انجام امور اداری خود را به کمک حال بسپارید و آسوده‌ شوید


سامانه انجام امور اداری در تهران و ایران

همیشه انجام امور اداری فرایندی دردسرساز و پیچیده بوده است. افراد مجبور هستند برای انجام کارهای اداری خود به اداره‌‌های مختلف مراجعه کنند. این مراجعه‌ها غالباً خوشایند و دلچسب نیست. در برخی موارد هم پیگیری شما به خوبی پیش نمی‌رود. طبقه‌های مختلف اداره را بالا و پایین می‌روید، ولی متأسفانه به نتیجه مطلوب چه برای انجام کارهای اداری در تهران و چه برای انجام کارهای اداری در سایر شهرها خود نمی‌رسید! نگران نباشید. تیم متخصص کمک حال اینجاست تا دغدغه‌های شما را کم کند و کمک حالتان شود.

آنچه می‌خوانید:

ترافیک و شلوغی از موانع انجام امور اداری در تهران

دلایل زیادی برای عدم موفقیت افراد در انجام امور اداری وجود دارد:

1.عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور و کارهای اداری

به کجا مراجعه کنم؟ از کجا شروع کنم؟

این‌ها رایج‌ترین سؤالات بین ارباب رجوعان ادارات و سازمان‌ها و دانشگاه‌ها است. عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری همیشه مشکل‌ساز است. مشکل موقعی بزرگتر می‌شود که برای انجام کارهای اداری خود مجبور هستید به چند اداره مراجعه کنید! در اینجاست که سردرگمی شما بیشتر می‌شود:

  • نمی‌دانید ترتیب مراجعه به اداره جات مختلف کدام است
  • از مدت زمان مورد نیاز برای انجام یک موردِ اداری اطلاعی ندارید
  • اطلاع دقیقی از مدارک مورد نیاز برای کار خود ندارید

اینجاست که کمک حال می‌تواند کمک حالتان شود.

2.«تهران» یک مسأله پیچیده و بزرگ!

اگر از شما بپرسند با شنیدن تهران چه چیزی به ذهنتان می‎آید؟ حتماً «شلوغی» و «ترافیک»، جزو جواب‌هایتان خواهند بود.

دردسر متمرکز شدن سازمان‌ها و ادارات دولتی در این شهر، باعث مشکلات فراوان برای افراد ساکن سایر مناطق کشور شده است. افراد مجبور هستند برای انجام امور اداری در تهران اقدام کنند و یا حتی برای یک پیگیری ساده با صرف هزینه‌ی زیاد به تهران بیایند. حتی ممکن است کارشان در یک روز انجام نشود؛ مجبورند شب‌مانی داشته باشند تا امور اداری خود را به سرانجام برسانند. همین مسأله باعث شلوغ شدن دوچندان برخی از اداره‌ها در تهران شده است.

طبق آماری در سال 91، روزانه دو میلیون نفر برای انجام امور اداری به تهران مراجعه می‌کردند. با افزایش جمعیت شهر تهران، احتمالاً این آمار افزایش چشم گیری داشته است.

3.مدارک مورد نیاز چیست؟

بعد از دوندگی‌های فراوان برای انجام کارهای اداری، مدارک مورد نیاز برای هر اداره هم یک چالش جدی است. خیلی اوقات در حین پیگیری، به یکباره متوجه می‌شوید که به اصل یکی از مدارکتان نیاز دارید. یا کپی‌هایی که هر بخش اداری لازم دارد و باعث مراجعه‌ی چندین‌باره شما به بخش کپی می‌شود؛ احساسی جز خشم و درماندگی و کلافگی برایتان نخواهد داشت.

تصور کنید خسته و کلافه تنها به امید هرچه زودتر به نتیجه رسیدن و انجام کار اداری خود همه اوضاع را تحمل کرده‌اید اما حالا باید یک روز دیگر برای مراجعه وقت بگذارید و مدارکتان را کامل کنید. این امر نه تنها اصلاً خوشایند نیست بلکه برای برخی از افراد وحشتناک است.

دولت الکترونیک یکی از راه‌های سهولت انجام امور اداری در تهران و سایر شهرها

امروزه با وجود دولت الکترونیک و الکترونیکی شدن برخی امور، خوشبختانه مسأله پیچیدگی انجام امور اداری در تهران و سایر شهرها، تا حدی حل شده است. تقربیاً همه اداره‌ها و سازمان‌ها، چه دولتی چه غیردولتی، بستر الکترونیک انجام امور اداری را آماده کرده‌اند.

آن‌ها اطلاعات مفیدی بر روی سایت خود قرار داده‌اند و مخاطب به راحتی می‌تواند از آنها استفاده کند. در بسیاری موارد، این بسترها برای مراجعین بسیار کمک‌کننده هستند.

بسترهای اینترنتی مانع از صرفِ وقتِ بیهوده و کاغذبازی غیرضروری می‌شود. همچنین مشکل عدم پاسخگویی به تلفن، در برخی اداره‌ها را نیز حل می‌کند. در این بین، متأسفانه هستند سایتها و سامانه‌هایی که اطلاعات خوبی را به مخاطب نمی‌دهند و ناکارآمد هستند.

حذف هزینه‌های غیر ضروری انجام امور اداری در دولت الکترونیک

اگر افراد از قبل بدانند که برای هر کاری دقیقاً به چه مدارک و پارامترهایی نیاز است، بسیاری از هزینه‌های غیرضروری حذف می‌شود.

افراد با خیال راحت می‌توانند از طریق بستر الکترونیک، امور اداری خود را انجام دهند. در این صورت، فرد فقط در مواردی که احتیاج به مراجعه حضوری باشد، در اداره حاضر می‌شود. صرفه‌جویی در زمان، هزینه، انرژی و ایجاد آرامش خیال، حاصل این نوع تلاش‌های دولت خواهد بود.

البته مسیر رسیدن به دولت کاملا ًالکترونیک، مسیر طولانی و ناهمواری‌ست. به طوری که موفقیت در این مسیر احتیاج به مشارکت همه جانبه شهروندان و سازمان‌ها دارد.

تیم جوان کمک حال، بعد از تحقیق و بررسی این نیاز افراد جامعه و با تلاش برای ایجاد حال خوب تشکیل شد.

بنا به گفته خانم نینا نیکوبخت، مدیرعامل کمک حال:

کمک حال از اسفند ۹۶ کمک‌حال در تهران راه ‎اندازی شده و اکنون در کلان شهرهای ایران مثل مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز و…. آماده خدمت ‎رسانی است.

کمک حال برای رفع دغدغه افراد جامعه با شعار “کمک حال یک عضو به خانواده شما اضافه می‌کند و کمک حالتان می‌شود!” شروع به کار کرد. برای پیگیری و انجام امور اداری، دانشجویی، درمانی، بیمه، سربازی خود روی کمکِ کمک حال حساب کنید.

کمک حال چه کار می کند؟

کمک حال سعی دارد چندین سفر درون شهری را به یک سفر درون شهری تبدیل کند.

حتی هزینه سفرهای خارج از کشور را هم با انجام امور اداری ایرانیان خارج از کشور به حداقل می‌رساند. افراد می‌توانند با برون سپاری انجام کارهای اداری و بیرون از منزل به کمک حال، با خیال راحت به امور شخصی خودشان بپردازند.

چرا از کمک حال کمک بگیرید؟

از وقتی که باید صرف انجام امور اداری در تهران و سایر شهرها صرف کنید برای کارهای دلخواه خود استفاده کنید
  • به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کنید.
  • بی‌دغدغه به امور شخصی خود می‌پردازید.
  • می‌توانید با آسودگی در کنار خانواده بمانید.
  • می‌توانید به تفریح با فرزندان خود فکر کنید.
  • در محل کار با خیال راحت به امور مهم‌تر رسیدگی کنید.
  • ساعت‌های مرخصی‌تان را بیهوده از دست ندهید.
  • امور بیرون از منزلتان را به افراد آگاه و متخصص بسپارید.
  • بدون صرف هزینه زیاد برای جابجایی و سفر به شهرهای بزرگ، از دغدغه‌ی انجام کارهای اداری در تهران و سایر شهرها آسوده شوید.
 

چگونه به کمک حال اعتماد بکنم؟

ارکان اصلی تیم ما عبارت است از:

  •  مسئولیت
  • تعهد کاری
  • کیفیت 
  • رضایت مشتری

ما فردی را به کمک شما می‌فرستیم که با ریزبینی و دقت تمام، از میان تعداد زیادی از افراد انتخاب شده است.

کمک حال شما، باید پاسخگویی نیازهای شما باشد. داشتن تخصص لازم، گواهی عدم سوء پیشینه و ضمانت اخلاقی و رفتاری افراد از اصول اولیه همکاری با تیم کمک‌ حال می‌باشد.

فردِ کمک حال با تخصص خود در زمینه‌های گوناگون می‌تواند در تسریع فرایندهای انجام کارهای اداری در تهران و سایر شهرها به شما کمک کند.

برای انجام امور اداری خود در بیمه، کارگزاری‌ها، دفاتر خدمات الکترونیک، دانشگاه‌ها، سازمان‌های اداری و غیر اداری مختلف، شهرداری و… روی کمک ما حساب کنید.

چگونه از کمک حال کمک بگیرم؟

برای انجام امور اداری در تهران و ایران  از کمک حال کمک بگیرید

شما می‌توانید در هر گوشه از این کره خاکی که هستید، برای ثبت سفارش خود به سه طریق اقدام کنید:

  1. مراجعه به سایت کمک حال و در قسمت “کمک در انجام امور اداری” سفارش خود را ثبت کنید.
  2. با پشتیبانی (02191070028-09331629351) تماس بگیرید.
  3. عضویت در کانال تلگرام کمک حال و  ثبت سفارش خود در تلگرام یا اینستاگرام

در زمانی که درخواست خود را ثبت می‌کنید، روند کار و مدارم مورد نیاز مشخص خواهد شد و به شما اعلام می‌شود.

شما می‌توانید مدارک لازم را از طریق پیک و پست یا هر روش دیگری همچون ارسال با اتوبوس یا ماشین‌های خطی به دست ما برسانید. در بسیاری از موارد هم فقط اسکن مدارک کفایت می‌کند.

در صورت داشتن هر گونه سؤال یا درخواست مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه درخواست تماس شماره خودتان را برای ما بگذارید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

کمک حال در چه اموری می‌تواند کمکمان کند؟

برای انجام امور اداری خود در بیمه، کارگزاری‌ها، دفاتر خدمات الکترونیک، دانشگاه‌ها، سازمان‌های اداری و غیر اداری مختلف، شهرداری و… روی کمک ما حساب کنید.

آیا فقط برای انجام کارهای اداری در تهران می‌توان از کمک حال کمک گرفت؟

خیر- تیم تخصصی کمک حال در اکثر شهرهای ایران نیروی ماهر و متخصصی را برای انجام امور اداری شما در اختیار دارد.

چگونه می‌توانم سفارش کاری‌ام را در کمک حال ثبت کنم؟

راه‌های ارتباطی با کمک حال از طریق تلفن، سایت و شبکه‌های اجتماعی است.

در صورتی که تجربه‌ همکاری با کمک حال را در زمینه انجام امور اداری داشته‌اید خوشحال می‌شویم شنونده نظراتتان باشیم.

4.7/5 - (46 امتیاز)


10,اردیبهشت,1397        کمک حال        47 دیدگاه        29,442 بازدید

47 پاسخ به “انجام امور اداری خود را به کمک حال بسپارید و آسوده‌ شوید”

  1. بابک اسماعیلی گفت:

    متاسفانه امور اداری در همه جای ایران همین مدله. مخصوصا شهرهایی مثل تهران اصفهان مشهد و….

  2. سعیده طرقی گفت:

    بسیار جالب بود که به همه نکات دقت شده بود.اگر اداره جات سایت هاشونو قوی کنن خیلی از مشکلات حل میشه

    • مدیر سایت گفت:

      استفاده درست از سایت ها و بسترهای الکترونیکی در خیلی از مسائل کمک کننده و یاری بخش است.هم برای مسئول حاضر در اداره و هم برای فردی که به اداره مراجعه می کند.

  3. شایسته تجدد گفت:

    من چند هفته هست که به اداره دانش آموختگی زنگ میزنم و واقعا کسی پاسخگو نیست.راهم هم دوره. اگه کمک حال بتونه اینکارارو انجام بده که واقعا عالیه

    • مدیر سایت گفت:

      بله در حال حاضر این مشکل وجود داره و خیلی ها باهاش دست به گریبان هستن.کمک حال سعی داره مانند عضوی از خانواده شما امور شما را پیگیری کنه و برای شما آسایش به ارمغان بیاره.

  4. مریم گفت:

    من دانشجوی یکی از دانشگاه های بابل هستم.ساکن شیرازم.کارهای فارغ التحصیلی رو انجام دادم ولی یه قسمت تسویه حسابم مونده که بایه صحبت انجام میشه ولی چند ماهه که کسی نه جواب تلفن منو میده و بخاطر کارم هم نمیتونم برم بابل.بدون خوابگاه و جا و مکان واقعا سخته.خلاصه اینکه کار من اینمدلی مونده!!! اگه واقعا جایی باشه که اینمدلی پیگیری ها رو انجام بده به خیلیا کمک میکنه

    • مدیر سایت گفت:

      این مشکل خیلی از دانشجویانی که خارج از شهر و استان خودشون درس میخونن هست. همه ما روزی با این مشکل مواجه شدیم. انشالا که با اینترنتی شدن پیگیری ها این مشکلات هم از چرخه امور ادرای حذف بشن!

  5. فرشید بهشتی گفت:

    من برای انجام امور اداری و بیمه پدر و مادرم همیشه مشکل داشتم.تو مسافت های طولانی و ترافیک تهران واقعا برام مقدور نیست که کارهاشون رو به موقع انجام بدم.و همیشه شرمنده اونا هستم.کارای اداری قشنگ به روز ادمو میگیره و الافت میکنه

    • مدیر سایت گفت:

      جناب بهشتی عزیز برای انجام هر گونه امور بیرون از منزل و انجام امور اداری والدینتون میتونید از کمک حال کمک بگیرید و آسوده خاطر بشید.

  6. ساناز گفت:

    سلام.بسیار فکر و ایده جالبیه .انشالا ک یاد بگیریم ارزش وقت رو

    • مدیر سایت گفت:

      خداروشکر آدم ها دارن به سمتی میرن که ارزش وقت را خیلی بهتر از قبل میدونن. ماهم از این قائده جدا نیستیم.ممنون از لطف شما

  7. فاطمه هروی گفت:

    امور اداری همیشه کلافه کننده.من یک دفه دادگستری کار داشتم دو سه ساعت منتظر شدم تا مسئولش بیاد.کسی هم نمی‌دونستم کجاست؟؟؟!

    • مدیر سایت گفت:

      بله حق با شماست.در حال حاضر ارباب رجوع از حق و حقوق خودش آگاه نیست و در برخی اداره جات متاسفانه شاهد این اتفاق ها هستیم.به امید فردایی بهتر

  8. آرمین گفت:

    من برای پیگیری کسری خدمتم توی تهران از کمک حال کمک گرفتم. برام انجام دادن و واقعا خیالم راحت شد.ممنون از تیم کمک حال

    • مدیر سایت گفت:

      ممنون از شما آرمین عزیز.هدف ما رفع دغدغه ی شماست.انشالا که کمک حال برای شما فراغت بال به ارمغان اورده باشه.

  9. مهسا احمدی گفت:

    چند وقتی هست که درگیر کارهای روزانه ام هستم و دغدغه انجام کارهای فارغ التحصیلی م رو دارم خیلی خوبه که چنین مجموعه ای هست تا ما بتونیم به کارامون برسیم و اون کار اداریمون رو برامون انجام بده.واقعا خوشحالم که با مجموعه تون اشنا شدم.

  10. تورج گفت:

    سلام. بسیار عالی. یعنی من الان میتونم از طریق کمک حال پیگیر دانشنامه مدرک کارشناسی ارشد خود از دانشگاه تهران باشم؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام .بله براتون انجام میدیم آقای تورج.میتونید سفارش خودتون رو از طریق لینک زیر ثیت کنید:

      کمک در انجام امور اداری
      با شماره هایی که در زیر سایت گذاشته شده با ما تماس بگیرید یا شماره خودتون رو سمت “درخواست تماس” بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.امیدواریم کارتون رو به نحو احسن انجام بدیم و برای شما فراغت خیال به همراه بیاریم

  11. سعید ح گفت:

    سلام، وقت بخیر، معمولا نحوه پرداخت دستمزد اینگونه افراد که کار اداری دیگران رو انجام میدن به چه صورت هست؟؟ باتشکر

    • مدیر سایت گفت:

      سلام . در فرایند انجام امور اداری ، هر کاری بر حسب حجم کار و تخصص موردنیاز قیمت گذاری شده، قیمت ها در سایت موجود می باشند و در هنگام ثبت سفارش قابل مشاهده و شفاف هستند. در انجام کارهای تداومی و پروسه ای قیمت با توافق طرفین تعیین می شود.

  12. مصطفي گفت:

    با سلام
    من براي تغيير فاميل خود نياز به كمك دارم
    بدليل تعداد زياد فاميل من در شهرم اداره ثبت احوال از اين كار سر باز ميزند و عنوان ميكند كه چون فاميل شما زننده نيست اداره ثبت احوال مجوز نميدهد . ولي من كساني را ميشناسم كه با اين وجود فاميلي خود را عوض كرده اند .
    اگر ميتوانيد اين كار را انجام دهيد ، با من تماس حاصل نماييد ، ويا از طريق ايميل اطلاع رساني نماييد .
    فاميل من زارع است .

    • مدیر سایت گفت:

      سلام .جناب زارع عزیز تعویض نام فامیلی باید به دلایل موجهی باشه برای مثال نام خانوادگی شامل نام های خارجی باشد، نام خانوادگی دو کلمه ای یا بیشتر باشد، شامل واژه های ناپسند باشد مانند گداپور و…. کارشناسان کمک حال با شما تماس خواهند گرفت و در صورت تمایل پیگیر کار شما خواهند بود. انشالا به نتیجه مطلوب برسید.

  13. حسن ترابی گفت:

    من دو بار کارم رو به کمک حال سپردم و در کوتاهترین زمان برام انجام دادند،بسیار راضی بودم و شما رو به خیلیا معرفی کردم.موفق باشید.

    • مدیر سایت گفت:

      ممنون از لطف شما جناب ترابی.خوشحالیم که مشتری خوبی مثل شما داریم و از کمک حال راضی بودید.

  14. شیوا سلطانی گفت:

    ایده تون خیلی جالبه و به درد بخور.من از شیراز هستم.اصلا فکرشو نمی‌کردم همچین مجموعه ای وجود داشته باشه من کارم رو به کمک حال سپردم و در همون روز انجام شد.تشکر از شما

  15. حسین ابو گفت:

    انجام امور اداری و کارهای اداری همیشه همیشه خسته کننده و انرژی بر بوده اگه بتونید یه فکری برای این کارا بکنید که واقعا شاهکاره‌

    • مدیر سایت گفت:

      با سلام. در مدتی که فعالیت داشتیم سعی کردیم دغدغه مردم رو بشناسیم و برای صرفه جویی در زمان و انرژی افراد راه حلی پیدا کنیم. خداروشکر تا الان در کنار شما تونسیتیم کمک حال عده زیادی از افراد باشیم که تعداد کمی از افرادی هستند که هر روز با کار اداری و پیگیری های امور اداری دست و پنجه نرم می‌کنند.

    • مدیر سایت گفت:

      با سلام. ماهم با دیدن این معضل وارد این حوزه شدیم و تلاش می کنیم که بتونیم فراغت خیال برای هموطنان ایجاد کنیم.ممنون از لطف شما.

  16. سعید احسان منش گفت:

    من یه کار اداری تهران دارم، دوستم شما رو به من معرفی کرد،مدارکم رو چطوری میتونم دست شما برسونم؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام و وقت بخیر. جناب احسان منش در فرم های ثبت درخواست شما گزینه های مختلفی وجود داره که شما به اختیار خودتون می تونید اونها رو مشخص کنید.
      مدارک رو به طرق مختلف می تونید به دست ما برسونید: از طریق سایت هنگام ثبت سفارش با بارگذاری در سایت/ از طریق شبکه های مجازی موجود یا بستر ایمیل / و یا اگر به اصل مدارک شما نیاز هست از طریق پست یا پیک (مخصوص تهرانی‌ها) یا ارسال با اتوبوس می تونید مدارک رو به دست ما برسونید. انشالا که بتونیم کمک حالتون باشیم.

  17. محمد صدرا گفت:

    همه جاها میگن الکترونیک شده ولی واقعا هنوز باید مراجعه حضوری بکنی تا کارت سریعتر راه بیفته

    • مدیر سایت گفت:

      بله متاسفانه این مشکل در تعداد زیادی از اداره جات وجود داره. کمک حال تلاش کرده برای صرفه جویی در وقت و هزینه افراد راه حلی داشته باشه.

  18. سپیده سادات گفت:

    من یکدفعه کار دانشگاهی تهران داشتم کاری که قرار بود یک روزه انجام بشه یک هفته طول کشید و من یک هفته مجبور شدم تهران بمونم.ایندفعه هم یه کار تهران دارم میترسم دوباره همون اتفاق بیفته .شما روند کارتون چطوریه؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام و عرض ادب. بله متاسفانه کار اداری نظم و قانون خاصی نداره. کمک حال اینجاست که به شما کمک کنه و براتون آرامش به ارمغان بیاره. شما باید درخواست پیگیری خودتون رو در سایت ثبت کنید. در زمانی که به کمک حال نیاز دارید کمک حال برای کار شما اعزام مییشه و نتیجه به شما گزارش داده میشه. از لینک زیر میتونید درخواست مورد نظرتون رو ثبت کنید:

      پیگیری امور دانشگاهی
      پیگیری نامه و پرونده اداری
      پیگیری امور نظام وظیفه
      پیگیری امور بیمه
      کمک حال نیابتی

  19. مهران گفت:

    با سلام و احترام به همه زحمتکشان
    اینجانب حدود یک سال است که مدارک ایثار گری خود را جهت ماده 78 به امور ایثار گران ارتش ارائه کردم و تایید شده فقط همه مراحل و کمیسیون پزشکی را پشت سر گذاشتم ولی رئیس اداره امور ایثار گران ارتش جنا سرهنگ پهلوان سلیقه ای عمل میکنه و فقط از آشنایان خود و یا با اخذ نبلغی پرونده شخص را تایید و ارجاع میدهد هر وقت به امور ایثار گران ارتش مراجع میکنیم میگوییند بروید یک سال دیگه مراجعه کنین تکلیف چیست چرا کسی جلوی این بی عدالتی را نمیگیرد
    طبق ماده 78 ایثارگران با دارا بودن 6 ماه جبهه شامل عنوان جانباز ./5 پنج درصد میباشن
    التماس میکنم کلی پرونده در امور ایثارگران بدین منوال نگه داشتن برای خود نان دانی بار نموده اند خواهشا بررسی و رسیدگی کنین ممنونم

  20. علی عمرنژاد گفت:

    سلام ببخشید یارانه من قطع شده است باید کجا پیگیر قطع یارانه م باشم

  21. هدي گفت:

    سلام. سخت ترين کار براي من نوشتن نامه اداري هست. مخصوصا اگر فرصت کمي داشته باشم. شما توي اين زمينه جايي مي شناسيد که خدماتي بدهند؟ آنلاين و سرعتي؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر. در حال حاضر کمک حال مجازی میتونه اینکارو به جای شما انجام بده. باید وارد گزینه ثبت درخوایت یا خدمات کمک حال بشید و گزینه کمک حال مجازی رو انتخاب و درخواست خودتون رو بنویسید. سفارش بررسی میشه و در اسرع وقت کارتون انجام میشه.

  22. جواد گفت:

    سلام شماهمه کار میتونید انجام بدید مثلا من ۱۸ سال سابقه کار دولتی دارم هنوز استخدام نشدم شما نیتونید کاری کتید من استخدام رسمی بسم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به نیابت افراد کارهای اداریشون رو پیگیری میکند.و هیچ ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد.

  23. امیر گفت:

    وقت بخیر ،
    فرهنگ زندگی در دوران معاصر بشدت تغییر کرده و مؤسساتی مانند کمک حال نیاز واقعی مردمان پر مشغله امروز است ، چقدر خوب است که اذهان پیشرو که نیازهای جامعه امروز را بدرستی تشخیص و وارد مدار کمک رسانی می‌شوند توسط دولت و مردم حمایت شوند.

  24. نصیری گفت:

    سلام من به کسی احتیاج دارم برای حکم تخلیه ملک من به من کمک کند مستاجر جواب گو نسیت و اجاره درست نمیدهد

  25. عقیل شجاع گفت:

    سلام از راهنماییتون ممنونم میخوام یارانمو جدا کنم چند سال تنها زندگی میکنم پدر مادر جدا شدن پدر الان زندانه مادر پی زندگی خودشه الان باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.