کمک‌ حال می باشد.

فردِ کمک حال با تخصص خود در زمینه‌های گوناگون می‌تواند در تسریع فرایندهای انجام امور اداری به شما کمک کند. برای انجام امور اداری خود در بیمه، کارگزاری‌ها، دفاتر خدمات الکترونیک، دانشگاه ها، سازمان های اداری و غیر اداری مختلف، شهرداری و … روی کمک ما حساب کنید.

کمک حال با تخصص خود در زمینه های گوناگون می تواند در تسریع فرایندهای انجام امور اداری به شما کمک کند

چگونه کمک حال سفارش بدهم؟

برای ثبت سفارش می توانید به سه طریق اقدام کنید

  1. مراجعه به سایت کمک حال و در قسمتکمک در انجام امور اداری” سفارش خود را ثبت کنید.
  2. تماس با پشتیبانی (02142719014-09331629351) و ثبت سفارش خود
  3. عضویت در کانال تلگرام کمک حال و  ثبت سفارش خود در تلگرام یا اینستاگرام

برای داشتن هر گونه سوالی یا مشاوره می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید یا از منوی تماس با ما استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه درخواست تماس شماره خودتان را برای ما بگذارید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.




کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.