خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را به روشی ساده انجام دهید


خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران به صورت اینترنتی را به کمک حال بسپارید! امروزه خریدهای اینترنتی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های جاری مردم شده است. به‌طور کلی استفاده از نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین برای خرید محصولاتی که نیازی به حضور فیزیکی خریدار نیست، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. کتاب نیز از جمله محصولاتی است که شما برای خرید آن نیازی به مراجعه حضوری به نمایشگاه‌ها یا فروشگاه‌های کتاب نخواهید داشت و می‌توانید به سادگی کتاب مورد نظر خود را از فروشگاه‌های آنلاین کتاب، تهیه کنید.

آنچه‌که در این مطلب می‌خوانید:

خرید مجازی از نمایشگاه کتاب تهران

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال با شعار #نه_به_کتاب_نخواندن از 12 اردیبهشت تا 22 اردبیهشت 97، در مصلی امام خمینی برگزار شد. در هنگام خرید کتاب به صورت اینترنتی از نمایشگاه کتاب تهران باید به چند نکته توجه کرد. بازدیدکننده‌های نمایشگاه کتاب تهران را به دو دسته عمده می توان تقسیم کرد. افراد برای خرید یک‌جای کتاب یا برای بهره مندی از تخفیف‌های نمایشگاه کتاب تهران یا خرید آخرین چاپِ کتاب‌های موردنظرشان به نمایشگاه کتاب تهران می‌آیند. یک دسته از افراد با دانستن دقیق اسم کتاب، نویسنده و ناشر به نمایشگاه مراجعه می کنند و خرید می‌کنند. دسته ای از افراد هم ماجراجویانه به نمایشگاه کتاب تهران می‌آیند، نمایشگاه را جستجو می‌کنند تا ببیند چه کتاب جدید و محبوبی می‌توانند بیابند.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در خرید کتاب به صورت اینترنتی از نمایشگاه مجازی 99 باید بدانید؟!

خرید اینترنتی کتاب

اگر تمایل به خرید اینترنتی نمایشگاه کتاب تهران 98 دارید این ویدیو را مشاهده نمایید.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، محل عرضه آخرین چاپ کتاب‌ها و جدیدترین کتاب‌های ناشران است. ناشران سعی می‌کنند بهترین بهره از نمایشگاه ده روزه‌ی کتاب تهران را ببرند، با تمام نیرو در نمایشگاه ظاهر شوند و فروش خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید کتاب از نمایشگاه با کمک حال! به تهران نیایید!

معرفی کتاب های خواندنی

با کمک حال از خواندن لذت ببرید-خرید کتاب از نمایشگاه تهران لذتبخش است

نسل جدید کتاب‌ها برای مطالعه:

کتاب‌ها را می‌توان در سه دسته چاپی، الکترونیکی و صوتی دسته بندی کرد. امروزه به‌دلیل پرمشغلگی افراد جامعه برخی ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از کتاب‌های چاپی از نسخه الکترونیک یا صوتی در موبایل، لپ‌تاب یا کامپیوتر خود استفاده کنند. اما عده ای هم هستند که همچنان طرفدار پروپاقرص کتاب‌های چاپی هستند. ترجیح می‌دهند کتاب را لمس کنند، آن را ورق بزنند و از خواندن لذت بزنند.

بیشتر بخوانید: انجام امور اداری خود را به کمک حال بسپارید و آسوده‌ شوید

بن تخفیف نمایشگاه کتاب تهران

بن‌های تخفیف دانشجویی و دانش‌آموزی:

نمایشگاه کتاب تهران فرصت خوبی برای خرید کتاب‌های چاپی و بهره مندی از تخفیف‌های موجود در نمایشگاه است. بن تخفیف ِ کتابِ دانشجویی و دانشگاهی هر ساله قبل از برگزاری دانشگاه عرضه می‌شوند. عرضه این بن‌ها، موقعیت خوبی برای دانشجویان، دانشگاهیان و دانش آموزان برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران است.

برای آگاهی از بن های تخفیف نمایشگاه کتاب در تهران این مطلب را مطالعه نمایید.

معرفی انواع کتاب برای مطالعه

دسته بندی انواع کتاب برای پایه موضوعی:

به روایت نوشته‌ای از سایت ویکی پدیا می‌توان براساس موضوع کتاب‌ها آن‌ها را به دسته بندی‌های زیر تقسیم کرد. البته دسته بندی موضوعی کتاب بسیار گسترده است و در اینجا برخی از دسته بندی ها آورده شده است. برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران، می‌توانید براساس نیاز یا علاقه‌ی از فهرست زیر استفاده کنید.

  1. کتاب‌های آموزشی
  2. کتاب‌های حقوق
  3. کتاب‌های ادبی و  کتاب‌های شعر
  4. کتاب‌های اقتصادیو کتاب‌های جامعه‌شناسی
  5. کتاب‌های ایران‌شناسی
  6. کتاب‌های پزشکی
  7. کتاب‌های فنی مهندسی‏
  8. کتاب‌های تاریخی
  9. کتاب‌های داستانی‏ و رمان‌ها‏
  10. دانشنامه‌ها، فرهنگنامه‌ها‏
  11. کتاب‌های دینی و مذهبی
  12. کتاب‌های روان‌شناسی
  13. کتاب‌های زندگی‌نامه و سفرنامه‌ها
  14. کتاب‌های علمی‏ و کتاب‌های علمی تخیلی
  15. کتاب‌های کودکان‏
  16. نمایش‌نامه‌ها و فیلم‌نامه‌ها و
  17. کتاب‌های هنری و کتاب‌های موسیقی و…

بیشتر بخوانید: کمک حال چیست و چرا به وجود آمده است؟

خرید اینترنتی نمایشگاه کتاب

نکات مورد توجه در هنگام خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران” :

1- اگر عنوان کتاب را می‌شناسید:

  • قبل از خرید کتاب حتما جستجویی پیرامون بهترین ناشر کتاب موردنظرتان بکنید. می‌توانید از اساتید، دوستان یا اینترنت کمک بگیرید.
  • اگر قصد خرید کتاب ترجمه شده را دارید، قبل از خرید کتاب حتما برخی صفحات را بخوانید. متاسفانه امروزه شاهد برخی ترجمه های غیر مفهوم در کتاب‌ها هستیم.
  • برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران از تخفیف‌های نمایشگاه استفاده کنید و همه کتاب‌های موردنیازتان را با تخفیف بخرید.
برای خرید کتاب از نمایشگاه تهران روی کمک حال حساب کنید

2- اگر عنوان کتاب را نمی شناسید:

  • فهرستی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال گذشته در نمایشگاه را تهیه کنید. برای خرید کتاب این فهرست به شما
    کمک می‌کند.
  • داشتن فهرستی از کتاب‌های پرفروش دنیا و توجه به علاقمندی‌هایتان می‌تواند در خرید کتاب به شما کمک دهد.
  • فهرست کتاب‌ها همیشه کمک کننده هستند! با نگاه کردن به فهرست کتاب و شیوه طبقه بندی از شیره جان کتاب
    مطلع می‌شوید.
  • برای کودکان کتاب‌های مناسب سنشان تهیه کنید. مواظب باشید در خرید کتاب برای کودکان زیاده روی نکنید.
  • اگر می‌توانید سعی کنید برای هر عضو خانواده حداقل یک کتاب مناسب با سلیقه اش بخرید و فرهنگ
    کتابخوانی را ترویج دهید.
خرید از نمایشگاه کتاب را به کمک حال بسپارید

اپلیکیشن نمایشگاه کتاب

<< راهنمای انتخاب کتاب با استفاده از اپلیکیشن نمایشگاه کتاب >>

خوشبختانه درچند سال اخیر، با تغییر ذائقه افراد جامعه، بسترهای الکترونیکی، اینترنتی و موبایلی سرکار آمده اند. گرایش افراد به استفاده از تکنولوژی به‌جای استفاده از روش‌های زمان‌بر سنتی مسئولین را وادار به حضور در این عرصه کرده است. سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و اپلیکیشن نمایشگاه کتاب تهران قابل تهیه از کافه بازار و سایر منابع مجاز، قابل دسترس عموم است.

برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را به روز باشید

اگر ناشر کتاب محبوبتان را نمی‌دانید، می‌توانید در سایت و اپکلیشن نمایشگاه کتاب جستجو کنید. شما می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را براساس ناشر جستجو کنید و از حضور یا عدم حضور ناشر مدنظرتان باخبر شوید. اگر به‌دنبال ناشر خاصی هم هستید می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن از محل غرفه ناشر موردنظرتان باخبر شوید. آخرین اخبار نمایشگاه، نقشه نمایشگاه، اماکن رفاهی و سایر اطلاعات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را نیز می‌توانید در این اپلیکیشن مشاهده کنید.

شلوغی نمایشگاه کتاب و ترافیک تهران را چه کنیم؟

برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران روی کمک حال حساب کنید

متاسفانه در کنار این بستر‌های الکترونیکی شلوغی شهر تهران و ازدحام جمعیت در نمایشگاه خدمت رسانی به مردم را کمی با مشکل مواجه کرده است. متاسفانه برخی موارد مانند تمام شدنِ نقشه چاپی نمایشگاه در قسمت ورودی نمایشگاه، عدم اطلاع رسانی درست از وجود اپلیکیشن نمایشگاه، ازدحام جمعیت در مراکز اطلاع رسانی واقع در نمایشگاه و…. حضور در نمایشگاه را با مشکل مواجه کرده است. عدم آشنایی بازدیدکنند ها از سایر شهرها با مسیرهای دسترسی به نمایشگاه، ترافیک و شلوغی شهر، حضور در تهران و خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را سخت تر کرده است.

خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را به کمک حال بسپارید!

کمک حال کتاب شما را می خرد و برای شما پست می کند .
خرید اینترنتی کتاب

خرید کتاب از نمایشگاه کتاب ؛ چگونه برای خرید کتاب درخواست دهیم؟

اگر وقت آمدن به نمایشگاه و خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را ندارید، به کمک حال بگویید چه کتاب‌هایی نیاز دارید، برای شما تهیه می‌کند! برای سفارش خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران لیستی از کتاب‌های مورد نیازتان و ناشر آن‌ها را تهیه کنید. به سایت کمک حال بروید با استفاده از دکمه “کمک در خرید” گزینه خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را انتخاب کنید و لیست کتاب‌های موردنیازتان را برای ما بنویسید. کمک حال کتاب‌های موردنیازتان را برای شما تهیه و پست می‌کند. با #کمک حال_از_خواندن_لذت _ببرید.

در هرجایی از ایران که باشید برای سفارش کتاب موردنظرتان می‌توانید با سفارش آنلاین از طریق سایت کمک حال یا با تماس با پشتیبانی شماره 09331629351 اقدام کنید. بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف وقت کتاب موردنظرتان را در خانه داشته باشید و مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: کمک حال به جای شما امور شخصی شما را در بیرون از منزل انجام می‌دهد!

حضور در نمایشگاه کتاب تهران

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران حضوری به نمایشگاه مراجعه کنید ادامه مطلب را دنبال کنید. آدرس نمایشگاه کتاب تهران به شرح زیر است: تهران، خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان میرعماد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره). ساعات کار نمایشگاه از ساعت 10 صبح الی 20 شب است. علاقمندان می‌توانند برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت به آدرس مذکور مراجعه کنند.

راهنمای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

چگونه به نمایشگاه کتاب تهران برویم؟

بهترین دسترسی به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران استفاده از مترو است.

1- مراجعه به نمایشگاه کتاب تهران با خودروی شخصی:

برای استفاده از خودروی شخصی بدانید که مصلی بزرگ تهران در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد. در ایام تعطیل، طرح وجود ندارد و در ایام غیر تعطیل، از ساعت ١٩ به بعد طرح زوج و فرد برداشته می‌شود. البته کسانی که از سمت جنوب یا غرب به نمایشگاه می‌آیند تا تقاطع اتوبان نواب به حکیم، در خارج از طرح قرار دارند.

1-1– دسترسی از سمت جنوب

از طریق یکی از اتوبان های شهید تندگویان یا شهید چراغی، وارد اتوبان نواب شوید و تا رسیدن به بزرگراه حکیم، آن را ادامه دهید. سپس وارد اتوبان حکیم شرق شده و پس از گذر از تونل رسالت به مصلی می‌رسید.

2-1- دسترسی از سمت غرب

از میدان آزادی وارد اتوبان جناح شده و پس از رسیدن به بزرگراه حکیم، به سمت حکیم شرق حرکت کنید. پس از طی بزرگراه حکیم و گذر از تونل رسالت به مصلی تهران می‌رسید.

3-1-دسترسی از سمت شرق

چنانچه از هر یک از مناطق مختلف شرق تهران، خود را به بزرگراه رسالت برسانید، با پیمودن طول این بزرگ‌راه و در انتهای غربی آن، به مصلی خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: چگونه در قرنطینه خانگی کرونا خود را سرگرم کنیم و لذت ببریم؟

پارکینگ­ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

پارکینگ‌هایی ویژه اتوبوس‌های بین شهری، خودرهای شخصی، موتورسیکلت، ناشران، مدیران، کارکنان و خبرنگاران تعبیه شده است. ماشین‌هایی در مسیر پیاده روی نمایشگاه تا رسیدن به محل نمایشگاه نیز در محوطه مستقر هستند.

برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران با خودروی شخصی از پارکینگ های تعبیه شده استفاده کنید. 
خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران

برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران از پارکینگ‌های تعبیه شده در اطراف مصلی امام خمینی استفاده کنید.

محل دائمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با مترو

مراجعه به نمایشگاه کتاب تهران با مترو:

 در نزدیکی مصلی تهران دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی وجود دارد. ایستگاه مصلی بر روی خط یک (به رنگ قرمز) و ایستگاه بهشتی در محل تقاطع دو خط یک و سه (به رنگ آبی کم رنگ) قرار دارد. در صورت سوار شدن از سایر خطوط، می‌بایست با تعویض خط، به یکی از این دو خط یک یا سه وارد شده و سپس به سمت یکی از این دو ایستگاه حرکت کنید. البته تعداد قطارهای خط یک، بیشتر و مدت زمان انتظار تا رسیدن قطار بعدی در آن کمتر از خط سه است.

محل دائمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اتوبوس

اتوبوس‌های مستقیم به مصلی از ایستگاه‌های: میدان آزادی، صادقیه، تجریش، قیطریه، میدان امام حسین(ع)، خراسان، میدان انقلاب، میدان صنعت، میدان رسالت، هفت تیر، ونک، خاوران و بالعکس شامل خطوط زیر: خط پایانه آزادی- سید خندان، خط میدان امام حسین-پایانه شهید بهشتی، خط بیمارستان امام خمینی-پایانه شهید بهشتی، خط انتهای بلوار ارتش- پایانه شهید بهشتی، خط میدان انقلاب-پایانه بیهقی، خط چهارراه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، خط میدان رسالت-میدان ونک، خط میدان رسالت-میدان صنعت، خط رسالت-مطهری، خط فلکه سوم تهرانپارس-خیابان شهید مطهری و سامانه تندرو خط پنج BRT (پایانه علم وصنعت-پایانه بیهقی).

برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران می توانید از اتوبوس استفاده کنید.

دسترسی ترکیبی (اتوبوس تندرو(BRT) و مترو)

١- از سمت شرق تهران:

استفاده از خط یک BRT در مسیر تهرانپارس به میدان آزادی تا ایستگاه دروازه دولت، ادامه مسیر با استفاده از خط یک مترو از ایستگاه دروازه دولت به سمت تجریش، پیاده شدن در ایستگاه بهشتی یا مصلی.

٢- از سمت غرب تهران:

استفاده از خط ٤ مترو در مسیر ارم سبز به سمت کلاهدوز تا ایستگاه دروازه دولت، تعویض خط و رفتن به خط یک، ادامه مسیر با استفاده از خط یک مترو از ایستگاه دروازه دولت به سمت تجریش، پیاده شدن در ایستگاه بهشتی یا مصلی.

برای خرید کتاب از نمایشگاه تهران می توانید از خطوط مترو استفاده کنید. خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران

محل دائمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تاکسی

مراجعه به نمایشگاه کتاب تهران با تاکسی:

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب می‌توانید از تاکسی‌ها یا ون‌هایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به نمایشگاه کتاب می‌روند، استفاده کنید.

اقامتگاه در تهران

اقامتگاه دانشجویی

بنا به گزارش سایت نمایشگاه برای رفاه حال دانشجویان و دانشگاهیان، نمایشگاه کتاب با همکاری شهرداری تهران و حرم مطهر امام محلی را به‌عنوان اسکان موقت دانشجویان در مهمان سرای بهشت زهرا(س) در نظر گرفته است. مدت زمان اسکان یک شب می­‌باشد. ساعت ورود به محل اسکان از ساعت 18:00 تا ساعت 22:00 است و ساعت خروج 8:00 صبح الزامی است.

اقامتگاه صرفا برای پذیرش دانشجویان شهرستانی و در حال تحصیل ارائه می ‌شود. لازم به تاکید است که اقامتگاه برای خانواده و یا دوستان دانشجو فراهم نخواهد شد. ارائه معرفی نامه معتبر از دانشگاه و درج اطلاعاتی در نامه ضروری است. فهرست اسامی و تعداد دانشجویان گروه و نیز ذکر شماره تلفن همراه یک نفر از دانشجویان جهت هماهنگی ضروری است. دورنگار ستاد اسکان دانشجویان شماره 88496399 است.

رزروهتل تهران

برای رزرو هتل می‌توانید با رزرواسیون آنلاین هتل و اقامتگاه خود را رزرو کنید. می‌توانید از سایت‌هایی مانند جاباما یا اقامت 24 استفاده کنید.

خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران

نکات مورد توجه برای حضوردر نمایشگاه کتاب تهران:

1- آگاهانه به خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران بروید:

  • قبل از حضور در نمایشگاه از موقعیت سالن‌ها و ناشران مدنظرتان اطلاع پیدا کنید.
  • با استفاده از نقشه نمایشگاه، سایت یا اپلیکیشن نمایشگاه کتاب تهران اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • کتاب­‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب تهران با 10 تا 50 درصد تخفیف ارائه می­ شود.
  • ارائه حداقل تخفیف 10 درصدی این میزان تخفیف از سوی ناشران و صدور فاکتور الزامی است.
  • در محوطه نمایشگاه و در تمام سالن‌ها، میزها و غرفه‌هایی تحت عنوان اطلاع رسانی رایانه ­ای وجود دارد. می‌توانید با مراجعه به آنها کتاب و ناشر مورد نظر خود را پیدا کنید.

با کمک حال می توانید خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را آنلاین انجام دهید.

2-از باجه امانات و پست استفاده کنید:

  • اگر ساک، کیف و یا وسایل همراه تان سنگین است آن را به باجه های امانات درسطح نمایشگاه بسپارید.
  • باجه ­­­های پست در محوطه نمایشگاه کتاب‌های شما را بسته‌بندی کرده و به آدرس مورد نظرتان در سراسر کشور ارسال می‌کند.
  • سعی کنید  با کارت‌های اعتباری و عابر بانک خرید کنید.

3- نکاتی برای سالمندان و خردسالان:

در موقع خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران از کودکان غافل نشوید.
  • اگر همراه سالمندان و خردسالان دارید برای رفت و آمد از مینی­ بوس­ های سیار در سطح نمایشگاه استفاده
    کنید.
  • چنانچه با فرزندان خردسال به نمایشگاه آمده­ اید از مراجعه به سالن‌های بزرگ­سال خودداری کنید.
  • همراه کودکان به بخش سرگرمی‌های کودک و نوجوان یا سالن‌های ناشران کودک و نوجوان بروید.
  • صبورانه به کودکان اجازه دهید غرفه‌ها و کتاب‌ها را بازدید کنند و سرگرم شوند.
  • اگر قصد ماندن برای ساعت های طولانی در نمایشگاه را دارید بهتر است کودکان راهمراه خود نبرید.
نمایشگاه کتاب تهران

نکات عمومی برای گشت و گذار در نمایشگاه:

در هنگام خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران نظافت محوطه را رعایت کنید.
  • حتی الامکان روزهای پنجشنبه و جمعه را برای بازدید از نمایشگاه انتخاب نکنید.
  • در حفظ نظافت محوطه نمایشگاه کتاب و داخل سالن ها کوشا باشید.
  • سعی کنید در ساعات اولیه روز از نمایشگاه بازدید کنید.
  • اگر قصد بازدید چند ساعته از نمایشگاه را دارید همراه با خود آب، خوراکی یا ناهار مختصر و سبک بیاورید.
  • برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران کفش و لباس راحت بپوشید.
  • برای حمل کتاب از کوله پشتی یا ساک های چرخ دار استفاده کنید.

نقشه نمایشگاه بین المللی تهران

نقشه نمایشگاه را می‌توانید از قسمت های اطلاع رسانی نمایشگاه یا اپلیکشن نمایشگاه کتاب تهران تهیه کنید.

نقشه نمایشگاه کتاب تهران برای خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را همراه داشته باشید. خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران

آخرین به روزرسانی: 31/ 02/ 1400


15,اردیبهشت,1397               21 دیدگاه        57,391 بازدید

21 پاسخ به “خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را به روشی ساده انجام دهید”

  1. شایان سهیلی گفت:

    مرسی از مطلب جامع و کامل.اگر برای هر نمایشگاه همچین مقاله ای در اینترنت بگذارند بسیار عالی است

  2. یسنا گفت:

    وای خدا خیرتون بده من همیشه برای رفتن به نمایشگاه کتاب تهران عزا و ماتم دارم .این خیلی خوبه

  3. پدرام بدوی گفت:

    من ساکن کرمان هستم . موقعی که دانشجو بودم با دانشگاه به نمایشگاه کتاب تهران میومدم اما بعد از فارغ التحصیلی بسیار سخت شده این نمایشگاه کتاب رفتن. این خرید کتاب از راه خیلی کمک می‌کنه مخصوصا به شهر های دور

  4. علی کاظمی گفت:

    من وارد اپلیکیشن نمایشگاه شدم ولی فقط ناشر و کتاب ها رو میتونم ببینم بقیه اطلاعات کجا هستند؟

    • مدیر سایت گفت:

      باید شماره تماس و اطلاعات خودتون رو وارد کنید بعد از اون میتونید اطلاعات بیشتری از نمایشگاه رو در اختیار داشته باشید.

  5. مینا گفت:

    من رفتم نمایشگاه خوب بود.کتاب هایی رو که میخواستم تهیه کردم ولی آخر وقت واقعا از شلوغی کلافه شدم

  6. مهیار گفت:

    ممنون مفید بود

  7. سلطانی گفت:

    کتاب ها رو پست میکنید؟چقد طول میکشه؟

    • مدیر سایت گفت:

      بله دوست عزیز. کمک حال بعد از تهیه کتاب های شما، از باجه های پست مستقر در نمایشگاه کتاب های شما رو پست می کنه. بسته به نوع پستی که میخوایید هم زمان میبره

  8. شیوا اکرمی گفت:

    من هر سال نمایشگاه رو میرم اما امسال تا امروز نتونستم برم.پارسال شهر آفتاب بود فضا خیلی بزرگ و خوب بود .مصلی هم به خوبی ها و یه بدی هایی داره.

  9. بارمان گفت:

    سلام واقعا عالی بود و مفید.من خیلی استفاده کردم.میخواستم درخواست خرید کتاب رو به کمک حال بدم باید چکار کنم و کجا درخواستمو ثبت کنم ایا میتونم از طریق لینک زیر صفحه اقدام کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • مدیر سایت گفت:

      ممنون از شما. بله دوست عزیز با استفاده از این لینککمک حال نیابتی می تونید درخواست خرید کتابتون از نمایشگاه کتاب رو ثبت کنید. شما میتونید با پشتبانی کمک حال هم تماس بگیریدو سفارشتون رو ثبت کنید 09331629351

  10. چنگیز گفت:

    سلام چطور می تونیم وارد سایت شیم و کتاب خریداری کنیم ممکنه راهنمایی کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در قسمت پیگیری امور نیابتی سایت کمک حال گزینه خرید کتاب رو انتخاب کنید و درخواستتون رو ثبت کنید با شما تماس گرفته می شود.

  11. فرهاد میم گفت:

    دورد بر شما بابت اطلاعات مفید و کاملتون 🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.