انجام کار اداری در تهران را به کمک حال بسپارید!


برای انجام کار اداری در تهران کفش آهنی بپوشید!

سال گذشته آمار جالبی در مورد جمعیت تهران منتشر شد. جمعیت شب و روز پایتخت نزدیک به 2 میلیون نفر اختلاف دارد! این به معنی چیزی حدود 2 میلیون سفر در روز از شهرهای دیگر به تهران است. سهم زیادی از این اختلاف را می‌توان بر عهده تمرکز امکانات و مراکز اداری در پایتخت دانست. بخش زیادی از این جمعیت برای انجام کار اداری در تهران به این شهر سفر می‌کنند. البته ایران جزو معدود کشورهایی است که با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

کمک حال برای انجام کار اداری در تهران به شما کمک می‌کند، برای ثبت درخواست خود  اینجا را کلیک کنید

برای ارائه خدمات اداری به صورت غیر حضوری مسیری طولانی در پیش داریم.

فرایند پیگیری و انجام امور اداری در بسیاری از کشورها به دست اینترنت سپرده شده و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. در چند سال اخیر در ایران نیز تصمیمات بسیاری برای اصلاح فرایندهای اداری گرفته شده است با این حال هنوز بخش زیادی از امور اداری باید به صورت حضوری پیگیری شوند. اما قبل از مراجعه برای انجام کاری اداری در تهران ، بهتر است بدانید چه چیزی در انتظارتان است.

ترافیک یکی از مهمترین مشکلات پیش روی شما در انجام کار اداری در تهران است.

بار ترافیک و هزینه های تهران روی دوش شماست!

اولین مشکلی که در لحظه ورود به تهران با آن مواجه خواهید شد، ترافیک سرسام‌آور تهران است. اگر قرار است برای انجام کار اداری در تهران به این کلان شهر مراجعه کنید، قبل از حرکت آدرس مراکز و اداراتی که باید به آنها مراجعه کنید را پیدا کنید. مسیر دسترسی به آنها و وسیله نقلیه موردنظرتان را مشخص کنید. در غیر این صورت باید خودتان را برای سردرگمی و از دست دادن بخش زیادی از روزتان در ترافیک تهران آماده کنید.

هزینه‌هایتان را مدیریت کنید

مشکل بعدی هزینه قابل توجه برای گذران یک روز عادی در شهری مثل تهران در مقایسه با سایر شهرهاست. هزینه خورد و خوراک، هزینه رفت و آمدهای درون و برون شهری و… بخشی از هزینه های سفر یک یا چند روزه به تهران است. باید اضافه کنیم که اگر ساکن تهران نیستید و خودتان را فردی خوش شانس نمی‌دانید، هزینه اقامت در تهران را نیز به لیست پرداخت‌های خود اضافه کنید چون به احتمال زیاد کار شما در یک روز انجام نخواهد شد.

کسری مدارک، مشکل همیشگی در انجام کار اداری

مشکل دومی که به احتمال خیلی زیاد هنگام مراجعه به ادارات و سازمان‌های تهران برای انجام کار اداری به آن بر خواهید خورد، کسری مدارک است. دلیل این اتفاق هم نبود منبع مناسب برای مدارک مورد نیاز هر کار اداری است. در خوشبینانه‌ترین حالت شما باید یک کیف پر از مدارک را همراه خود داشته باشید تا در صورت لزوم هر کدام از آنها را تحویل دهید. مدارکی که احتمالا هیچگاه متوجه نخواهید شد به چه درد اداره مورد نظر می‌خورند. البته فراموش نکنید به تعداد کافی کپی از مدارک به همراه داشته باشید چون در غیر این صورت باید بخشی از وقت خود را به دنبال مغازه تایپ و تکثیر بگردید.

 

قبل از مراجعه برای انجام کار اداری در تهران از همراه داشتن تمام مدارک اطمینان حاصل کنید.

کاغذ بازی، سنت دیرینه ادارات

بعد از رسیدن به اداره مورد نظر، تازه در نقطه شروع هستید. در مرحله اول باید بدانید برای پیگیری کار اداری خود به کدام اتاق مراجعه کنید و چه کسی مسئول پیگیری مشکلات شما است. احتمالا با مراجعه به چند اتاق و ارجاع شما به اتاق‌های دیگر متوجه خواهید شد که کار شما را چه کسی باید انجام دهد. هنوز در مرحله اول هستید. اینجاست که پدیده کاغذ بازی را تجربه خواهید کرد. اگر خوش شانس باشید برای گرفتن چند امضا باید به چند اتاق دیگر مراجعه کنید و اگر کارمندان مورد نظر حضور و حوصله داشته باشند کار شما انجام خواهد شد.

اما در اکثر موارد به این اندازه خوش شانس نخواهید بود! یکی از کارمندان مورد نظر شما مرخصی است و تاریخ بازگشت او مشخص نیست و این به معنی عقب افتادن کار اداری شما است. کار اداری شما چند روز به تاخیر خواهد افتاد و باید بعدا مراجعه کنید. در مواردی هم پیگیری‌های شما به یک ساختمان محدود نمی‌شود و باید به اداره‌ای دیگر در تهران برای انجام کار اداری خود مراجعه کنید و تمام مشکلات از اول تکرار خواهند شد.

کاغذ بازی یکی از مهمترین مشکلات پیش روی شما در پیگیری و انجام کار های اداری است.

اتوماسیون، راه فرار از کاغذ بازی

بسیاری از کشورهای توسعه یافته در حال حاضر انجام امور اداری به صورت مراجعه حضوری را کنار گذاشته است. پیگیری امور اداری به راحتی از طریق اینترنت انجام می‌شود. کشورهای معدودی هم که از اتوماسیون اداری استفاده نمی‌کنند، با اصلاح فرایندهای اداری خود، سعی در از بین بردن کاغذ بازی بازی و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان دارند. اما شما در ایران زندگی می‌کنید و گاهی برای  انجام کار اداری خود باید به تهران مراجعه کنید و تمام مشکلاتی که گفته شد را تحمل کنید.

انجام کار اداری در تهران به چه قیمتی؟

با تمام مشکلاتی در پیگیری انجام کار اداری وجود دارد، مراجعه به تهران برای پیگیری این امور کار هزینه بر و خسته کننده‌ای خواهد بود. حداقل هزینه پرداختی شما در این مسافرت کوتاه مدت، گرفتن مرخصی، هزینه سفر و هزینه‌های پرداختی شما در تهران خواهد بود. اما این نوع پرداخت‌ها، هزینه‌های مادی شما خواند بود. آرامش از دست رفته شما، با چه مبلغی قابل معاوضه است؟  خستگی ناشی از پیگیری کارهای اداری در سازمان‌های مختلف با چه عددی قابل قیاس است؟ اما ارزشمندتر از همه زمان از دست رفته شما است که با هیچ مبلغی قابل معاوضه نیست. به این فکر کنید که این زمان را صرف چه کارهایی می‌توانید کنید؟

 

پیگیری و انجام کار اداری در تهران توسط خودتان صرفه اقتصادی و زمانی ندارد.

کمک حال ، کار اداری شما در تهران را انجام می‌دهد.

با تمام شکلات و هزینه‌هایی که در مورد آنها صحبت کردیم، منطقی است که انجام کار اداری خود در تهران را به فردی بسپارید که در پایتخت  سکونت داشته باشد. اگر به چنین شخصی دسترسی ندارید، می‌توانید رو کمک حال حساب کنید. کمک حال با به کارگیری کارشناسان با تجربه در امور اداری می‌تواند جایگزین مطمئنی برای انجام کار اداری شما در تهران باشد. کارشناسان کمک حال با تجربه‌ای که انجام امور اداری دارند، به تمام فرایندهای اداری مسلط هستند و مدارک و مراجعات لازم برای هر کار اداری را می‌دانند. پس به راحتی با توجه به نوع کار اداری خود، با ثبت یک درخواست در سایت کمک حال می‌توانید بار انجام کار اداری را از روی دوش خود بردارید و بدون مراجعه به تهران پیگیری کارهای اداری خود را با آرامش کامل به دستان مطمئن کمک حال بسپارید.

کمک حال جایگزین مطمئنی برای انجام کار اداری در تهران است.

کمک حال چه کارهایی را انجام می‌دهد؟

 کمک حال در تمام کارهای خارج از منزلتان که نیاز به حضور خودتان نیست می‌تواند به شما کمک کند. اما به طور کلی خدمات کمک حال در 6 دسته قرار می‌گیرند:

  • پیگیری پرونده و امور اداری شما: اگر برای انجام کار اداری خود در تهران نیاز به مراجعه به یکی از سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، مانند دارایی، شهرداری، اداره مالیات و …  دارید، کمک حال با اعزام کارشناسان خود به جای شما، پرونده و یا نامه شما را پیگیری خواهد کرد.
  • امور دانشجویی و دانشگاهی: در صورتی که امکان یا فرصت مراجعه به دانشگاه برای پیگیری امور دانشجویی خود را ندارید، کار هایی از قبیل گرفتن دانشنامه، فارغ التحصیلی و دیگر امور آموزشی، با اطمینان کامل انجام آنها را به کمک حال بسپارید.
  • پیگیری امور بیمه: کمک حال امور مربوط به بیمه شما مانند تجمیع سوابق، دریافت و تمدید دفترچه، بیمه استعلاجی و … را به سرعت برایتان پیگیری خواهد کرد.

  • امور اداری ایرانیان خارج از کشور: در صورتی که خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای انجام کار اداری خود نمی‌توانید به ایران سفر کنید، کمک حال وکیل مطمئنی برای شما خواهد بود. همچنین بخشی از کارهای مهاجرت خود مانند دریافت ارز دانشجویی، تایید مدارک و .. را به راحتی می‌توانید به کمک حال بسپارید.
  • پیگیری امور نظام وظیفه: کارشناسان کمک حال با تسلطی که بر قوانین نظام وظیفه دارند جایگزین خوبی برای پیگیری پرونده‌ و نامه‌های شما در سازمان نظام وظیفه هستند.
  • کمک حال نیابتی: بسیاری از کارهای خارج از منزل خود که نیاز به پیگیری دارند اما فرصت انجام آن را ندارید مانند شرکت در کنفرانس و همایش‌ها، خرید کالاهای خاص در تهران و … را به کمک حال بسپارید و زمان خود را صرف کارهای مهمتر کنید.

کمک حال با انجام کار اداری شما در تهران زمان مورد نیاز برای انجام کارهای مهمتان را به شما هدیه می‌دهد.


27,بهمن,1397               بدون دیدگاه        3,406 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.