پرداخت هزینه WES از ایران و تمام آنچه که باید بدانید!


پرداخت هزینه WES

WES چیست؟  WES یا World Education Services یک فرآیند جهت ارزیابی مدارک تحصیلی شماست. WES خدمات آموزش جهانی است؛ در سطح بین‌المللی WES یک شرکت اجتماعی معروف می‌باشد. شما با پرداخت هزینه WES می‌توانید تقاضای خود را برای ارزیابی مدارک تحصیلی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه‌های آمریکا و کانادا و نیوزلند و یا دریافت PR ثبت نمایید. در اینجا ما به شما خواهیم گفت هزینه WES در سال 2024 چقدر است؟ و چگونه می‌توانید آن را پرداخت نمایید.

آنچه در اینجا می‌خوانید:

هزینه وس

دانشجویانی که قصد اپلای کردن برای آمریکا و کانادا و نیوزلند را دارند نیاز به تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی دارند. WES یکی از معتبرترین و معروف‌ترین مؤسسات ارزیابی اعتبار آموزشی و ارزشیابی مدارک تحصیلی در دنیا می‌باشد.

بیش از 25000 کسب و کار، مؤسسات آموزشی و نهادهای دولتی به طور گسترده ارزیابی WES را در سراسر ایالات متحده و کانادا به رسمیت می‌شناسند. WES اعتبار مدارک دانشگاهی را مطابق با استانداردهای کانادا انجام می‌دهد. گزارش ارائه شده توسط WES به مؤسساتی مانند کارفرمایان، مدارس و مقامات مهاجرتی کمک می‌کند تا پیشینه تحصیلی متقاضی را بهتر درک کنند.

موسسه وس مدارک تحصیلی دوره‌های قبلی متقاضیان و دانشجویان را دریافت می‌کند. این موسسه طبق اصول خاص برخی از دانشگاه‌های کانادا و آمریکا و نیوزلند بر اساس کارنامه نمرات و دانشنامه‌ها رتبه بندی و امتیازدهی می‌کند و در ازای انجام این کار هزینه وس را دریافت می‌کند . توجه داشته باشید که پرداخت هزینه WES به صورت ارزی صورت می‌گیرد.

هزینه WES چقدر است؟

برای پرداخت هزینه WES قدم اول بررسی شرایط و پکیج‌های مختلف برای متقاضیان می‌باشد. هزینه وس براساس همین موراد متغیر می‌باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر هزینه‌های تقریبی خود را برای ارزیابی اعتبار آموزشی و ارزشیابی مدارک برای آمریکا و کانادا محاسبه کنید:

برای اکثر افراد، هزینه‌ وس تقریباً 240 دلار کانادا به اضافه هزینه‌های تحویل، هزینه‌های اضافی یا 13٪ مالیات است.

هزینه‌های تحویل به طور کلی به نحوه انتخاب ارسال گزارش توسط متقاضی بستگی دارد.

علاوه‌بر این، اگر فردی پزشک متخصص یا داروساز باشد، هزینه وس کمی بالاتر است.

هزینه‌های اضافی دیگری وجود دارد که شخص باید همراه با هزینه WES بپردازد، از جمله:

  • تحویل استاندارد: 11 دلار کانادا
  • تحویل پیک و خدمات پیک بین المللی (در هر آدرس): 89 دلار کانادا
  • تحویل پیک روز بعد (در هر آدرس، فقط کانادا): 26 دلار
  • افزودن یک ارزیابی جدید: 104 دلار کانادا
  • تبدیل ECA به ارزیابی سند به سند: 52 دلار کانادا
  • تبدیل ECA به ارزیابی دوره به دوره: 104 دلار کانادا
  • اولین گزارش (WES Basic): 52 دلار کانادا
  • اولین گزارش (WES ICAP): 32 دلار کانادا
  • هر گزارش اضافی: 32 دلار کانادا

پس از ارسال مدارک به WES و انجام پرداخت هزینه WES، معمولاً پس از 7 روز کاری نتیجه آن برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که برای دریافت جواب خود عجله دارید و می‌خواهید زودتر از 7 روز نتیجه برای شما ارسال شود. با پرداخت 100 دلار بیشتر از هزینه اعلام شده، نتیجه ارزیابی پس از 3 روز برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که سه روز هم برای شما زمان زیادی است و شما برای دریافت نتیجه خیلی عجله دارید. با پرداخت 200 دلار بیشتر می‌توانید نتیجه ارزیابی مدارک خود را پس از یک روز دریافت نمایید.

هزینه WES به نوع خدماتی که به شما ارائه می‌شود و تعداد مدارک ارسالی بستگی دارد. پرداخت هزینه وس بین 100 تا 300 دلار می‌باشد. برای پرداخت هزینه وس و ارزیابی اعتبار آموزشی با منصفانه‌ترین نرخ و در کمترین زمان می‌توانید از کمک حال کمک بگیرید.

پرداخت هزینه WES

جهت پرداخت هزینه وس از طریق موسسه WES در ابتدا لازم است پس از ورود به وبسایت وس حساب کاربری خود را بسازید. سپس وارد حساب کاربری‌ خود شده و اقدام به تکمیل نمودن اطلاعات حساب کاربری خود نمایید. پس از تکمیل اطلاعات، اقدام به ثبت درخواست استعلام مدارک تحصیلی کرده و با پرداخت هزینه WES مراحل کامل می‌شود.

وقتی شما مدارک خود را برای WES ارسال می‌کنید، مدارک شما در این موسسه بایگانی می‌شود. هربار که شما یک کپی از آن مدارک خود بخواهید بگیرید 30 دلار هزینه کپی از آن می‌باشد که باید به موسسه پرداخت کنید. پس از پرداخت هزینه وس مدارک به محلی که شما آدرس آنجا را ثبت کرده‌اید، ارسال خواهد شد.

بر اساس آنچه گفته شد به طور دقیق و مشخص نمی‌توان گقت هزینه WES چقدر است؟ هزینه‌ها ممکن است در کشورهای مختلف متغیر باشد. تعداد مدارک و جزئیات ارزیابی نیز تأثیرگذار بر هزینه‌ وس خواهد بود. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه WES و نوع ارزیابی مورد نیاز برای شما به وب‌سایت رسمی موسسه WES مراجعه کنید و دستورالعمل‌های مربوطه را دنبال کنید.

اگر در پرداخت هزینه WES به مشکل برخورده‌اید و نیاز به راهنمایی و کمک دارید، ما کمک حال تان می‌شویم.

هزینه WES چقدر است؟

این مبلغ بنا به پکیج انتخابی و شرایط و درخواست شما متغیر خواهد بود.

آیا می‌توان از ایران هزینه وس را پرداخت کرد؟

بله. شما می‌توانید از کارشناسان کمک حال کمک گرفته و پس از محاسبه مبلغ، این هزینه را پرداخت نمایید.

آیا اگر طی یکسال پاسخی دریافت نکردم بازهم باید هزینه بپردازم؟

شما برای هربار درخواست باید هزینه WES را پرداخت کنید.

برای آشنایی با روند ارزشیابی مدارک موسسه wes:

برای اینکه بدانید مؤسسه WES چیست؟

برای آزادسازی مدارک تحصیلی خود:

پرداخت هزینه WES براساس شرایط هر فرد متفاوت خواهد بود. بنابراین در هنگام محاسبه تمام موارد ضروری را در نظر بگیرید و سعی کنید از نظرات یک متخصص استفاده کنید. ما اینجا هستیم تا کمک حال شما باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)


13,آبان,1402        اداری,کمک حال        بدون دیدگاه        409 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.