سیر تا پیاز دریافت کارت ایثارگری در کمک حال


دلیل اصلی صدور و دریافت کارت ایثارگری : اطلاعات رزمنده موجود است اما عکس شخص یا شماره ملی‌اش را نداریم، یا اینکه خود فرد نمی‌داند از چه تاریخی تا چه تاریخی در منطقه بوده! صدور کارت ایثار لازم و واجب است.

آنچه که در این مقاله خواهید خواند:

کارت ایثارگری چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

دریافت کارت ایثارگری - پیگیری کارت ایثارگری - کارت ایثار
نمونه کارت ایثار قدیمی رزمندگان

کارت ایثارگری یا همان کارت ایثار، شناسنامه یا کارت هویتی ویژه رزمندگان دفاع مقدس است که مدت زمان حضور این افراد در دوران 8 سال دفاع مقدس را تایید می‌نماید و برای آن دسته از افرادی صادر می‌شود که بیش از ۴۵ روز در جبهه حضور داشته‌اند. به علت نقل ‌و انتقالات در یگان‌های نیروهای مسلح، برخی مدارک رزمندگان ازبین‌رفته است. متاسفانه به‌جز اطلاعات پایه موجود در یگان‌ها، اطلاعات دقیق‌تری برای تکمیل پرونده رزمندگان در دسترس نیست. قسمتی از این اطلاعاتِ موجود قابل پیگیری، اما برخی همچنان در دسترس نیستند. کارت ایثار به منظور یکپارچه کردن این اطلاعات طراحی شده است. در واقع این کارت به چهار دسته از ایثارگران شامل: شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان اعطاء می‌شود.

دریافت کارت ایثارگری ؛ کارت ایثارگری به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

کارت ایثارگری متعلق به افرادی است که در دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند، اما جانباز نیستند. ایثارگران با مراجعه به هاتف یا اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران محل، با دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک ایثار، می‌توانید درخواست دریافت کارت ایثارگری خود را ثبت کنید.

افرادی که کارت رزمندگان ایثار را دریافت می‌کنند عبارتند از:

  1. رزمندگان پایور (شاغل و بازنشسته)، نیروهای انتظامی (مستخدمین کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی، ژاندارمری و پلیس قضایی) حاضر در مناطق جنگی، عملیاتی یا امنیتی.
  2. کارکنان وظیفه (کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی، ژاندارمری)
  3. پاسداران افتخاری، جوانمردان و نیروهای مردمی رزمنده تحت اختیار نیروهای انتظامی وقت در 8 سال دفاع مقدس که داوطلبانه در این مناطق حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: پیگیری پرونده جانبازی مراحل و مدارک موردنیاز آن برای ایثارگران و رزمندگان

پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

داوطلبان ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، جهت پیگیری کارت ایثارگری با کدملی خود می‌توانند طبق مراحل زیر را اقدام نمایند.

سامانه ایثارگران ارتش

متاسفانه اکثر رزمندگان اطلاع دقیقی از تاریخ اعزام، حضور و ترخیص از مناطق عملیاتی ندارند. این مساله وجود سامانه خدمات ایثار و کارت شناسایی برای رزمندگان (کارت ایثار) را دوچندان می‌کند. از این‌رو برای استفاده از تسهیلات مربوطه، باید کارت ایثارگری یا استعلام جبهه داشته باشند. که در ادامه توضیح بیشتری می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: استعلام سابقه جبهه برای دریافت مزایا برای ایثارگران و رزمندگان

کارت ایثارگری ارتش

برای تمام رزمندگان ارتشی که ۳ ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه دارند کارت ایثارگری ارتش صادر می‌شود. افرادی که فاقد کارت ایثار هستند، باید در ابتدا به آخرین یگانی که در آن خدمت کردند مراجعه کنند. بعد از پیگیری‌های اداری کارت ایثار آنها از تهران صادر می‌شود. اگر در شهر آخرین یگان خدمتی زندگی نمی‌کنید یا پروسه دریافت کارت ایثارگری شما طولانی شده، کمک حال می‌تواند به جای شما پیگیری امور اداری شما را انجام دهد.

مراحل صدور و دریافت کارت ایثارگری ارتش

  • مراجعه به آخرین یگان خدمتی رزمنده
  • ثبت درخواست دریافت کارت ایثارگری در یگان و تجمیع سوابق وی
  • ارسال مدارک رزمنده به‌صورت لوح فشرده رمزدار برای ستاد نیروی زمینی ارتش در تهران
  • چاپ کارت ایثار و ارسال برای متقاضی (ممکن است با مراجعه حضوری این زمان کمتر ‌شود)

کارت ایثارگری سپاه

تاکنون برای رزمندگان سپاه کارت ایثار صادر نشده است. سپاهیان عزیز می‌توانید با در دست داشتن استعلام جبهه خود از مزایای رزمندگی خود استفاده کنند. استعلام جبهه برای نیروهای مسلح سپاه به مثابه کارت ایثار است و جای هیچ نگرانی نیست. در صورت نیاز به استعلام جبهه تیم کمک حال می‌تواند به نیابت از شما استعلام جبهه شما را دریافت کند.

در سال 1400 تمهیداتی در نظر گرفته شده که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، اقدامات لازم در راستای صدور کارت ایثارگری سپاه نیز انجام شود. تمامی رزمندگان اعزامی از سوی سپاه و واحدهای بسیج پایگاه ها به جبهه از جمله رزمندگان رسمی، بسیجی و ظیفه، برای دریافت کارت ایثارگری خود باید با در دست داشتن مدارک موردنیاز به مرکز گزینش سپاه شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

  • اصل و کپی صفحات شناسنامه (رزمنده، همسر و فرزندان)
  • اصل و کپی کارت ملی رزمنده، همسر و فرزندان (پشت و رو)
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت رزمنده
  • کپی آخرین مدرک تحصیلی رزمنده
  • دو قطعه عکس جدید 4*3

بیشتر بخوانید: تبدیل وضعیت ایثارگران در سال 99 ؛ دستورالعمل ها و شرایط ایثارگران مشمول

کارت ایثارگری ژاندارمری

کارت ایثارگری برای رزمندگان ژاندارمری صادر نمی‌شود. سربازان ژاندارمری می‌توانند با مراجعه به ستاد فرماندهی ‌نیروی‌انتظامی در شهرِ آخرین یگان خدمتی خود، استعلام جبهه دریافت کنند. استعلام جبهه به مثابه کارت ایثار است، با در دست داشتن استعلام جبهه می‌توانید از مزایای رزمندگی خود استفاده کنند.جای هیچ نگرانی نیست!

کسری خدمت سربازان ژاندارمری

طبق گفته رئیس منابع انسانی اداره سرمایه انسانی سرباز، ستاد کل نیروهای مسلح مشکل رزمندگان ژاندارمری برای گرفتن کسری خدمت سربازی حل شده. به همین دلیل تصمیم گرفته شد درمورد آن‌ها مراحل زیر اتفاق بیفتد:

  1. به افراد دارای پرونده، کسری خدمت سربازی تعلق می‌گیرد.
  2. افرادی که خودشان مدرکی مبنی بر حضور در جبهه دارند، کمیسیون برگزار و میزان کسری خدمت سربازی آنها محاسبه می‌شود.
  3. در اولویت سوم کسری خدمت سربازی برای افرادی که کارت پایان خدمتشان مشخص می‌کند در جبهه بودند، محاسبه  می‌شود.
  4. در اولویت آخر کسانی که نه خودشان مدرکی مبنی بر خدمت در ژاندامری دارند و نه یگان  مربوطه؛ به دلیل یک‌سال اجبار حضور در جبهه، به میزان یک سال به آنها کسری داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مراحل دریافت معافیت سربازی دانشجویان دکتری خارج از کشور چگونه است؟

مزایای کارت ایثارگری

با استفاده از کارت ایثار یا استعلام جبهه، افراد می‌توانند از مزایایی زیر استفاده کنند:

  • سهمیه کنکور و آزمون استخدامی برای خود یا فرزندانشان
  • کسری خدمت سربازی برای فرزندان
  • سهمیه مسکن
  • بهره‌مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر
  • وام‌های خود اشتغالی و…

بیشتر بخوانید: کسری خدمت سربازی و همه چیزی که درباره آن باید بدانید

صدور کارت ایثارگری برای تمامی رزمندگان دفاع مقدس

کمک حال برای پیگیری کارت ایثارگری به کمک شما می‌آید!

در بسیاری مواقع برای سریع‌تر به نتیجه رسیدن مراجعه حضوری راهگشاست. به‌دلیل اهمیت کارت ایثارگری توصیه می‌شود برای دریافت کارت ایثار حضوری مراجعه شود. تیم متخصص کمک حال با سابقه خود در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

نمونه کارت ایثار ارتش

دریافت کارت ایثارگری را به کمک حال بسپارید و تاییدیه جبهه خود رو دریافت کنید
نمونه کارت ایثار جدید

کارت ایثارگری المثنی

متقاضیان دریافت کارت ایثارگری المثنی باید به نیروی زمینی ارتش مراجعه کنند. درصورت وجود پرونده کارت المثنی صادر می‌شود درغیراینصورت مجددا باید مدارک دریافت کارت ایثارگری تحویل آخرین یگان خدمتی داده شود. هزینه صدور مجدد کارت ایثارو پاکت و تمبر پستی نیز باید پرداخت شود.

کارت ایثارگری ارتش بازنشستگی

براساس مصوبه هیئت‌دولت افرادی که سه چهارم خدمت وظیفه سربازانی که سربازی خود را در جبهه گذرانند، بعنوان خدمت داوطلبانه محاسبه می‌شود. این افراد می‌توانند از مزایای ایثارگری و کارت ایثار استفاده کنند. این موضوع برای کسانی که متقاضی بازنشستگی تشویقی هستند بسیار مهم‌ است. با دریافت کارت ایثارگری این مورد در حکمشان منظور می‌شود.

مدارک موردنیاز جهت دریافت کارت ایثارگری

کارت ایثارگری ارتش را به کمک حال بگیرید
  1. کپی مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)
  2. کارت پایان خدمت یا  کپی مدرک حضور در مناطق عملیاتی
  3. دو قطعه عکس 3*4
  4. هزینه صدور کارت ایثار، پاکت و تمبر پستی

پیگیری کارت ایثارگری از طریق پست

خیلی از افراد به دلایلی پروسه‌ی رسیدن کارت ایثار به دستشان طولانی و خسته‌کننده می‌شود. مدت‌هاست مدارکشان را ارسال کرده‌اند اما هنوز از کارتشان خبری نیست؛ در برخی موارد مراجعه حضوری به تهران راه‌حل است:

  • برخی آدرس خود را اشتباه می‌نویسند. به همین علت پاکت عودت می‌خورد و به دستشان نمی‌رسد. مثلا می‌نویسند روستای فلان و بعد اسم خودشان را می‌نویسند. تقریبا 80-70% آدرس را ناقص می‌نویسند.
  • یا اینکه آدرس درست نوشته شده اما جابه‌جایی منزل صورت گرفته است. که از طریق اداره پست کارت خود را پیگیری می‌کنند.
  • به علت ازدحام درخواست‌ها در یگان‌ها در شهرهای مختلف، فرایند دریافت کارت ایثارگری به درازا می‌انجامد.

دریافت کارت ایثارگری ؛ کمک حال برای انجام کار اداری به کمک شما می‌آید!

برای دریافت کارت ایثارگری کمک حال می‌تواند به شهر یگان خدمتی شما مراجعه کند و امور اداری کارت ایثارگر را پیگیری کند. کمک حال برای شما اعزام می‌شود و شما را از روند انجام کار اداری تان باخبر می‌کند. برای ثبت درخواست خود دکمه زیر را کلیک کنید:

دریافت کارت ایثارگری ؛ معافیت سربازی ایثارگری پدر

مطابق با آخرین قوانین و تبصره‌های سازمان نظام وظیفه، فرزندان تمامی ایثارگران که شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستند، تحت شرایطی از خدمت نظام‌وظیفه سربازی معاف می‌شوند. بدین منظور، متقاضیان باید در دفاتر پلیس + ۱۰ ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام با توجه به میزان سابقه ایثارگری می‌توانند با استفاده از قانون معافیت ایثارگری از خدمت سربازی معاف شده یا کسری ایثارگری بگیرند.

بیشتر بخوانید:  پیچ و خم های شرایط معافیت سربازی را بدانید!

نکته: فقط اقوام درجه یک ایثارگر می‌توانند از کسری خدمت ایثارگری یا معافیت ایثارگری استفاده کنند. مثلا نوه فرد ایثارگر نمی‌توانند از کسری خدمت یا معافیت خدمت ایثارگری استفاده کنند. برای پیگیری و انجام اقدامات لازم اداری، کمک حال در خدمت شماست.

کسری خدمت سربازی با ارائه کارت ایثارگری

مدارک مورد نیاز:

  • اصل و کپی شناسنامه وکارت ملی سرباز، رزمنده و برادران
  • برگه اشتغال به خدمت سرباز از پادگان
  • برگه معرفی مشمولان از پلیس+10 و خلاصه وضعیت فرزندان ذکور
  • دو قطعه عکس نظامی سرباز
  • اصل و کپی کارت پایان خدمت رزمنده و برادران بالای 18 سال
  • مدرک ایثارگری رزمنده
  • تهیه پوشه و پاکت نامه و تمبر از پست و پرداخت هزینه‌ها

نامه تاییدیه حضور در ارتش برای ارائه به اداره یا بانک

برای دریافت نامه تاییدیه حضور در جبهه، باید از یگان خدمتی خود تایید حضور در جبهه دریافت کنید. در مرحله اول باید از اداره یا ارگان مربوطه نامه‌‌ای مبنی بر استعلام حضور در جبهه یه یگان زده شود. بعد از ان در صورت داشتن سوابق حضور در جبهه نامه پاسخ داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مراحل ضبط وثیقه خروج از کشور مشمولین را در کمک حال بخوانید!

دریافت کارت ایثارگری ؛ کارت هوشمند ایثارگران ارتش

با اعلام ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارت‌های شناسایی قدیمی ایثارگران فاقد اعتبار است. تمام ایثارگران ملزم به دریافت کارت‌های جدید ایثارگری می‌باشند. تاکنون دستور کاری مبنی بر صدور کارت ایثار هوشمند ابلاغ نشده و کارت‌های صادر شده همچنان جوابگوی امور رزمندگان هستند.

آخرین به روزرسانی: 1400/03/28


12,مهر,1398               521 دیدگاه        417,637 بازدید

521 پاسخ به “سیر تا پیاز دریافت کارت ایثارگری در کمک حال”

  1. حميدرضا اسکندری گفت:

    ضمن عرض سلام بنده بمدت 28ماه خدمت کرده ام آیا دولت نميداند که من کجا سکونت دارم که این کارت برایم ارسال کند؟

  2. حمیدرضااسکندری گفت:

    تاریخ اعزام 1365/2/20 تاریخ پایان خدمت 1367/2/20یگان اعزام کننده آن زمان گروهان ژاندارمری شهرستان فسا (استان فارس)یگان آموزشی گردان ساحلی بوشهر اتمام خدمت آبادان

  3. حمیدرضااسکندری گفت:

    یگان اعزام کننده شهرستان فسا یگان آموزشی گردان ساحلی بوشهر یگان ترخيص کننده هنگ ژاندارمری آبادان

  4. رضا نصرتی سیرچی گفت:

    سلام من کارت ایثار سربازی دارم طبق کارت ایثار بیش از ۲۲ماه منطقه جنگی سومار و جزیره مجنون خدمت کردم بدلیل بیماری بیکار هستم و درآمد ی ندارم ودرسال ۶۵در منطقه جنگی سومار و جزیره مجنون دچار عوارض شیمیایی قرار گرفتم فعلا هیچ درآمدی ندارم امبولی خون دارم و ناراحتی عصبی و روان. خواهشمندم کمکم فرمائید متشکرم

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک‌حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می‌دهد. در این مورد نمی‌توانیم کمکتان کنیم‌.

  5. محسن یزدانی گفت:

    نحوه هوشمند کردن کارت ایثار ارتش

  6. محمد حسین یزدی گفت:

    سلام لطفا نامه شماره 1962/1/3 مورخ 97/12/20 ردیف 40 که ارسالی از تیپ 216 ارتش نیروی زمینی ارتش زنجان میباشد و مربوط به جانبازی اینجانب محمد حسین یزدی هست را پیگیری فرمایید ارسال شده به تهران ستاد کل ارتش در لویزان و ارسال صورت سانحه به بنیاد شهید و صدور کارت جانبازی 5% بند الف ماده 87 برنامه ششم توسعه

    • عباسی علیرضا گفت:

      سامانه کمک حال به نیابت از شما مراجعه می کنه و به پروندتون رسیدگی میشه
      برای اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید 09331629351-02142719014

  7. محمد مهدی پور گفت:

    سلام بنده تابحال سه بار مدارک تحویل تیپ٧٢ دوکوهه دادم که متاسفانه تاکنون کارت ایثارگری نگرفتم
    شش ماه خط اول جبهه الله اکبر بودم
    گردان ١٠٠ تیپ ٧٢ دوکوهه
    دوره احتیاط را جبهه بودم
    الان حدودا نزدیک به ٧سال است مذارک د
    دادم
    شنوایی گوشهایم را از دست دادم پرونذه جانبازی هم ندارم شنوایی گوش جپ صفر
    است گوش راست هم ضغیف است
    تاکتون هیچ از هیچ امتیازی استفاده نکرذم
    تازیخ ٢٧/٩/۵٩تا٢٧/٣/۶٠ جبهه بودم

    • عباسی علیرضا گفت:

      سامانه کمک حال به نیابت از شما مراجعه می کنه و به پروندتون رسیدگی میشه
      برای اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید 09331629351-02142719014

  8. عبدالله شمس گفت:

    عبدالله شمس هستم کارت ایثارگران را دریافت کردم ،حداوند به من اولاد ذکور نداده لذا باتوجه به اینکه دوتا دحتر دارم برای تهیه جهیزیه هیچ امکاناتی در نظر نگرفته اند؟

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک حال سامانه انجام امور اداری است و کار ادری انجام می‌دهد در این مورد نمی‌توانیم کمکتان کنیم.

  9. غلامحسین زارعی گفت:

    با سلام
    من چهار نیم ماه در جبهه بسیج تیپ المهدی سال ۶۲ در جبهه کوشک مجروح شده ام و موجی شده ام و از ناحیه پای راست و کتف چپ که در همان جبهه شکسته شده بود رنج میبرم و من را به بیمارستان جندی شاپور اهواز منتقل کردند ولی پرونده ی من در بیمارستان جندی شاپور اهواز بر اثر بمبباران سوخته است ولی در بسیج شهرستان دشتی شهر خورموج که یکی از شهرستان های استان بوشهر است در برگه تسویه حساب نوشته اند که بر اثر موج انفجار پای راستش مجروح گردیده است و فقط به من کارت ایثارگری ۲۳ ماه و ۵ روز جبهه داده اند ولی گفتن کارت جانبازی شامل شما نمیشود.
    لطفا شما را به خدا قسم کمک کنید و ما را راهنمایی کنید که باید چکار کنیم.

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می‌دهد. در این مورد نمی‌توانیم کمکتان کنیم.

  10. ابراهیم آلوشی گفت:

    باسلام بنده مدارک دریافتی ازکمیسیون بیمارستان ارتش به انضمام سایرمدارک درشهریورماه سالجاری به دایره ایثارگری گروه ۴۴توپخانه اصفهان جهت دریافت کارت جانبازی تحویل داده وتابحال نتیجه ای حاصل نشده لطفا نحوه پیکیری .اینجانب را راهنمایی فرمایید.

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      یگان خدمتی بعد از تکمیل پرونده جانباز مدارک و پرونده را به تهران سازمان ایثارگران نزاجا ارسال می‌کند.

  11. فرهاد گفت:

    سلام…وخلاصه بنظرم ..گفتن…..کاری نمی تونیم…انجام بدیم ….با تشکر **********—–*****…اینم شماره تماس ….گرچه که ما بخاطر دلمون رفتیم ….ولی نمیدونم ..چرا دلم خوش شد که خوندم …جائی هست ….که بفکر ماهم هستن ….لابد الشتباه کردم ….ولی دیگه بحرف …کسی….دلخوش …نمیشم …..ممنونه ..

  12. سروان زرهی سیدمحمد نوردادگر گفت:

    باسلام اینجانب در لشگر ۶۴ ارومیه از تبریز به اعزام شده ایم و سردشت در گردنه سیر دندان هایم وفک ام شکسته و دوپاهایم شبمیایی شده ااست تعبن تکلیف جانازی نکرپه اند یک کارت ایثار داده اند دستور فرمایید اقدامات لازم انجام دهند

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مراجع ذیصلاح مراجعه کنید.

  13. حمیدکاکایی گفت:

    سلام واحترام خدمت همه ی بزرگواران این سایت.پدر بنده از کارکنان دولت در شهرهای جنگی نیز بوده است و الان سالهاس بازنشسته شده است.طبق بخشنامه5170۰موضوع خدمت کارکنان دولت در شهرهای جنگی موفق ب دریافت گواهی 40ماه حضور در شهرهای جنگی بصورت رزمنده موظفی ازمعاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین_اجرائیات متمرکز نیز شده اند و یکی از فرزندان معاف شده اند.سوال بنده این هستش آیا مشمول دریافت کارت رزمندگان خواهد شد یاخیر و آیا سهمیه کنکور و استخدامی شامل حال فرزندان خواهد شد یاخیر و باید به کجا مراجعه کنیم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام…
      برای دریافت سهمیه کنکور و استخدامی باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه شود و کد ایثارگری دریافت کنید.

  14. میر عباس سید نجیب گفت:

    باسلام،سید نجیب هستم از خوی متقاضیان کارت ایثارگری کسانی که درژاندرمری خدمت کرده اند به کجا مراجعه کنند و کی صادر میشود بنده ۲۰ماه و ۵ روز جبهه خط مقدم سردشت دارم.مدارک جبهه هم در دست دارم.

  15. محمدامیری گفت:

    سلام عزیزان شمارابخداجواب منم بدین بنده سال60ازاستان کرمان3راهی بیجارکردستان اعزام شدم ه سال80دنبال دریافت کارت ابثاروبه تبع اون زانوی چپم آسیب دیده طبق نامه هایی که به دفتررهبری وروسای جمهوروقت دادم ناحیهءانتظامی کرمان عکس وفتوازم گرفت حتی ازافرادتحت تکفلم درسال96برای صدورکارت ایثارهیچ خبری نشدشمارابه علی قسمتون میدم کاری کنیو.محمدامیری قنات سامان فرزندعباس پایه خدمتی58/11/15تلفن**********….
    **********

    • احمدی فریده گفت:

      سلام…
      برای دریافت کارت ایثارگری باید به آخرین یگان خدمتی رزمنده مراجعه شود.
      برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۳۱۶۲۹۳۵۱- ۰۲۱۴۲۷۱۹۰۱۴

  16. صغرا محمدی گفت:

    سلام پدر کارت ایثارگری دارد آیا من برای کار خود در علوم پزشکی شامل میشود . با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام…
      بله.. برای تبدیل وضعیت و استخدام میتوانید از کارت ایثارگری پدرتون استفاده کنید.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۳۱۶۳۹۳۵۱-۰۲۱۴۲۷۱۹۰۱۴

  17. حبیب الله خدامیان گفت:

    سلام من ی بدبخت بازنشسته تابستان 94هستم که حتی پول برای رهن واجاره ی لونه ندارم پس ما30سال خدمت کردیم که کارتن خواب بشیم ویک مشت پارتی دارباکت وشلوارتوی کانون تا زمان مرگشون مانوربدن وازامکانات پشت پرده آجااستفاده کنند.بخدااین انصاف نیست پارسال رفتم شهرستان مراجعه کردم به مهمانسرای ارتش ی مشت سربازبیرونم کردند.توپیاده روخوابییم .اینقدردارم تواینروزاغصه میخورم که روزی 2یا3باقصدخودکشی میزنه بمغزم ایکاش توخیابونا پلتوق میکردم ولی سال 67استخدام نهاجابعدهم 28سال توی ستادآجاخدمت اونم توبهداری نمیکردم نه وامی نه کمکی نه حمایتی نه….خجالت میکشم بگم ارتشی بودم به خدا….

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک‌حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می‌دهد. در این مورد نمی‌توانیم کمکتان کنیم. انشالله مشکلتان رفع شود.

  18. مهدی کهنسال گفت:

    سلام.پدرم کارت ایثارگری داره.ولی وقتی جای استعلام میگیره.میگن جای ثبت نشده.و هیچ استفاده ی نمیشه ازش کرد.لطف رسیدگی کنید.اسماعیل کهنسال

  19. فرید گفت:

    سلام پدربنده۲۶ماه سابقه حضوردرمناطق عملیاتی کردستان روداره .میخواستم بدونم که بعدازاحراز شدن حضورداوطلبانه سهمیه اختصاص پیدامیکنه؟؟

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      بله، می توانید از سهمیه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۳۳۱۶۲۹۳۵۱ تماس بگیرید.

  20. افسانه گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید برای سهمیه مسکن ، چیه من متوجه نشدم وامه ؟
    خواستم بدونم غیر از وام جانبازی مسکن وام دیگ میشه با کارت ایثارگری گرفت یا نه البته مبالغ کمی بالا ممنون میشم جواب بدین

  21. رضا تقی بیگی گفت:

    سلام احتراما به اطلاع می رساند چرا انهایی که در سپاه درمنطقه عملیاتی خدمت کرده اند کارت ایثار نمیدهند خواهش مند است علت ان رابیان کنید ۹

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک‌حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می‌دهد.
      و این مورد هم جزو قوانین سپاه است.

  22. بهاالدین شاکری گفت:

    سلام تورا خدابیشتر از این مارا سرکار نزارید 35سال هست جنگ تمام شده متاسفانه هیچگونه اقدامی برای این قشر از جامعه صورت نگرفته هر چند سال یکبار فراخوان میدن بیاید تشکیل پرونده بدین قرار هست کمک حالتون بشیم بعد به فراموشی سپرده میشود طرف تو سپاه 3ماه رفته منطقه الآن درجه سرتیپی داره

    • مدیر سایت گفت:

      با سلام. وقت شما بخیر. کمک حال یک مجموعه خصوصی است و مطلب بالا جهت بالابردن آگاهی ایثارگران نسبت به مزایا و حق و حقوق آنهاست. در صورتی که گواهی استعلام جبهه داشته باشید میتونید از مزایا استفاده کنید، همون‌طور که خیلی از ایثارگران و رزمندگان استفاده می‌کنند. شاد باشید.

  23. محمد گفت:

    با سلام من پدرم سال 67 و 68 در منطقه سومار در یگان رزمی خدمت کرده آیا کسری به بنده تعلق می گیره؟؟

    • مدیر سایت گفت:

      با سلام .برای احتساب سالهای خدمت پدر شما موارد زیادی تاثیرگذار هست که از منبع مرجع استعلام شود. باید به آخرین یگان خدمتی پدرتون مراجعه کنید و استعلام جبهه پدر دریافت کنید. در صورت داشتن پرونده در کرمانشاه کمک حال میتونه به جای شما پیگیری کارتون باشه. با ما تماس بگیرید 09331629351 -02142719014

  24. زهرا گفت:

    سلام برای تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به رسمی قطعی چ مدرکی نیاز است؟
    پدرم سربازی خود را در جنگ بوده اند و جانباز نیستند ایا فرزندشان مشمول تبدیل وضعیت از قراردادی ب رسمی میشوند یا باید جانباز هم باشند؟

  25. رضا کاظمی گفت:

    سلام
    من بازنشسته نیرو زمینی هستم کارت ایثار به من میدهند 120 ماه مدت منطقه دارم

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام..
      باید به آخرین یگان خدمتیتون مراجعه کنید. در صورت وجود پرونده شما در آن یگان مراحل صدور کارت انجام میشود.

  26. نجف گفت:

    کارت ایثار گری ارتش فقط برای کسانی که کارت دارند جز هزینه ودرد سر سودی ندارد

  27. نجف علیقلی زاده گفت:

    سلام کارت ایثارگری که گرفتم حدود سه میلیون هزینه و مدتی هم الاف شدم. همش وعده پرونده دروغی بیش نیست با شیطان طرف حسابیم.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      .برای صدور کارت ایثار باید به اخرین یگان مراجعه بشه و اگر پرونده رزمنده در یگان باشد. حدود ۳ماه طول میکشد و صادر میشود و اینچنین هزینه ای هم ندارد.

  28. پوریابهمنی گفت:

    سلام..من کارت ایثارگری دارم گفتن تو اتوبان ازت عوارض نمیگیرن رفتم اتوبان ساوه طرف اصلا نگاهش نکرد..من فقط هزینه رفت و برگشتم و خوابیدن تو اون سرمای تبریز برام موند..کدوم مزایا؟ اصلا به چه دردی میخوره؟

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام..
      برخی از مزایای کارت ایثار (استفاده کد ایثارگری سهمیه کنکور و آزمون استخدام، تبدیل وضیعت به کارمند رسمی و…) می باشد.

  29. محمدرضاشکرانه گفت:

    سلام چطوری کارت ایثار قدیمی را عوض کنیم و جدید بگیریم لطفا راهنمایی بفرمایید . باتشکر

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      برای صدور کارت ایثار جدید به مراکز ذیصلاح مراجعه کنید و یا با شمارا ۰۹۳۳۱۶۲۹۳۵۱ مراجعه فرمائید.

  30. بهزاد گفت:

    پدر من کارت ایثارگری داره.آیا وام دوبرابر به من تعلق میگیره جانباز یا ازاده نیست ولی کارت ایثارگری داره.

  31. خالد اصلانی گفت:

    باسلام. اینجانب خالد اصلانی کارت ایثارگری دارم. درمو رخه ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ازتیپ ۲۲۸ به تمام اداره بررسی شده بنده همسرم فاقد سابقه پرداخت بیمه و یا دریافت مستمری میباشیم. تا حالا هیچ جوابی نگرفته‌ام و کارت ایثارگری چکار بکنم که هوشمندش کنم؟

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام
      برای پیگیری و استفاده از مزایای کارت ایثارگری و هوشمند سازی کارت ایثار باید به مراجع ذیصلاح مراجعه کنید.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۱۶۲۹۳۵۱ تماس بگیرید.

  32. رسول گفت:

    سلام.خسته نباشید.پدر بنده فوت شده.سرباز نیروی هوایی بوده توجبهه.الان ک فوت شدن میخاستم ببینم کارت ایثارگری ایشان ب ما تعلق میگیره.ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      بله، برای اطلاعات بیشتر از صدور کارت ایثارگری با شماره زیر تماس بگیرید.
      ۰۹۳۳۱۶۲۹۳۵۱

  33. عرفان گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید.
    پدرم کارت ایثارگری روگرفته میخواستم بدونم وام مسکن به ماتعلق میگیره شرایطش چیه ممنون میشم اطلاعات بدین تشکر.

  34. حشمت الله گفت:

    سلام.بنده۲۴ماه تمام در منطقه عملیاتی کردستان دربدترین شرایط آب و هوایی درسال ۶۴تا۶۶خدمت کردم در سپاه بودم برای کارت ایثار مراجعه کردم گفتند سپاه کارت ایثار نمیده چرا مگر من وکسانی امثال بنده خدمت کرده چرا ارتش به سربازان کارت ایثار میده ولی سپاه نمیده این تبعیض آمیز نیست؟

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      بله، طبق قوانین سپاه کارت ایثار برای رزمندگانی که در جبهه بودند صادر نمی‌شود.

  35. مرتضی گفت:

    سلام پدرم کارت ایثار داره بعداز ملی دوندگی موافقت کردن پرونده جانبازی پدرم به استان یزد که ساکن هستیم بیاد حالا۲ ماه که میگن پرونده امده ولی کسری داشته برگشت خورده مشهد هرچی پیگیری میکنیم کسی درست جواب نمسده لطفا رسیدگی کنید جانباز ابولقاسم شقایی

  36. مرتضی گفت:

    سلام پدرم کارت ایثار داره بعداز کلی دوندگی موافقت کردن پرونده جانبازی پدرم به استان یزد که ساکن هستیم بیاد حالا۲ ماه که میگن پرونده امده ولی کسری داشته برگشت خورده مشهد هرچی پیگیری میکنیم کسی درست جواب نمیده لطفا رسیدگی کنید جانباز ابولقاسم شقایی

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      برای پیگیری این مورد باید به یگان خدمتی رزمنده در مشهد مراجعه کنید. در صورتی که امکان مراجعه ندارید می‌توانید کارتان را به کمک حال بسپارید.
      تماس با: 09331629351

  37. محسن یزدانی گفت:

    سلام پدربنده مدت دو سال در خط مقدم جبهه بودم که دچار موج انفجار و عوارض جانبی شیمیایی شده کارت ایثار هم دارد مدارک صورت سانحه هم از یگان محل خدمت تایید شده وفرستادن ایثارگران ارتش تهران ولی هنوز هیچ پاسخی برای ما ارسال نشده است پدر من 4فرزند دارد ووضعیت سختی داریم چکار باید بکنیم. از بس دارو خورد ما دیگه هیچ امیدی به زنده بودنش نداریم، هم سن سالهاش که جنگ نرفتن الان بهترین خونه و زندگی رو دارن بازنشست شدن بچه‌ها شونو عروس و داماد کردن نوه دارن ما هنوز داریم به اعتقادات دینی پدرمون نگاه می‌کنیم وباورمون نمیشه که چرا پدر ما نرفته دنبال حق و حقوقش، به کمکمان بیایید

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      برای دریافت کارت ایثار گری و استعلام سابقه جبهه باید به مراکز ذیصلاح مراجعه کنید.

  38. کورش طلا ئیان گفت:

    با سلام من بمدت 22 ماه در منطتقع عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بودم که در مردادماه 98 با مدارک معاینه جانبازی بهداری لشگر 84 تکمیل پرونده کردم وبه تهران ارسال گردیده وتا کنون جوابی نه به من ویا بنیاد شهرستان ارسال گردیده لطفا راهنمایی بفرمایید ; شماره کارت ایثار گری *********کد ملی ********

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام…
      کمک‌حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می‌دهد درصورتی که تمایل دارید پیگیری کارتان را به کمک حال بسپارید با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  39. موسالرضا مهرو گفت:

    ,با سلام ۱۲درصد جانبازی ارتش رو دارم وضعیت معشتیم بسیار وخیم است تا کنون هیچ حقوق پاداش هدیه ایثاری دریافت نکردم ایا امسال امیدی به بررسی پروندها هست یا نه چون بعد خدا امیدمان به همین است باتشکر

  40. اقبال محمودی گفت:

    باسلام.من به مدت 24ماه در منطقه عملیاتی سوسنگرد حضور داشته ام.دچار موج گرفتگی از ناحیه اعصاب وروان گوشهایم شده ام.کارت ایثارگری نیز دارم ومدارکم کامل است به تهران هم فرستاده ام.ولی تا کنون هیچ جوابی دریافت نکرده ام.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای پیگیری پرونده جانبازی به سازمان ایثارگری نزاجا مراجعه کنید.
      در صورت تمایل به پیگیری توسط کمک حال با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  41. عزیری گفت:

    سلام وخسته نباشید.کارهای مربوط به کارت ایثارگری را انجام دادیم. میخواستم ببینم چقدر طول میکشه تا به دستمون برسه. ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، صدور کارت ایثارگری از زمان اقدام به تشکیل پرونده تا تحویل حدود سه ماه زمان می برد.

  42. صفر سخندان گفت:

    با سلام…
    بله، طبق قوانین ارتش کارت ایثار برای رزمندگانی که در جبهه بودند صادر و دریافت کردم. الان کارت ایثارگری دارم آیا کارت ایثارگر تازه برام صادر می شود یا نه. 18/6/68الی 18/6/68

  43. حسین رسولی خشت مسجدی گفت:

    سلام عزیران بزرگوار
    طاعات قبول حق ….
    لطفا برای کهنه سربازان هم کمی حق قائل شوید……پس از گذشت سالها از جنگ تصمیم معاف از مالیات بر قرار شد که پس از مدتی کوتاه باز نشسته شدیم و انچنان اثری در زندگی ما نداشت و در همان زما نام ما جزو ایثارگران ثبت شد …که می شد از محمود اباد و تخفیف ناچیز ان که کمی مایع دلگرمی و به شمار امدن و احساس غرور می کردیم و در ضمن از مستمری 3275 تومانی برخدوردار بوده که 175 تومان مالیات کسر میشد ..شاید باعث دلگرمی و به حساب امدن می کردیم …..
    چندی پیش اعلان شد که خدمت سرباز جبهه به خدمت داوطلبانه تبدیل مشود که پس از دوندگیهای اداری نامه رابه اداره ایثارگری حاج اقا حاج علی تحویل شد و تازه اول راه شد ….نام ما از لیست پرونده شخصی حذف شد و راهنمایی شد منتظر تصمیم و زارتخانه باشیم …و در همین موقع به درجه بازنشستگی نایل شدم ……..و حال معلوم نیست چه عاقبت و تصمیمی برای ما دارند ….امید وارم خیلی دیر نشود چون زمان پیر شدن نمی ایستد حال سن 60 سالگی گذشت وباید کمی عجله کرد تا رفتن زمانی نیست و عجل مهلت نمی دهد ….دیر تصمیم بگیرید دیگر از ما کسی زنده نمی ماند تا از امکانات استفده شود و تشکر از زحمات شما شود ……..مثل العان تصمیمات روی هوا میماند……..
    به هر حال این افراد جوانی را در جبهه و جنگ گذراندن…وکمی به دلگرمی نیاز داران در این شرایط سخت اقتصادی ….و العان موقع داشتن نوه می باشدو حفظ ابرو …….در این موقعیت سخت از لفظ شما که ایثار گر حساب نمی شوید که خیلی خیلی دردناکتر است ….
    514893 2591346933
    منزل 77574347
    در ضمن به علت بدهی و مخارج تحصیل فرزدان وام شرکتی را پس داده‌ و مستعجر هستم ( مستعاجر مادر زن ) … کمی خود را جای ما بگذارید …..
    انشالله در این ماه مبارک ازن صحبتها اثر بخش باشد …الحمدالله

  44. حسینی گفت:

    ضمن سلام و خسته نباشید
    پدرم دارای کارت ایثار هستن و اطلاعاتشون هم در سایت ایثارگران ارتش موجوده و قادر به دریافت کد رهگیری هم هستیم.
    لطفا بفرمایید آیا برای تبدیل سابقه خدمت ایشان به داوطلبانه بر اساس قانون سه چهارم، میشه از طریق غیرحضوری و نامه نگاری و ارسال مدارک به نتیجه رسید یا اینکه حتما باید به یگان خدمتی مراجعه کنیم…سپاس

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، از طریق مراجعه حضوری سریعتر به نتیجه مطلوب می‌رسید. اگر امکان مراجعه ندارید کمک حال میتونه به جای شما مراجعه کنه و پیگیر کارتون باشه.

  45. عباس ملازاده اقدم گفت:

    باسلام.من اولین باره که این صفحه را دیدم .خدا پشت وپناهتان. ممنون از زحماتتان .کار یک نفر را هم که حل بکنید مشکل یه خانواده را حل کرده‌اید.

  46. محسن عباسی دولت آبادی گفت:

    سلام.55ساله هستم اعزامی برج 12/64هستم 28ماه منطقه جنگی دارم و کارت ایثار گرفتم شغلم لوله کشی هست 3سالی هست که بیمه کارگری پرداخت میکنم و دارای دو دختر بزرگ و مستاجر هستم .نمی‌فهمم این کارتی که به بنده دادند به چه درد من و خانواده میخوره.با این سن از کار افتاده خودمو میبینم و با این تورم بازار پاک خانواده خودشونو باختند . لطفاً کمک یا راهنمایی بفرمایید متشکرم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای استفاده از مزایای ایثارگری و جانبازی به مراجع ذیصلاح مراجعه کنید.

  47. موسالرضا مهرو گفت:

    با سلام چندین بار است مشکلاتمو ننوشتم مستجرم فاقد درامد هرگونه کمکهای دولتی وارگانهای دیگر مستمری حقوق از هیچ ارگانی ۵۲ سال سن ۲۱ ماه خدمت سربازی در جبهه ۱۲ درصدارتشو ۱۰ درصد بنیاد دچار مشکلات روحی وروان هستم به خاطر موج وکهلت سن خواهشان کمکم کنید با تشکر

  48. وحیدمهمانروش گفت:

    باسلام بنده ازسال۶۳ تا۶۵ مدت ۲۵ ماه حضوردرجبهه جنوب رابطورمتوالی دارم وکارت ایثارهم دارم ودرکمسیون بیمارستان ۵۰۵ ارتش شرکت نمودم وبرای بیماری اعصاب وروان شدیدوناشنوایی دکترین مرتبط باجبهه وجنگ زدنندوپرونده رفت اهوازواومدتحویل ایثارگران درسال ۹۷ وقرارشدبرابرماده ۸۷ ۵درصدجانبازی بزنندوکمک معشیتی پرداخت شودوفعلا هنوزتابه امروزسال۹۹ هنوزجوابی دریافت نکردم ایا امیدی هست به حق وحقوقمان برسیم هم خدمتیهایم الان دارندچندسال حقوق میگرندوبنده بیکارهستم فاقدبیمه عمروازکارافتاده کمسیون بهزیستی کرج وتحت درمان هم هستم لطفا اگرامکان دارد پیگیری فرمایند کارهای اداریم را ببینیم درچه مرحله هستیم ممنونم تلفن ********* ساکن کرج مستاجر.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، در صورت تمایل به انجام سفارش توسط کمک حال با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  49. کریمی گفت:

    سلام بنده سرباز هستم و پدرم تقریبا ۱۵ ماه جبهه داره و با حضور در یگان خدمتی خودش کارت ایثارگری خودشو دریافت کرده الان برای انجام کارای کسری خدمت رفتم به پلیس +10 گفتن باید به تهران لویزان بریم رفتم برا گرفتن اشتغال به خدمت نیرو انسانی گفت نامه رو به کجا بزنم یعنی اسم دقیق اون ستاد یا سازمان چیه؟!
    پدرم ارتش نیروی زمینی خدمت کرده تو لشکر اهواز

  50. محمد جواد زندی(کدناروسابق) گفت:

    سلام من محمد جواد زندی ( کدنارو سابق) درسال ۱۳۶۰به خدمت مقدس سربازی در منطقه جنگی سرباز هنگ ژاندارمری قصرشیرین بوده‌ام. تا به حال اقدام به کارت ایثارگری نکرده‌ام وهیچ درآمدی هم ندارم. بیکار هستم به سختی خرج زن وبچه هامو میدم، حتی بیمه هم نیستم خواهشمندم کمکم کنید.

  51. شعدالله قبادی بابی گفت:

    سلام
    با تشکر از سایت خوبتان
    من دارای کارت ایثارگری هستم ولی از خدمات کارت ایثارگری اطلاعی ندارم و بهره ای نبردم
    و نیاز به بیمارستان ارتش دارم ایا کارت ایثار گر من در قیمت ان بیمارستان تغییری میکند یا نه
    با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، اطلاعی در این زمینه نداریم لطفا برای پیگیری موردتان به مراجعه ذیصلاح مراجعه شود.

  52. سجاد طالبیان گفت:

    باسلام.بنده درسال66به مدت 12ماه درکردستان خدمت کردم و بعد از مدتی به گردان 204امداد شهرستان سراوان منتقل شدم وبعد از آنحا به گروهان2روستای شوییشه،برای ادامه خدمت منتقل شدیم و ادامه خدمت هم پایگاه امرود گذراندیم.الان فقط کارت پایان خدمت دارم و سرباز ژاندارمری بودم.الان برای گرفتن کارت ایثارگری باید چه کار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

  53. محمدرضا عبدپور گفت:

    سلام.بنده کارت ایثارگری پرسنل وظیفه زمان جنگ رادارم لطفا راهنمایی کنید میتوانم از معافیت خدمت بیمه تامین اجتماعی که دوسال کم دارم استفاده کنم ۲۸سال سابقه واریز بیمه دارم. باتشکر

  54. علیمحمد میرزایی گفت:

    سلام ، من پدرم در زمان جنگ در ژاندارمری مریوان خدمت کرده ، خواستم بدونم کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره ؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، بله این مورد رو باید از یگان خدمتی رزمنده حضوری پیگیری کنید. اگر امکان مراجعه برای شما نیست کمک حال میتونه به جای شما مراجعه کنه.

  55. محمد شوری گفت:

    سلام من 68 الهی 70 منطقه عملیاتی پیر انشهر تمرچین خدمت کردم می تونم کارت ایثار بگیرم

  56. حسین رمضانی گفت:

    باسلام و عرض خسته نباشید .
    اینجانب حسین رمضانی درجه دارپیمانی ۵ساله استخدام ۶۹/۸/۱ لغایت ۷۴/۸/۱منقضی خدمت ودرتاریخ ۷۲/۱۲/۲۲ که مامور به تیپ ۶۵ نوهد جهت آموزش اسکی و رزم در برف بودم در حین آموزش دچار سانحه و شکستگی شدید پای راستم شدم اکنون با توجه به مشکلاتی که از ناحیه آسیب دیده در آن موقع برایم پیش آمده است .خواهشمند است که مرا راهنمایی فرمایید جهت کمیسیون پزشکی و تعیین درصد به بیمارستان ارتش محل سکونتم(خراسان جنوبی)مراجعه کنم؟؟ یا به تهران باید بروم ؟؟
    ضمنا صورت جلسه صانحه و سایر مدارکم موجود است.
    باتشکر

  57. علیمحمد میرزایی گفت:

    سلام خسته نباشید ، برای کارت ایثار حتما باید به صورت حضوری به یگان خدمتی مراجعه کرد یا به صورت غیر حضوری هم میشه ؟؟؟؟

  58. هانیه شرافتمندجو گفت:

    سلام
    پدر من بیشتر از دوسال در جبهه حضور داشته اند.
    ولی الان به رحمت خدا رفتن و تا الان برای گرفتن کارت اقدامی نکرده بودند.
    ایا من میتوانم کارت را گرفته و از سهمیه ی کنکور استفاده کنم ؟

  59. osman گفت:

    با سلام. من کارت ایثارگری دارم شاغل اموزش وپرورش هستم میخواهم طبق کارت ایثارگری استعلام گواهی حضور در جبهه نماییم. حالا چکار کنم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای پیگیری به مراجع ذیصلاح مراجعه کنید. اگرخودتون امکان انجام مراجعه ندارید کمک حال میتونه به جای شما پیگیری کنه.
      درصورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  60. نیک نژاد گفت:

    سلام من در دره قاسم لو خدمت کردم آیا به من کارت ایثارگری تعلق میگیرد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، اگر قبل از قطعنامه خدمت میکردید و جزوه ارتش بودید با مراجعه به مراجع ذیصلاح میتوانید اقدام به دریافت کارت ایثارگری کنید.

  61. حسین درستکار گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من پدرم کارت ایثارگری داره به مدت هفده ماه .ایا تمام این هفده ماه جبهه رو برای کسری خدمت بنده حساب میکنن؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای محاسبه دقیق مدت زمانی که برای کسری خدمت سربازی شما محاسبه میشه باید به مراجع ذیصلاح برید. اگر خودتون امکان مراجعه رو ندارید کمک حال به جای شما مراجعه می کند. در صورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  62. حسین گفت:

    سلام
    خسته نباشید جمعا
    اقا ما رفتیم با هزار زحمت برای پدرمون کارت ایثارگری گرفتیم. الان ب ما بگید اونایی ک کارت ایثار ارتش دارن بدون اینکه جراحتی یا مجروح باشن ینی فقط با کارت ایثار خالی میتونن کارت جانبازی ۵ درصد بگیرن یا نه؟ و اینکه اگر بخواهن برای مجروهیت خودشون ک هیچ مدرکی هم ندارن اقدام کنن کجا بتید برن؟

  63. حسین گفت:

    سلام
    خسته نباشید جمعا.
    اقا ما رفتیم با هزار زحمت برای پدرمون کارت ایثارگری گرفتیم. الان به ما بگید اونایی که کارت ایثار ارتش دارن بدون اینکه جراحتی یا مجروح باشن ینی فقط با کارت ایثار خالی میتونن کارت جانبازی ۵ درصد بگیرن یا نه؟ و اینکه اگر بخواهند برای مجروهیت خودشون ک هیچ مدرکی هم ندارن اقدام کنن کجا باید برن؟

    پاسخ

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، مزایای کارت ایثار معادل جانبازی 5 درصد هست. برای پیگیری پرونده جانبازی باید از شهر خودتون اقدام کنید و تشکیل پرونده بدین.

  64. ريحانه ترابي گفت:

    سلام خسته نباشيد. پدر شوهر من در زمان خدمت خود جبهه هم رفتن ولي پادگان منحل شده گفتن مدارك شاهروده. رفتيم شاهرود تو پرونده فقط اسم و فاميل بود و برگه اعزام به اموزشي
    خدمت سال ٦٤ تا ٦٦ بوده.
    ولي متاسفانه اسم يگان در جبهه رو يادشون نيست.
    چطوري مي‌تونيم كارت ايثارگري براشون بگيريم براي كسري خدمت همسرم.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، باید از همون مراکز ذیربط پیگیری کنید و مثلا قانون دو همرزم رو پیگیر باشید.

  65. حسین گفت:

    داداش اصلا چنین طرحی هست ک کسانی ک کارت ایثارگری دارن بهشون کارت جانبازی ۵ درصد میدن یا نه ؟ مراجع ذیصلاح و بیخیال چنین چیزی داریم عایاا؟

  66. حسن گفت:

    داداش اصلا چنین طرحی هست که کسانی که کارت ایثارگری دارن بهشون کارت جانبازی ۵ درصد میدن یا نه؟ مراجع ذیصلاح و بیخیال. چنین چیزی داریم عایاا؟

    • مدیر سایت گفت:

      بله. اما اینطور برداشت کنید که مزایای کارت ایثارگری معادل 5درصد جانبازی است. اگر رزمنده جانباز نباشد درصد جانبازی به او تعلق نمیگیرد.

  67. حسین گفت:

    آیا به بسیجیان که بیش از 3ماه جبهه دارند کارت ایثار تعلق می‌گیرد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، خیر کارت ایثار فقط برای افرادی که جزو ارتش بودند صادر می‌شود. در بقیه ارگان‌ها با استعلام می‌تونید از مزایای ایثارگری استفاده کنید.

  68. اباذر مولایی گفت:

    سلام وقت بخیر بازنشسته شدم. کارت ایثارگری دارم درحکم کارگزینی ذکر نشده لطفآ راهنمایی کنید

  69. زارعی گفت:

    سلام ایا سهام عدالت به افرادی که کارت ایثارگری ارتش دارند تعلق میگیرد؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام وقت به خیر. اطلاعی در رابطه با ارتباط سهام عدالت با ایثارگری نداریم. برای کسب اطلاعات بیشتر از مراجع ذیصلاح کمک بگیرید.

  70. سیف اله ولی نژاد گفت:

    سلام وقت بخیر من در اغاز شروع جنگ تحمیلی بافراخوان منقضی خدمت های سال1356 که مدت 24 ماه در دوران نظام قبلی ( ازتاریخ 1354/8/20 الی 1356/8/20 خدمت سربازی وظیفه را انجام داده بودم )از طریق رسانه های ملی و ارتش از تاریخ 1359/7/8 لغایت1360/1/8 بمدت 6ماه درجبهه های جنگ شهرستان پیرانشهر و منطقه تمرچین و حاج عمران عراق خدمت کرده ام آیا کارت ایثارگری بما هم تعلق میگیرد یا خیر؟ قبلأ در پیگیری این موضوع اعلام کرده بودن که چون از طریق جهادسازندگی یا سپاه پاسداران اعزام نشده بودیم شامل حال نمی شد خواهشمند است راهنمایی فرمایید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کارت ایثار شامل افرادی می شود که در زمان جنگ جزو ارتش بودند. شما با مراجعه به یگان مربوطه گواهی حضور در جبهه دریافت کنید و از مزایا استفاده کنید.

  71. بهرام. آریا زادگان گفت:

    بنده کل بیست و چهار ماه خدمتم رو در منطقه بودم و کارت ایثار رو دریافت کردم و به اداره ارائه کردم .در حال حاضر فقط معافیت.مالیاتی شامل من شده . اگر ممکنه در خصوص مزایای متعلقه این کارت در موازد اداری و اجتماعی توضیح بفرمایید و اینکه برای استفاده از اونها باید چکار کرد .
    ممنون از توجه شما

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای استفاده از مزایای کارت ایثار و ارائه آن به اداره های مختلف باید از ارتش تهران تاییدیه دریافت کنید و به اداره مد نظر تحویل دهید.
      استفاده از سهمیه کنکور
      آزمون استخدامی
      تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی
      و…

  72. سامان کهزادوند گفت:

    با سلام
    احتراما باستحضار می رساند اينجانب، سامان کهزادوند فرزند کیکاووس متولد 1379/6/19 صادره از اهواز شماره کد ملی 1743269870 در مورخ 1398/11/19 به خدمت مقدس سربازی اعزام شده و در حال حاضر جز پادگان تیپ 192 زرهی گردان 337 پدافند هوایی فولی اباد مشغول خدمت هستمگلذا در تاریخ 1394/9/25 پدرم فوت کرده و به دلیل اینکه مرحوم پدرم در زمان قبل از آتش بس در مورخ 1363/12/8 لغایت 1366/1/18در پادگان شکاری دزفول خدمت سربازی انجام داده خواهشمند است،جهت کارت ایثار و مراحل کسری خدمت از حضرت عالی کمک و یاری خواستارم. در ضمن کلیه مدارک کپی مرحوم پدرم و اینجانب همراه گزارش می باشد.

  73. علمشیر کهزادوند گفت:

    با سلام مدیر سایت اینجانب علمشیر کهزادوند فرزند علیبازشماره شناسنامه *** صادره ازرامهرمز متولد ۱/۱/۱۳۳۹ کد ملی**********درمورخ۲۱/۹/۱۳۶۱جهت خدمت سربازی اعزام شدم و تا تاریخ ۲۰/۱/۱۳۶۳ در پایگاه پدافند هوائی شهرستان بهبهان خدمت کردم و ازآن یگان چندین مرحله به عنوان سرباز پدافند به منطقه جنوب اعزام شدم درضمن بصورت داوطلب در مورخه ۲۴/۱/۱۳۶۲ طبق امریه به شماره ۱۰۱-۵۰/۱-۱-۱واز مورخ ۲۵/۱/۱۳۶۲ لغایت ۱/۲/۶۲لغایت ۷/۲/۶۲تا۱/۵/۱۳۶۳ به عنوان نیروی رزمنده ازطریق سپاه پاسداران بهبهان به جبهه اعزام شدم و قبل از امدن به خدمت سربازی به مدت ۶۰روز به بعنوان نیروی بسیجی در جبهه جنوب حضور داشتم که بابت این ۶۰روز جهت کسری خدمت اقدام کردم و مورد قبول قرار گرفت و ازتاریخ ۲۰/۱/۶۳ لغایت ۲۰/۷/۱۳۶۳ به لشگر ۹۲ زرهی تیپ ۲زرهی دزفول جز گردان ۱۹۵۲قدس اعزام شدم و پس از۳۶ سال جهت کارت ایثار وجواب نامه اداری که درآن مشغول هستم جهت کسر مالیات در مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۸ کلیه مدارک را تحویل شبهه افراد دادم و چندین بار حضوری کردم ولی تا الان هیچ اقدامی صورت نگرفته است خواهشمند است راهنمائی فرماید با تشکر فراوان .

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای دریافت سابقه جبهه و کارت ایثار گری با مراجعه حضوری به یگان مربوطه اقدام فرمایید. اگر خودتون امکان مراجعه ندارید کمک حال به جای شما مراجعه و پیگیری می کنند.
      تماس با 09331629351

  74. علی گفت:

    سلام، پدر من دو سال توی منطقه عملیاتی تو سیستان بلوچستان بوده قسمت ژاندارمری برای برادرم هفت ماه کسری خدمت دادن، این کارت ایثار که برای کنکور و استخدامی ها داده میشه ربطی به این داره و شامل میشه؟

  75. مهدی گفت:

    سلام پدر من بین سال 68 تا70 تو ژاندارمری سقزخدمت کرده میخواستم بدونم اگه مدارک حضورش تو منطقشو به نیرو انتظامی ارائه بدم سنواتمو میبخشن

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کار شما احتیاج به پیگیری دارد. چون شرایط هر فرد و پرونده متفاوت است.

  76. پیام گفت:

    سلام من پدرم از جامعه یادگاران ودفاع مقدس وایثارگران سپاه کارت ایثار گرفته میتونم ازش برای استخدامی استفاده کنم؟؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، شرایط هر فرد و هر پرونده متفاوت هست و با توجه به مدت داوطلبانه ای که شخص در جبهه داشته مشخص می شود.

  77. ملودی گفت:

    سلام پدرشوهرم چندین ماه توجبهه حضورداشته وحتی عکسای زیادی داره ولی کارت ایثارگری نداره باید چکارکنه

  78. ملودی گفت:

    سلام پدرشوهرم چند مدت توجبهه حضورداشته وحتی عکسای زیادی داره چطو میتونه کارت ایثارشو بگیره

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه شود. اگر خوتون نمی توانید مراجعه کنید کمک حال به جای شما پیگیر کارتون میشه. در صورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  79. مهدی گفت:

    کجا باید پیگیری کنم؟ کمکم میکنید

  80. حمیدحمیدی گفت:

    سلام سرباز سپاه بودم قرارگاه راطالمسقیم تیپ کوثر جزیره مجنون حمیدحمیدی هستم به دلیل شیمیای ونداشتن صورت صانحه هیچ کارب نتونستم برای جانبازی بکنم کارت ایثار میخوام بگیرم بیکار هم هستم چه کمکی میتونید بکنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، اگر امکان پیگیری برای دریافت کارت ایثارگری ندارید کمک حال به جای شما پیگیر می شود. تماس با 09331629351

  81. عصاری گفت:

    سلام پدر کارت ایثار دارد ۶ماه متوالی دارد ومدتی هم کردستان بوده که مدارکش نیست باتوجه به کارت ابثار میتوانم از ان برای تخفیف شهریه و امتحان وکالت استفاده کنم ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای تخفیف شهریه که باید از دانشگاه پیگیری شود. اما برای آزمون وکالت میتوانید از کد ایثارگری رزمنده استفاده کنید.

  82. کامران مهربخش گفت:

    با سلام از آذر ۶۷ لغایت شهریور ۶۹ خدمت سربازی رو در ارتش منطقه عملیاتی شمالغرب سردشت بودم
    آیا بعنوان رزمنده محسوب میشوم
    آیاکارت ایثار به من تعلق میگیرد یا خیر
    ستاد کل نیروهای مسلح فقط دوره هشت ساله را بعنوان دوره رزمنده‌ای قبول میکند وما شامل نمی شویم
    کامران مهربخش از تهران

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، مناطق شمال غرب کشور تا 3 سال بعد از جنگ هم منطقه عملیاتی محسوب می شود. برای پیگیری این مورد باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه شود.

  83. قاسم رسول پناه گفت:

    با سلام
    پدر من ۳۰ سال پیش در جبهه بود ولی هنوز کارت ایثار گری خود را نگرفته.
    آیا با گذشت ۳۰ سال باز هم میتوانه که کارت ایثار گری خود رو بگیره ؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، بله اگر پرونده شون موجود باشه میتونن برای صدورکارت ایثارگری اقدام کنند.

  84. محمد حسن عبداللهی گفت:

    باسلام فرزند من 9ساله بصورت قراردادی معین است چندبار از ارتش نامه گرفتیم برای تبدیل وضعیتش اما متاسفانه اداره اش گفته ما اینطور دستورالعملی نداریم وهیچ کاری براش تا الان انجام ندادن اگر امکان داره پیگیری کنید اگر حقش است به حقش برسه باتشکر محمد حسن عبداللهی ایثارگر ارتش زاهدان

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است و کار اداری انجام می دهد و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد.

  85. محمد حسن عبداللهی گفت:

    درضمن برای کارت جانبازی هم اقدام کردم ولی دوساله خبری ازاش نشده اگر امکان داره این موضوع رو هم پیگیری کنید باتشکر محمد حسن عبداللهی

  86. علی محمد قربانی گفت:

    سلام من در دوران جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه شش ماه در مناطق عملیاتی بودم و کارت ایثار ندارم ولی پس از دوسال به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمدم و مدتی که در مناطق عملیاتی بودم کارت ایثار دریافت کردم،لذا با توجه با دارا بودن یک کارت ایثار از ارتش کارت ایثار بسیج لازم است؟لطفأ پاسخ بفرمایید.با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت کارت ایثارگری بسیج باید به یگان خدمتی مراجعه کنید و پیگیر شوید.

  87. ۰۰۰۱۱۰۰ گفت:

    سلام ارسال ۶۸ لغایت ۷۱ در دیواندره کردستان خدمت گردم آیا کارت ایثار تعلق میگیرد یاخیر

  88. بهادر گفت:

    ببخشید کارت خدمت دوره احتیاط همون کارت ایثارگری هست؟ آیا شامل سهمیه 5درصد برای آزمون های استخدامی میشه؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر، برای دریافت کارت ایثارگری باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه کرد. در صورت تمایل کمک حال میتونه پیگیر کارتون بشه. تماس با 09331629351

  89. علیرضا عنابی میلانی گفت:

    سلام بنده منقضی خدمت 65 گروهباندوم وظ توپخانه گ 11
    اکنون که پس از گذشت سالیان متمادی اداره تامین معاش برایمان سنگین وسنگین تر شده وتا اینکه با شیوع بیماری منحوس کرونا کلا بیکار شده ایم هیچ پس اندازی ندارم دولت جمهوری اسلامی چه کمکی میتواند برای بنده ازقبیل مقرری ماهانه پرداخت بیمه ام یا وام جهت تغییر شغل وشروع شغلی جدید ویا هر کمک دیگر که بتوانم امرار معاش کنم لطفا یاریمان فرمایید .
    باتشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کمک حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام میدهد. اگر کارتون احتیاج به مراجعه و پیگیری داره کمک حال میتونه به جای شما پیگیر باشه.
      09331629351

  90. پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر… پدر من به مدت۸ماه در جبهه خدمت کردن، آیا کارت ایثارگری به ایشان تعلق میگیره؟ و اینکه با توجه به اینکه محل خدمتش بیرجند بوده و امکان رفتنشون به اونجا نیست میشه از تهران اقدام کرد و نتیجه گرفت؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر،برای دریافت کارت ایثارگری باید مشخص بشه که آیا رزمنده جزو ارتش بودند یا سپاه؟ و حتما هم باید از یگان خدمتی رزمنده پیگیری شود. اگر امکان مراجعه ندارید کمک حال میتونه به جای شما پیگیر شود.
      تماس با 09331629351

  91. سید صابر شیرزاده اینی علیا گفت:

    با سلام بنده باداشتن 7ماه و8 روز جبهه وگوش سمت راستم به کلی ازبین رفته لطفا بنده راهنمای فرمایید که جطور پیگر ی ادامه کار باشم

  92. محمد حسین یزدی 0819100791 گفت:

    سلام ، لطفا نامه شماره 1962/1/3 مورخ 97/12/20 ردیف 40 که ارسالی از تیپ 216 ارتش نیروی زمینی ارتش زنجان میباشد و مربوط به جانبازی اینجانب محمد حسین یزدی هست را پیگیری فرمایید ارسال شده به تهران ستاد کل ارتش در لویزان و ارسال صورت سانحه به بنیاد شهید و صدور کارت جانبازی 5% بند الف ماده 87 برنامه ششم توسعه

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی می باشد که کارهای اداری و شخصی افراد رو به نیابتشون پیگیری میکنه و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد.

  93. مرتضي گفت:

    سلام وعرض ادب
    پدرم کارت ایثارگری داره‌.،شرط استفاده ازامتیاز ایثارگری در کنکور وسایر آزمونهای استخدامی حضور داوطلبانه ایثارگر شرط هست یا صرف اینکه توی منطقه عملیاتی خدمت کرده باشه کافیه؟!

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استفاده از مزایای ایثارگری حداقل باید 6 ماه حضور در جبهه داشته باشند.

  94. ر گفت:

    باسلام
    پدرم دارای کارت ایثار از نزاجا هستند (۲۱ ماه خدمت سربازی در هوابرد شیراز داشتند) حالا من میخوام از قانون سه چهارم استفاده کنم و در ازمون استخدامی شرکت کنم خواستم بدونم همین کارت ایثارگری برای استفاده از قانون سه چهارم خدمت سربازی بعنوان حضور داوطلبانه کافی هستش یا باید مدرکی دیگری داشته باشم؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای مشخص شدن مدت داوطلبانه بودن رزمنده در جبهه باید تاییدیه حضور در جبهه دریافت کنید. برای تهیه ان کمک حال میتونه کمکتون کنه تماس با 09331629351 تماس بگیرید

  95. maryam گفت:

    پدر من ۲۸ ماه خدمت سربازی دارن و از طریق سپاه اعزام سدن، ۱۸ ماه از خدمتشون تو مناطق جنگی بوده، کارت ایثار بهشون تعلق میگیره؟
    یه موضوعی هست با نام سهمیه ۵ درصد ایا ایشون شامل میشن یا برا کسایی هست که داوطلبانه رفته باشن؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کارت ایثار به افرادی مه جزو ارتش بودند تعلق می گیرد. اما با مراجعه به یگان خدمتیشون میتونید گواهی حضور در جبهه رو بگیرید که همان مزایای کارت ایثارگری رو دارد. افرادی که خدمت سربازیشون در جبهه گذراندن 3/4 خدمت سربازی داوطلبانه محسوب می شود.

  96. عبداله گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده پدرم دارای کارت ایثار گری ارتش بوده توپخانه اصفهان تا حالا تنها از کسری خدمتش استفاده کردیم برای وام اشتغال زایی با پادگان تماس گرفتیم گفتن به نزدیکترین امور ایثارگاران ارتش مراجعه کنین به اونجا مراجعه کردیم گفتن برین کافینت میریم کافینت چیزی داخل سایت نیست باید کجا پیگیری کنیم به ما تعلق میگیره یا نه

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پیگیری و دریافت وام ایثارگری باید به سازمان ایثارگران نزاجا مراجعه کنید

  97. سحر عبدالصالحی گفت:

    سلام.پدر بنده سابقه ۲۴ ماه خدمت در جبهه را دارا میباشد و کارت ایثار خود را دریافت نموده است بادتوجه به عوارض ناشی از موج گرفتگی بیش از ۲۵ سال تحت درمان داروهای اعصاب و روان بوده و ب تازگی عوارضی مثل کم شنوایی نیز ب دلیل موج گرفتگی برای پدرم ایجاد شده سال گذشته با تکمیل مدارک باز نشستگی وجانبازی با تاییده بیمارستان ارتش لشکر ۳۰ گرگان به منطقه اعزام خود به تیپ ۳۲۸ شهید عبادت مریوان مراجعه کردند و بعد از یکسال هنوز جوابی نداده ان چگونه و از چی طریقی باید پیگیری انجام شود؟با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیگیری پرونده های جانبازی پروسه طولانی دارد اما برای پیگیری از سازمان ایثارگران نزاجا میتوانید اقدام کنید.

  98. سحر عبدالصالحی گفت:

    با سلام پدر بنده سابقه ۲۴ ماه جبهه و دارای کارت ایثار میباشد ب دلیل عوارض موج گرفتگی و مصرف چندین ساله داروهای اعصاب و روان و از دست دادن شنوایی گوش خود سال گذشته با تکمیل مدارک پزشکی برای جانبازی و بازنشستگی ب محل اعزام خود در تیپ ۳۲۸ زرهی مریوان مراجعه کرده و تا کنون هیچ جوابی دریافت نشده،برای پیگیری باید چه اقدامی انجام داد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، پروسه پیگیری پرونده های جانبازی حدود دوسال زمان می برد. برای پیگیری باید به سازمان ایثارگران نزاجا مراجعه کنید.

  99. سید گفت:

    با سلام.پدر بنده کادر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده اند و بمدت 77 ماه جبمه و56 ماه منطقه جنگی دارند.کارت ایثارگری گرفته اند اما هوشمند نیست.ایا برای استفاده امتیازاتی مثل کنکور و استخدامی فرزندان سهمیه ایثارگران 5 درصد کفایت میکند؟یا باید مدرک خاصی را تهیه کنند

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای آزمون کنکور باید کد رهگیری ایثارگری تهیه کنید و برای ازمون استخدامی تاییدیه حضور در جبهه ارائه دهید.

  100. اسمعیل فرد نریمیسا گفت:

    سلام.به دارندگان کارت ایثارگری ۵درصد جاببازی تعلق میگیره؟؟

  101. دانش گفت:

    سلام پدرمن درجبهه حضورداشته اماکارت ایثار نداره
    درلشکر پیاده ۷۷خراسان بوده
    الان اهواز ساکنه ومیگه براش سخته بره مشهد پیگیری کارش چون سوادش رونداره
    چطوری،وکجابرم تابتونم ب پدر کمک کنم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کمک حال میتونه به نیابت شما پیگیر کارتان شود. در صورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  102. نیکجو گفت:

    سلام،وقت بخیر،ببخشید پدر من موقع جنگ برای سربازیش از طرف ژاندارمری به خرمشهر اعزام شد و کل دوران سربازیش رو در خرمشهربوده،حالا پدر من برای اخذ کارت ایثارگری اقدام کرده ولی میگن که تمام پرونده های شما دردوران جنگ سوخته شده و مدرکی نیست که ثابت کنه شما ایثارگرید،و پدر من فقط کارت پایان خدمتش و یسری عکس رو داره،من قصد شرکت در کنکور رادارم و میگن که به کسانی که ازطریق ژاندارمری اعزام شدن کارت ایثارگری تعلق نمیگیره و فرزندتون نمیتونه از سهمیه در کنکور استفاده کنه،میخواستم بدونم این درسته؟واینکه شما میتونید کمکی به ما کنید؟چون ما خیلی تلاش کردیم دراین زمینه(خیلی ممنون)

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      افرادی که در ژاندارمری خدمت کرده اند کارت ایثارگری بهشون تعلق نمگیره اما میتونید کد ایثارگری دریافت کنید که با مراجعه به یگان خدمتی رزمنده میتونید پیگیر این کار بشید.

  103. غلامحسین آژند گفت:

    سلام من برگه استعلام رزمندگی را گرفته ام اما از آنجایی که خدمتم در ژاندارمری بوده چطوری میتونم کد ایثار گری بگیرم جهت استفاده در کنکور فرزندم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای دریافت کد ایثارگری نیز باید از یگان خدمتی رزمنده پیگیری کرد.

  104. پرهیزکار گفت:

    سلام، پدر من سال 71تا 73 سرباز لشکر 28 کردستان بودند، رسته پیاده. و برای ماموریت هم ب دستگاه قضایی نیروهای مسلح سنندج فرستاده شده بودند، میگن تا قبل سال 75 کردستان منطقه عملیاتی محسوب می‌شده. آیا ب ایشون کارت ایثار تعلق می‌گیرد؟!

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کارت ایثارگری معمولا به افرادی که زمان جنگ قبل قطعنامه بودند تعلق می گیرد اما برای پیگیری بیشتر باید از خود یگان خدمتی رزمنده پیگیری شود با توجه به پرونده ای که از رزمنده دارند و ابلاغیه های موجود مشخص می شود.

  105. عباس تیموری گفت:

    سلام عصربخیر.من سال گذشته جواب آزمایشهایم اعصاب وروانم راازبیمارستان گرفتم وانتقال دادم به واحدایثارگران وشورای پزشکی گروه 44 توپخانه اصفهان هنوزجوابی دریافت نکردم وطبق دستورات پزشکان باید داروهایم رااستفاده کنم لطفا راهنماییم کنید عباس تیموری متشکرم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      پروسه پیگیری پرونده های جانبازی طولانی هست و زمان زیادی می برد. یگان خدمتی شما باید پرونده شما رو به تهران انتقال دهد.

  106. علی گفت:

    ببخشید من سوالم این بود که
    کسانی که کارت ایثارگر دارن ولی جانباز نیستند،سهمیه ۵ درصد بهشون تعلق میگیره ؟؟؟

    • مدیر سایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر. خیر موقعی 5 درصد جانبازی تعلق میگیرد که فرد مجروح باشه و جانباز. اگر کارت ایثارپری دارید مزایایی معادل 5درصد جانبازی به رزمنده تعلق میگیرد.

  107. سید عرفان حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید پدر بنده دارای 174ماه منطقه جنگی و8سال جنگ بوده کارت ایثارگریم داره ولی هیچ فایده ای واسه بچهاش نداشته رفتیم واسه هر ارگانی برای استخدامی به ماگفتن اصلا هیچ امتیازی نداره میشه راهنمایی کنید به ارگان زیریبط مراجعه کردیم هیچ جوابی نگرفتیم درضمن پدرم ارتشی

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای دریافت کارت ایثارگری و استفاده از مزایای ایثار گری باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه بشه. اگر خودتون امکان مراجعه ندارید کمک حال به جای شما میتونه پیگیری کنه. در صورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  108. احسان گفت:

    سلام پدرم خدمت سربازی 18ماه سال 1361زاهدان انجام دادموقع جنگ بود7ماه بطورمتوالی بودکه دوتاکارت دارد یکی کارت پایان خدمت یکی کارت ایثارگری نوشته سربازوظیفه حضوردرجبهه7ماه درارتش نیروی زمینی بودسوالم اینه:من نیروی شرکتی هستم برای تبدیل وضعیت رسمی این طرح الان دولت تصویب شده شامل من میشه لطف کنیدکمکم کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، با توجه به کارت ایثارگری پدرتون 3/4 خدمتی که در کارت دارند داوطلبانه محسوب میشه. برای پیگیری کارتون توسط کمک حال با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  109. مهدی مطلبی گفت:

    با سلام و احترام لطفا سوال منو جواب بدید که واقعا از استرس دارم میمیرم
    پدر من کارت ایثار داره که روش نوشته کارکنان وظیفه و پایینش مدت شش ماه نوشته و نیروی زمینی ارتش صادر کزده، شاغل بوده و معلم که جنگ میشه و شش ماه می‌ره جبهه ، آیا این شش ماه جزو جبهه بصورت داوطلبانه بوده و یا نه چون کارکنان دولت بوده و رفته جبهه سه چهارم این دوره شش ماه جبهه اش بصورت داوطلبانه منظور میشه ؟! لطفا به این جواب درست بدین که سرنوشتم بهش بستگی داره
    **********

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای پیگیری این مورد باید به ارتش تهران مراجعه شود و طبق پرونده پدرتون مشخص میشه، اگر خدمت سربازیشون بود و کارت هم مربوطه به وظیفه هست 3/4 ،6 ماهی که در کارت ذکر شده داوطلبانه محسوب میشه.

  110. رضا گفت:

    با سلام
    پدرم چهل ماه سابقه جبهه عملیاتی به همراه کارت ایثار ارتش داره، ولی داوطلبانه نخورده تو کارتش
    آیا طرح تبدیل وضعیت از شرکتی به رسمی شامل حال من میشه؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، باید از ارتش تهران پیگیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  111. amir گفت:

    با سلام ببخشید یه سوال دارم مبنی بر اینکه بابام مشمول کارت ایثار میشن یا نه؟
    بابام اعزامی اسفند سال ۶۷ تا ۶۹ هستن
    در لشگر ۶۴ پیاده ارومیه مناطق سردشت و پیرانشهر.. خواهشا اگه میدونید راهنماییم کنید و باید چکار کنیم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای استعلام سابقه جبهه ایشون از یگان خدمتیشون باید پیگیری شود. شرایط پرونده هر فرد متفاوت هست و یگان خدمتی با توجه به پرونده و بعد از بررسی مشخص می کند که شامل حالشون می شود یا خیر.

  112. Erfan گفت:

    با سلام من از کرمانشاه مزاحم میشم پدر من 25ماه ایثارگری ارتش در جبهه داره ولی متاسفانه هیچ گونه حقوق و دستمزدی تا به حال دریافت نکرده است.
    ممنون اگه راهنمایی کنید.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای پیگیری استعلام سابقه جبهه و استفاده از مزایای ایثارگری به یگان خدمتی رزمنده مراجعه کنید.

  113. پارسا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    پدر بنده در زمان جنگ نیروی رسمی سپاه پاسداران بوده و در طول جنگ ۴۴ ماه سابقه جبهه و حضور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب رو داشته، آیا من مشمول قانون تبدیل وضعیت وضعیت نیروهای پیمانکاری به رسمی که جدیدا ابلاغ شده میشوم؟ آیا این قانون فقط شامل حضور داوطلبانه در جبهه میشود یا رزمندگانی که در زمان حضور در جبهه در خدمت ارگان های نظامی نظیر سپاه یا ارتش بوده اند نیز میشود؟ ضمنا پدر من کارت ایثارگری نداره، ولی سوابقش در پرونده محل خدمتش موجود هست.
    لطفا در صورت اطلاع راهنمایی بفرمایید.متشکرم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، افرادی که زمان جنگ در جبهه بودند می توانند از مزایای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی استفاده کنند. اما باز هم بستگی به اطلاعات موجود در پرونده رزمنده می باشد.

  114. حسینی گفت:

    سلام برای محاسبه مقدار ۳/۴مدت سربازی در منطقه جنگی به عنوان حصور داوطلب در کارت ایثار که برای من ۴ ماه ثبت شده بخوام این ۳/۴هم اضافه بشه باید چه کاری انجام بدم
    با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      از کل خدمت سربازی 3/4 آن داوطلبانه محسوب می شود و این هم با توجه به پرونده رزمنده مشخص می شود.

  115. عبدالعلی گفت:

    سلام، بنده به مدت ۱۷ ماه در مناطق عملیاتی غرب کشور بوده ام و جزء ژاندارمری ان زمان بوده ام، ایا کارت ایثارگری شامل ژاندارمری قبل هم میشود ـممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، خیر، کارت ایثارگری فقط به افرادی که جزو ارتش بودند صادر می شود.

  116. محمد حمیداوی زاده گفت:

    سلام من کارت ایثارگری دارم ۲۵ماه حضور درجبهه رزمنده بودم و تشکیل پرونده جانبازی ۵درصد نفرستادم تهران اما خبر ی
    نشد. شما پیگیری کنید.تشکر
    شماره کارت ایثارگری *******
    شماره ملی*********
    شماره تلفن********
    محمد حمیداوی زاده
    اهواز خرم کوشک بین فاضلی ۵و۴پلاک ۱۱منزل حمیداوی

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، پروسه پیگیری پرونده های جانبازی طولانی هست و باید از سازمان ایثارگران نزاجا پیگیری کنید.

  117. محمد صداقت معنوی گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من چندین سال است که کارت ایثارگری دریافت کردم ولی هیچ استفاده ای ازش نکردم لطفا جهت بهره‌مندی از مزایای ایثارگری منو راهنمایی فرمائید با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، میتونید برای ازمون استخدامی، کنکور، تبدیل وضعیت، کسر از مالیات و … از مزایای کارت ایثارگری استفاده کنید.

  118. سحر گفت:

    با سلام
    پدر 26ماه خدمت داشته اند در دوران دفاع مقدس و از طرف ژندارمری بوده اند
    آیا کارت ایثارگری به ژندار مری تعلق میگیره؟
    واسه استفاده ی سهمیه ی آزمون های استخدامی نیاز داریم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کارت ایثار به ژاندارمری تعلق نمگیره اما میتوانید گواهی حضور در جبهه دریافت کنید و استفاده کنید.

  119. سحر گفت:

    ممنون میشم جواب بدید
    اطلاعات متناقضی درباره کارت ایثار گری ژاندارمری وجود داره و ما واقعا گیج شدیم که باید چکار کرد

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کارت ایثارگری به افرادی که در ارتش بودند تعلق میگیرد. افرادی که در ژاندارمری بودند (نیروی انتظامی) گواهی حضور در جبهه دریافت می کنند که همان مایای کارت ایثارگری را دارد.

  120. پوراصغری گفت:

    سلام ،پدر بنده نظامی بوده و سال ۷۹ در یک ماموریت اداری فوت کردند و ۸ سال سابقه حضور در منطقه نظامی هم داشتند چندین بار مراجعه کردیم برای گرفتن کارت ایثارگری گفتن شامل ما نمی شود.حتی بعد از ۶ ماه بعد فوت پدرمان از خانه سازمانی بیرونمون کردند و ما به سختی زندگی کردیم .واقعا برای این کشور و مسئولین متاسفم .

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کارت ایثارگری شامل افرادی میشه که در ارتش خدمت کردند، افرادی که در ژاندارمری (نیروی انتظامی) بودند کارت صادر نمی کنند فقط گواهی حضور در جبهه که مدت حضور رزمنده رو مشخص میکنه صادر میکنند.

  121. کاوه کارامد گفت:

    واقعا متاسفم..بچه ام را به جبهه های اینده نمیفرستم.‌با دوسال کارت ایثارگری در خط مقدم حتی برای خرید بیمه سربازی از‌ما سه میلیون گرفتن.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کمک حال سامانه انجام امور اداری و کار اداری انجام می دهد هیچ ارتباطی با ارتش نداریم.

  122. رضا حقیقی گفت:

    من کارت ایثار کرفتم بایید تعویض بشود سرباز لشکر ۶۴ ارومیه بود م از تهران اعزام شدم الان تهران هستم باید کجا مراجع کنیم این کارت ایثار در چه مواردی استفاده میشود.کجا ثبت نام کنیم کارت الگترونکی یا دیجیتال بگیریم.و برای کسری خدمت برای پسرم کجا مراجعه کنم هنوز سربازیش نرسید محصل هستن .ایا افتادکی دریچه قلب معاف میشود وبای کجا مراجه گنم ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کارت ایثارگری تا زمانی که به طور رسمی اعلام نکنند قابل اعتبار هست و میتوانید از مزایای ان استفاده کنید برای کارت هوشمند باید اطلاعات رزمنده تکمیل شود. در صورت تمایل کمک حال میتواند به جای شما پیگیر شود.
      09331629351

  123. . گفت:

    سلام خسته نباشید
    می خاستم بدونم که زمان ارسال کارت ایثار دقیقا چقدر طول میکشه چون ما همه مدارک رو فرستادیم و وقتی زنگ زدیم گفتن که فرستادن تهران و حدود یکی دو ماه طول میکشه اما ما دو سه هفته دیگه بهش نیاز داریم و بعد اون دیگه احتیاجی به کارت ایثار نداریم یعنی هیچ راهی نیست که کارت یا حداقل کد کارت زودتر بگیریم ؟؟؟؟؟؟؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، صدور کارت ایثارگری حدود 2 یا 3 ماه زمان میبرد. برای پیگیری باید از طریق ارتش تهران اقدام کنید.

  124. . گفت:

    نمیشه کدی که لازم میشه رو زودتر بگن بهمون ؟؟
    شماره تماس ارتش تهران یا ادرسش کجاست ؟؟

  125. Had گفت:

    شماره تماس ارتش تهران برای پیگیری ارسال کارت ایثار؟؟ و اینکه با کی باید صحبت کنیم ؟؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، متاسفانه شماره تماسی از این ارگان نداریم. در صورتی که تمایل دارید کمک حال پیگیر کار شما باشند با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  126. سید علی زینعلی گفت:

    با سلام و تحیات الهی، احتراما بدینوسیله باستحضار می رساند، نظر به اینکه اینجانب ماهها و سالها در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور مشغول مصاف با مزدوران بعثی عراق(8سال دفاع مقدس) بوده ام و بارها مرگ را جلوی چشمان خود لمس کردم و در عملیاتهای متعدد حضور فعال داشتم و شاهد هزاران شهید به خاک و خون غلتیده در خط مقدم و عملیاتها بودم و جنگ تمام شد اومدم منزل و اینکه قبل از جنگ در مرکز بسیج آموزش نظامی دیدم و از مردم کشور همگام با دیگر بسیجیان از شامگاه تا صبحگاه پاسداری میدادیم و اینکه یکی از اعضای فعال انجمن اسلامی مدارس دوران دبیرستان بوده ام و پس از جنگ نیز سالها در حوزه های وزارتی مسئول کامپیوتر واحد بودم که موفق به قبولی مهندسی کامپیوتر نرم افزار شدم و در طول سالها فعالیت در ادرات موفق به اخذ کارشناسی گردشگری نیز شدم و در این زمینه مدارک دوره های هوایی؛ زمینی،دریایی و ریلی را اخذ نمودم و و چند سال پیش کارت ایثار را نیز دریافت نمودم.
    چون خواست خدا مقرر نشد به درجه شهادت نایل و یا مجروع سخت و یا اسیر شوم ودر این چند سال بعد از جنگ هیچ امتیازی به رزمندگان ارتشی ندادند و کلیه امتیازت مختص اعزامی های سپاه است و بنده بارها به امور ایثارگران و جانبازان مراجعه نمودم و هیچ اثری نداشت.ا
    از مسئولین محترم خواهشمند است به داد ما برسند ما هم مردم ایران بودیم که سالها از کشورمان دفاع و پشتیبانی نمودیم.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال ارتباطی به ارتش و سپاه ندارد. کارهای اداری افراد را به نیابتشان پیگیری میکنیم.

  127. سید فواد موسوی گفت:

    باسلام خواهشمند است باتوجه به اینکه پدر بنده کارت ایثار دارن از ارتش اگه ممکنه جهت دریافت گواهی خدمت جهت تبدیل وضعیت استخدامی راهنمایی بفرمایید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اینکار باید از ارگانی که کارت ایثار رو صادر کردند اقدام کنید. کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون باشه تماس با 09331629351

  128. محمد قادری از خوزستان گفت:

    محمد قادری هستم از خوزستان شاید سه سال بیشتر کارت ایثار دارم تا حالا هیچ جا بدردم نخورده ونزدیک به دو سال تشکیل پرونده دادم برای کارت جانبازی پنج درصد تا حالا هیچ خبری نشده

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      پروسه پیگیری پرونده های جانبازی طولانی است و حدود دوسال زمان میبرد از طریق سازمان ایثارگران اقدام به پیگیری کنید.

  129. محمد قادری از خوزستان گفت:

    با عرض سلام محمد قادری هستم از خوزستان ایا تسهیلاتی با کارت ایثار به من تعلق میگیره اینکه ما جبهه رفتبم وظیفه ملی مذهبی بود ومنتی هم نداریم ولی سلامتی خود را گذاشتیم و انهایی که در جبهه بودن
    میدانن که چقدر رزمندگان زحمت کشیدن من حتی خونه از خود ندارم واجاره نشینم بدون هیچ امکاناتی حتی دنبال وام مسکن بودم بهم ندادن

  130. ریحانه گفت:

    سلام پدرمن برای ایثارگری فقط یه نامه دارن کارتشو نگرفتن در این صورت میتونم تو کنکور سهمیه ای داشته باشم یا حتما باید کارتشو گرفته باشن؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استفاده از سهمیه کنکور باید اقدام به دریافت کارت ایثارگری کنید. برای راهنمایی بیشتر با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  131. ریحانه گفت:

    نامه از طرف فرماندهی ودجا هستش برای ایثارگری پدرم آیا تو کنکورم تاثیری داره یا باید کارت ایثارگری باشه؟

  132. حجت ابراهیمی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید ..اینجانب حجت ابراهیمی از خراسان شمالی شهرستان اسفراین هستم با ۲۸ماه خدمت در مناطق جنگی ..مارو فرستادن دنبال پرونده به اونجایی که خدمت کرده بودم در پادگان الله اکبر سرپل ذهاب وپرونده تکمیل شد ولی متاسفانه هنوز دو سال است هیچ خبری نشده ..کارت ایثارگری را دریافت نموده ام …با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر منظورتون پرونده جانبازی می باشد که پروسه طولانی دارد و باید منتظر بمونید. اما اگر کارت ایثارگری رو دریافت نکردید کمک حال میتونه پیگیر کارتون باشه تماس با 09331629351

  133. حمید رضا روشن علی گفت:

    با سلام و خسته نباشید من کارت ایثار دریافت کردهام اما متاسفانه شماره کارت ایثار برای ثبت در سامانه تعویض کارت ایثار هوشمند شناسایی نمیشه لطفا بفرمایید باید چکار کنم.
    حمید رضا روشن علی نام پدر غلامرضا شماره ملی 4172014445 و شماره کارت ایثار 100274935 و شماره شناسایی2000318250 مدت حضور در جبهه یکسال و ده ماه و نه روز

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا هنوز اطلاعاتتون در سایت ارتش ثبت نشده است. در صورت تمایل کمک حال میتونه پیگیر کارتون بشه. تماس با 09331629351

  134. سعیدرضوانی گفت:

    باسلام وخسته نباشید خدمت کارمندان زحمت کش من مسلم رضوانی با ۲۸ ماه خدمت درجپهه وداری کارت ایثار من وقت میخوام بدونم با داشتن کارت ایثار چیزی حقوقی به من میدن واگر میدن برای دریفات ویا تکمیل مدارک باید کجا برم

  135. سعیدرضوانی گفت:

    باسلام وخسته نباشید خدمت کارمندان زحمت کش من مسلم رضوانی با ۲۸ ماه خدمت درجپهه وداری کارت ایثار من فقط میخوام بدونم با داشتن کارت ایثار چیزی حقوقی به من میدن واگر میدن برای دریافت ویا تکمیل مدارک باید کجا برم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      مزایای کارت ایثارگری کد رهگیری سهمیه کنکور و آزمون استخدامی، تیدیل وضعیت در محل کار، کسری خدمت و … می باشد.

  136. هادی گفت:

    با سلام
    پدر بنده کارت ایثار دریافت نکردن..ینی پیگیرش نشدن
    الان دوتا کارت دارن یکی برای خدمت یکی برای دوره احتیاط ک ۶ ماه جبهه بودن
    حالا ما چگونه کارت ایثار دریافت کنیم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه شود و اقدام به دریافت کارت ایثارگری کنید.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه پیگیر کارتون باشه تماس با 09331629351

  137. بهرام گفت:

    سلام بردوستان ایثارگر عزیز ومحترم تنها کسی که بارها برای جامعه ایثارگری سنگ اندازی کرده اقای عزیزی در دیوان عدالت اداری میباشد.که نمیخواهد هیچ امتیازیزبه ایثارگران داده شود.وبارها رییس محترم بنیاد شهید این موضوع را گفته اند که کسان زیادی سنگ اندازی میکنند.ممنون ومتشکر

  138. Erfan گفت:

    با سلام خدمت شما عرض میکنم که پدرم 24ماه خدمت ایثارگری ارتش دارد واسمشم در سایت آجا هست ولی متاسفانه از هیچ گونه حقوق و دستمزدی برخوردار نیستند

  139. محمد قادری از خوزستان گفت:

    با عرض سلام محمد قادری از خوزستان من کارت ایثار قدیم دارم وبرای کارت هوشمند اقدام کردم وبرای جانبازی پنج درصد نزیک دوسال اقدام کردم ولی هنوز از کارت جانبازی پنج درصد خبری نشد لطفأ مرا رهننایی کنید چکاربکنم با تشکر

  140. محمد گفت:

    با سلام وقت بخیر
    تاییدیه حضور در جبهه به چه صورتی اخذ می گردد؟
    پدر اینجانب در دوران سربازی در لشگر 16 زرهی قزوین بودند که بعدا به مناطق جنگی منتقل میشن، الان ازمون استخدامی شرکت کردم ولی تاییدیه حضور در جبهه میخوایتن ایا کمک حال میتونه کمکی در این مورد بکنه برای من؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای استعلام سابقه حضور در جبهه به آخرین یگان خدمتی رزمنده مراجعه شود. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  141. بهزاد میرباقری گفت:

    با سلام
    1- کارت قدیم را چاپ کردید ندشته اید کارت جدید و زیر کارت جدید نوشته اید کارت قدیم
    2- کارت ایثار قدیم دارم وبرای کارت جدید یکپارچه ثبت نام کردم ولی عکس العمل اجا فقط این بود که نوشت اطلاعات شما ذخیره شد نه پیامکی نه اینکه کارت کی صادر پی شود راهنمایی ام کنید. تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، کمک حال سامانه انجام امور اداری است و ارتباطی با ارتش ندارد. در این رابطه باید از ارتش تهران پیگیری شود.

  142. مهران گفت:

    سلام.پدرم سال ۶۸ در نفت شهر. گیلان غرب کرمانشاه خدمت کرده.. کارت ایثار گری هم داره .. آیا کسری خدمت شامل بنده میشود؟ لطفا راهنمایی کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر، برای استعلام سابقه و دریافت کسری خدمت باید از ارتش تهران اقدام کرد در صورتی که خودتون امکان مراجعه ندارید کمک حال به جای شما پیگیر کارتون میشود. تماس با 09331629351

  143. مسعود حافظی گفت:

    سلام خدا قوت . دارای کارت ایثارگری ۲۲ماه جبهه میباشم .کارگر ارکان ثالث هستم آیا معافیت مالیاتی شامل حال میشود .

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      پرونده هر فرد متفاوت می باشد و باتوجه به اطلاعات پرونده مشخص می شود.
      کمک حال میتونه پیگیر کارتون باشه تماس با 09331629351

  144. نادر گفت:

    سلام پدر من در زمان جنگ در پایگاه هوایی اسد آباد همدان خدمت کرده اند_ برگه گواهی حضور در جبهه منطقه جنگی عملیاتی دریافت نموده اند آیا با این برگه حضور داوطلبانه میدن جهت تبدیل وضعیت ، باتشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به اخرین یگان خدمتیشون مراجعه بشه باتوجه به پرونده ای که ازشون هست مشخص میشه که شامل حالشون میشه یانه

  145. سید محمد اشرفی گفت:

    سلام بنده 17.5 ماه از خدمتم در ارتش در زمان جنگ بوده ولی اعزام به جبهه نداشته ام ولی کارت 6 ماه خدمت احتیاط هم دارم آیا کارت ایثارگری شامل حال بنده هم می شود؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کارت ایثارگری برای افرادی که در ارتش خدمت کردند صادر می شود. با توجه به پرونده رزمنده مشخص میشه که ایا شامل حالتون میشه یانه.

  146. غلامرضاابراهیم پور گفت:

    باسلام بنده ازسال ۷۰ تاسال ۷۲ درمریوان خدمت کردم آیا کارت ایثارشامل من میشود باتشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا کارت ایثارگری به افرادی که در سال های 59 تا67 خدمت کردند تعلق میگیرد. (قبل قطعنامه)

  147. سمانه احمدی گفت:

    سلام. پدرم 6 و 24 روز از طرف سپاه داوطلبانه به جنگ رفته و از طرف شرکت واحد هم 2 سال در جنگ مریضها و اجساد رو جابجا میکرده. الان سپاه کارت ایثارگری نمیده ولی معرفی نامه میده. و من در شورای حل اختلاف کار میکنم آیا در جذب من و تبدیل وضعیت استخدام من تاثیر دارهایثارگری پدرم. من باید چکار کنم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله متاسفانه سپاه کارت صادر نمیکنه. اما میتونید با همان گواهی اقدام کنید.
      کمک حال هم میتونه به نیابت شما کارتون رو پیگیری کنه. تماس با 09331629351

  148. بهمن وزیر پور گفت:

    برای استفا ه از کارت ایثار ارتش به کجا باید مراجعه کرد چون بنیاد شهید و بنیاد جانبازان برای کارت ایثار ارتش ارزشی نائل نیستند
    با تشکر راهنمایی بفرمایید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استفاده از مزایای کارت ایثارگری باید گواهی تاییدیه حضور در جبهه ارائه بدید. کمک حال در این مورد میتونه کمکتون کنه. درصورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  149. آیت الله رضوی گفت:

    سلام من در نیروی هوایی بمدت 17 ماه درمناطق عملیاتی در زمان جنگ خدمت کرد ام . کارت ایثار شاملم میشود

  150. حسین اسلانی گفت:

    با سلام و احترام در زمان جنگ مثل حالا نه گوشی بود نه دوربین این ارتش یا یگان اعزام کننده است که به من اعزام کرده و کارت پایان خدمت 24 ماهه داده من 13ماه و پنج روز در مناطق عملیاتی بودم هیچ کس به قمر جمع کردن مدارک تو آن موقع نبود شما جوری حرف می زنی انگار دوسال خدمت رفتیم مهمانی بابا تو جنگ بودیم الان چه گناهی کردیم شهید نشدیم در صورتی هستند کسانی که هنوز دارند از مزایای آن استفاده می کنند خواه با توجه به اینکه اینجانب یک سال پیش مدارک از طریق سایت جهت کارت جدید ارسال کردم کارت اینجانب با کد ملی 3391055553 صادر و ارسال شود در ضمن بنده کارت ایثار قدیمی دارم همه شما عزیزان ما هستی ما اگر هم کاری کردیم دفاع از سرزمین . انقلابمان بوده است

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است و کار اداری انجام می دهد و ارتباطی با ارتش و سپاه ندارد.

  151. نیما گفت:

    سلام پدر بنده ۲۴ ماه خدمت کرده و در جبهه بوده و کارت ایثارگری داره میخواستم ببینم میشه از این کارت برای کسری خدمت فرزند استفاده کرد؟

  152. سحر گفت:

    باسلام مادر بنده از سال ۱۳۵۳تا ۱۳۶۴ در هوانیروز قسمت مخابرات لویزان تهران خدمت کرده .آیا کارت ایثار به مادر من تعلق میگیرد

  153. جابر حسن آبادی گفت:

    سلام وعرض ادب میخواستم ببینم وام ایثارگری به من تعلق می گیرد یانه.ممنونم

  154. حسین اسلامی گفت:

    سلام صبح زیبای دوستان بخیر . من کارت ایثار دارم از طریق سایت اجا با کد ملی و شماره کارت ایثار وارد سایت شدم و مدارکم را در چند نوبت برای صدور کارت هوشمند ارسال کردم که نوشت مدارک شما با موفقیت ارسال شد بعد از چندین ماه انتظار کارتی برای من نیامد وقتی دوباره وارد سایت شدم و کد ملی و شماره کارت ایثار زدم می نویسد که چنین شماره کارتی موجود نیست و با خطا مواجه شد به هر کجا زنگ می زنم فعلا کسی جوابگو نیست علت باطل شدن شماره کارت ایثار قبلی من چیست آیا کارت هوشمند صادر شده خواهش می کنم پیگیری و با تلفن ********* من را در جریان قرار دهید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در مورد کارت ایثارگری هوشمند در حال حاضر ثبت اطلاعات هست و هنوز کارتی صادر نشده باید منتظر بمانید.
      در رابطه با سوال دومتون بایستی از مراجعه ذیصلاح پیگیری کنید.

  155. اکبر گودرز تله جردی گفت:

    با سلام خدمت شما.
    من ۱۱ماه جبهه بودم لشگر ۹۲زرهی اهواز تیپ دو دزفول کارت ایثار هم دارم پرونده هم برای جانبازی که اعلام کرده بودن تکمیل کردم.
    حالا باید کارت ایثار را عوض کنم یا نه

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتونید برای کارت ایثارگری هوشمند اقدام کنید.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه پیگیر کارتون بشه
      تماس با 09331629351

  156. اکبر گودرز تله جردی گفت:

    در ضمن یازده ماه هم در مرکز مهندسی بروجرد خدمت کردم

  157. M گفت:

    سلام اگر کسی در سال ۶۴ تا ۶۶ در هوانیروز کرمان خدمت کرده باشد کارت ایثارگری بهش تعلق میگیرد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      افرادی که در سال 59 تا 67 در جبهه خدمت کرده باشند کارت ابثارگری بهشون تعلق میگیره

  158. احسان گفت:

    با سلام خدمت شما . بنده فرزند رزمنده هستم و کارمند قراردادی با تصمیمات دولت قرار شد تبدیل وضع بشیم . الان یکی از مدارکی که میخواد گواهی و معرفی نامه است در شهر ما امور ایثار گران ارتش نیست .آیا امور ایثار گران ارتش سامانه ای در این خصوص ندارد که ما اقدام کنیم . لطفا راهنمایی کنین

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر تمایل داشته باشید کمک حال میتونه پیگیر کارتون باشه . تماس با 09331629351

  159. حسین‌پورعلی‌5729196660ف‌حسن گفت:

    سلام‌حسین‌پورع*******‌‌لی‌ف‌حسن‌کدملی‌دوسال‌خدمت‌کارت‌ایثاردارم‌دوسال‌است‌ماده‌87تکمیل‌کردم‌لشکذ64ارومیه‌‌پای‌چپم‌فلج‌است‌موج‌گرفته‌خواهشمندم‌پرونده‌ام‌راپیگیری‌کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      پروسه پیگیری پرونده های جانبازی طولانی هست و معمولا حدود 2 الی3 سال زمان میبرد

  160. نگین گفت:

    سلام ببخشید من پدرم ۲۸ماه حضور در چبه داشتن که کارت ایثار گری بهشون دادن میخواستم بدونم که من با استفاده از این کارت میتونم وام ازدواج رو دو برابر بگیرم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در رابطه با دریافت وام ازدواج باید از ایثارگران نزاجا پیگیری کنید

  161. اشرف کرمی گفت:

    باعرض سلام
    بنده اشرف کرمی هستم ازسال فروردین۹۸برای تکمیل پرونده ماده۸۷بندالف اقدام کردم وبه تهران فرستاد اه ام ویکسال خدمت سربازی درمناطق عملیاتی دارم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نشده،هربارهم مراجعه میکنم به واحد ایثارگری پش م۱ کرمانشاه،میگویندفرستادیم تهران. خواهشمند است دراین مورد پیگیری بفرمایید. باتقدیم احترام کرمی

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصیست و کار اداری انجام می دهد و ارتباطی با ارتش ندارد.

  162. اکبر گودرز تله جردی گفت:

    با عرض سلام خدمت شما
    چرا جواب پیام مرا ندادید

  163. مهدی حاجیان کشتان گفت:

    با سلام وقت بخیر خدمت شما
    من کارت ایثارگری را دریافت نمودم و مدارک حضور در جبهه را به ارتش جمهوری اسلامی تحویل داده ام اما هیچگونه امتیازی دریافت نمیکنم ممنون میشم رهنمایی کنید سپاس

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای چه ارگانی و چه کاری میخواهید از مزایا استفاده کنید. لطفا از طریق واتساپ شماره 09331629351 با کارشناسان ما در ارتباط باشید راهنماییتون میکنند.

  164. Mehdi گفت:

    با سلام خدمت شما
    پدر بنده به مدت 24ماه تمام در منطقه جنگی جلدیان و ارومیه در ژاندارمری وقت سرباز وظیفه بوده و الان سوال من اینجای که چه فرقی بین سرباز ژاندارمری و سپاه و ارتش هست که مزایای کارت ایثار به سرباز ژاندارمری تعلق نمیگیره!!؟
    مسئولین عزیز خیلی ممنون میشم پاسخگو باشین.
    عزیزانی هم که اطلاعات کافی دارن لطفا اطلاع رسانی کنن.
    Te.me
    @mehdi88_tr

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      افرادی که در زمان جنگ در ژاندارمری خدمت کردند که در حال حاضر نیروی انتظامی هست میتوانند گواهی حضور در جبهه دریافت کنند که معادل با مزایای کارت ایثارگری می باشد.

  165. کیوان یوسفی گفت:

    باعرض سلام و روزبخیر چرا کارت ایثار به نفرات ارتش دادن ولی بلااستفاده است و تو سیستم ایثارگران و جانبازان نیست. و فقط باید با ارتش هماهنگ کرد .ایثار گر باشی ولی از مزایا و … نتونی استفاده کنی .

  166. حسن زینلی گفت:

    سلام
    من کارت ایثار گری دارم وهیچ ارزشی مادی ندارد الان هم که گفتند باید برای تمدید ان اقدام کنی فرم که باید شماره ایثار گری را توش بنویسی اعلام میکنه این کارت شناسایی نشد یعنی همش الکی

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا اطلاعات شما در سایت ارتش ثبت نشده، که باید مراجعه حضوری بشه به ارتش تهران و اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه کنید. درصورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه.
      09331629351

  167. مهدی کریمی گفت:

    سلام من پدرم زمان جنگ خدمت کرده ولی منطقه نبوده میتونم براش کارت ایثارگری بگیرم وازکسری برای خودم استفاده کنم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به اطلاعات موجود در پرونده رزمنده مشخص میشه.
      کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه در صورت تمایل با شماره 09331629351 تماس بگیرید.

  168. حسن گفت:

    سلام. پدر من در ژاندارمری سال 62 زیر نظر تبریز به مهاباد رفته بعد به جلفا انتقال دادن. الان میخوام کسری خدمت بگیریم ولی پرونده پدرم سوخته پیدا نمیشه اما الان مدارکی دارم که معلوم میشه پدرم چند ماه خدمت کرده باید چطوری کسری را بگیرم به کجا باید برم لطفاً کمک کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام سابقه جبهه رزمنده باید به آخرین یگان خدمتی رزمنده مراجعه کرد.

  169. میرعلی اکبر گفت:

    سلام
    پدر من شیمیایی هست(ارتشی بود) و در جنگ دفاع مقدس بوده.ولی کارت ایثار گری نداره چون اقدام نکرده و احتمال میدم کلا خبر نداشته جون تو سهام هم خبر نداشته!!آخه بیسواده!
    میخوام کارهایی که لازمه رو برام بگین!
    میخوام کارت ایثار گری براش بگیرم.
    ممنون میشم پیگیری کنین
    خدانگهدار

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید از طریق یگان خدمتی رزمنده پیگیری کنید. در صورت تمایل کمک حال به نیابت شما میتونه پیگیر کارتون بشه تماس با 09331629351

  170. فتح اله ذوالقدری گفت:

    بنده فتح اله ذوالقدری از طریق پاسگاه مرکزی بیله سوار درتاریخ ۱۳۶۳/۸/۱۹ به جلدیان اعزام شدیم پس از طی آموزش سه ماه خود به گردان شهید بهشتی شردشت اعزام شدیم بعد از ۲۳ماه خدمت در منطقه عملیاتی سردشت به منطقه آرام یعنی به
    گردان مرزی گرمی انتقال یافتیم حال سوال
    اینجاست مگه نیروی انتطامی ژاندارمری
    حق استفاده از کارت ایثارگری چرا نباید داشته باشد ارتش سپاه جهاد وبسیجی فقط
    در دوران دفاع مقدس بودن اگه اینطوره بس
    در حق نیروی ژاندارمری یعنی نیروی انتظامی فعلی حق اش اجحاف شده

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر ارتش فقط کارت ایثارگری صادر می کنند به تازگی سپاه هم اقدام به صدور کارت کرده است.
      کمک حال یک شرکت خصوصی است و کار اداری انجام میدهد و ارتباطی با ارتش و سپاه و ژاندارمری ندارد.

  171. فتح اله ذوالقدری گفت:

    ببخش شردشت اصلاح میکنم سردشت

  172. محمد گفت:

    سلام
    پدر بنده از سال ۶۶ در کرمانشاه به مدت ۳۰ ماه سرباز بودند و در سال ۸۲ فوت کرده اند خواستم بدونم من به عنوان‌ پسر مرحوم میتونم کارت ایثارگری ایشون رو بگیرم؟
    لطفا جواب بدید واسم خیلی مهمه

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به همراه مدارک شناسایی رزمنده به یگان خدمتی ایشون مراجعه کنید استعلام گرفته شود و طبق پرونده رزمنده مشخص میشود.

  173. alostani گفت:

    با سلام و خسته نباشید. پدر من 25 ماه دوران سربازی را در جبهه بودن و از طریق ارتش به ایشون کارت ایثارگری دادن. سوال من این است که مزایای این کارت چیست که در استخدامی های فرزندان ایثارگر هیچ سهمیه ای به ما تعلق نمیگیرد با اینکه پدرم کارت ایثارگری از طریق ارتش دارن؟
    خواهشمندم مسئولین عزیز رسیدگی نمایید و جوابم را دهید . با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است و کار اداری انجام می دهد و ارتباطی با ارتش یا سپاه ندارد. معمولا کسانی که کارت ایثارگری دارند میتوانند از کد رهگیری ایثارگری برای کنکور و آزمون های استخدامی استفاده کنند.

  174. ابراهیم معصومی گفت:

    باسلام من کارت ایسارازارتش مدت ۳سال است که گرفتم به بخدا بیکار هیچ درامدی ندا رم این شماره ۰۹۱۷***۷۱۹۵مدت خدمت درجهبه ازسال ۶۴الا۶۶اهواز… معصومی

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است و به جای افراد کار اداری آن ها را پیگیری می کند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد.

  175. هواربامدادزیوه 09104071964 گفت:

    سلا م من افتخارداشتم درارتش خدمت کردم 28ماه جبهه دارم کارت ایثارگری دارم ولی متاسفانه تابحال هیچ مزایای استفاده نکردم یک با ربه امورایثارگران اردبیل رفتم گفتندمابه ارتش نگاه نمیکنیم مگراون جان فشان مگراون خون خون ارتش نبودمگراون دلاوروجنگاورفداکارارتش غیوروقهرمان جان برکف نبودالان دست روسیاه الان گوشهایم کرشده عصبابم ازدست رفته همه اش اون صداهای توب صدام لعنتیه هنوزهم اون روزهاازیادم نرفته من بسرم فوق لیسانس دخترم لیسانس من نبایدازاین مزایاسهم داشته باشم لطفاشماقا ضی خداباشیدقضاوت کنیدمتشکرم دردم زیاده سرتونه دردنیارم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوی هست و ارتباطی به ارگان های نظامی ندارد. در صورتی که کار اداری دارید ما در خدمتتون هستیم.

  176. محمد یکتایی گفت:

    باسلام من سال 60 تا62 از تهران به یگان نیروی دریایی در سیرجان اعزام شدم ودرانجا خدمت کردم ودرطول خدمت در جبهه ها حضور داشتم الآن چطور میتوانم کارت ایثار بگیرم لطفاً راهنمایی بفرمائید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اینکار باید مراجعه حضوری بشه به اخرین یگتن خدمتی رزمنده و پیگیری کار شوید.کمک حال به جای شما میتونه پیگیر کارتون بشه.
      02191070028

  177. مرتضی بشیری گفت:

    با سلام واحترام
    بنده پدرم شش ماه و نیم حضور داوطلبانه در جبهه داشته، و دقیقا در اوایل جنگ اعزام شده
    ولی الان کارت رزمندگی براش اومده و نوشته دو ماه
    اینو از کجا میتونم پیگیری کنم
    یگان اعزام زنجان بوده ولی اونا جوابگو نیستن

  178. مصطفی حقیقی گفت:

    سلام خدا قوت
    پدرخانومم در جبهه بوده و شیمیایی شده چون سرباز ارتش بوده هیچی بهش تعلق نگرفته الآنم وضعیت خوبی نداره کلیه مدارس هم گم شده آیا جایی هست که پیگیری کنیم
    در ضمن این شماره ای که گذاشتین ساعت تماسش هم بگذارید
    با تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام سابقه جبهه و استفاده از مزایای ایثارگری باید از اخرین یگان خدمتی رزمنده پیگیری کنید.
      ساعت کاری مجموعه کمک حال از ساعت 8 صبح تا 17 می باشد

  179. احمد روحی گفت:

    من کارت ایثار دارم .برای طرح دخترم که داروسازی خوانده میتوانم کاری کنم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت تاییدیه از ارتش تهران اقدام کنید و بستگی به قوانین اداره مورد نظر شما دارد.

  180. علی99 گفت:

    سلام وقت بخیر
    پدر من دوران سربازی را به مدت 24 ماه در کرمانشاه از طرف ژاندارمری در سال59-61خدمت کرده. از محل خدمتی پدرم استعلام گرفتم در نامه نوشته بود 6 ماه حضور در جبهه دارند در حالی که 24 ماه کامل منطقه جنگی بودند.الان میخواستم برای کنکور که سه چهارم داوطلبانه هست کد ایثارگر بگیرم. سوالم اینه ایا به همان 6 ماه حضور در جبهه قبول می کنند و کد ایثار میدهند یا باید اعتراض بزنم و 6 ماه رو افزایش بدم تا کد ایثار بدهند؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا برای استفاده از مزایای ایثارگری باید حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه داشته باشند.

  181. امیررضا گفت:

    باسلام
    پدر بنده به مدت ۴ماه در جبهه بوده به صورت داوطلبانه ..چون که در زمان ثبت نام کنکور نوشته ۶ ماه باشه بهت تعلق میگیره
    اما با وجود اینکه چند روز پیش از سپاه زنگ زدند گفتند برا دریافت کارت ایثار مبارکتون بیارین آیا با وجود دریافت این کارت من درکنکور از سهمیه رزمندگان بهره مند میشم یا نه

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      حداقل مدت حضور در جبهه و استفاده از مزایا 6 ماه حضور داوطلبانه می باشد.

  182. dadgar گفت:

    سلام علیکم ، اینجانب خدمت سربازی را در زمان جنگ تحمیلی انجام داده ام . با ارائه مدارک و پیگیری های طولانی هفته قبل کارت ایثارگری را از پست دریافت کردم ، کارت طبق مشخصات اینجانب صادر شده ولی متاسفانه عکس الصاقی ، عکس کسی دیگر است . لطفا” راهنمائی فرمائید.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      بایستی از تهران اقدام با اصلاح کارت و دریافت کارت جدید کنید.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه. تماس با 09331629351

  183. افشین گفت:

    با سلام
    وقت بخیر ببخشین پدر من 24 ماه در منطقه عملیاتی مهران و در ارتش خدمت کردن در تاریخ اعزام 67/2/18 تا 69/2/18 میخواستم بدونم هیچ چیزی بهشون تعلق نمگیره؟ و اینکه در ناحیه پا دارای جراحت زمان جنگ هستن ولی طبق صحبت خودشون درمان سرپایی شدن و فک میکنن پرونده ای ندارن و تا حالا پیگیری نکردیم
    میشه بگین چیزی تعلق میگیره و اینکه چطوری
    ممنون ازتون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      ایثارگری معمولا به افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند تعلق می گیرد. برای جانبازی هم بایستی به یگان خدمتی مراجعه شود و حضورا پیگیری شود.

  184. منصور گفت:

    با سلام سال هفتادو یک تا هفتادو سه به مدت دو سال منطقه جنگی بودم برای اداره به من چیزی تعلق میگیرد. ارتش بودم خوزستان. ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا ایثارگری به افرادی که از سال 59 تا67 خدمت کرده باشند تعلق میگیرد.

  185. سید مهدی غیاثی طرزی گفت:

    باسلام. بنده شش ماه دوره ضرورت را در جبهه های سومار و قصر شیرین به نبرد حق علیه باطل مشغول بوده و در همان منطقه جنگی دچار آسیب دیدگی شده و شنوایی خود را از هر دو گوش تا حد زیادی از دست دادم. اما صورت سانحه بالینی ندارم. حالا بعداز سی سال که برای افرادی با این شرایط کمسیون برگزار کرده اند و بنده هم کمسیون رفتم ولی سه سال است که پرونده ها در دست اقدام است و هیچ کاری انجام ندادند. در ضمن یکی از فرزندان بنده به دلیل کم بودن چهل و پنج روز از مدت حضور داوطلبانه بنده از استخدام آموزش و پرورش محروم شد. فقط به خاطر چهل و پنج روز. اگر نتیجه کمسیون پزشکی اعلام شده بود فرزند بنده به عنوان فرزند جانباز میتوانست استخدام شود و نیازی به مدت حضور داوطلبانه نداشت. اما متاسفانه رسیدگی نمیکنند. حالا فرزند بنده در آستانه سی سالگی و بیکار است اگر زودتر نتایج اعلام نشود به خاطر محدودیت سنی برای همیشه از آزمون استخدامی محروم میماند.

  186. علی گفت:

    باسلام. پدرم از سال 59 تا 64 در آبادان مشغول به خدمت در شرکت نفت بودند. آیا می توانند کارت ایثارگری دریافت کنند؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا سال67 خدمت کرده باشند ایثارگری شامل حالشون میشه . اما باز باید از یگان خدمتی پیگیری شود با توجه به اطلاعات موجود در پرونده رزمنده مشخص می شود.

  187. مهرناز گفت:

    با سلام
    من نوه پسری فرد ایثارگر هستم،آیا می توانم برای رسمی شدن در اداره از مزایای کارت پدربزرگم استفاده کنم؟

  188. سارا گفت:

    سلام
    بعد ثبت نام به ما گفتن که کارت ایثارگری رو دوساله میفرستن و به دستمون میرسه
    میخواستم بدونم درسته یا نه و اگه درست باشه چیکار کنیم ک زودتر به دستمون برسه🙏

  189. علی گفت:

    با سلام دوتا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین.
    پدرم 24 ماه از طرف ژاندارمری در اوایل جنگ به مناطق عملیاتی اعزام شده و خدمت کرده. برای کسر سربازی به یگان مراجعه کردم و 6 ماه حضور در جبهه نوشتن. وقتی اعتراض کردم گفتند بدلیل کمبود سرباز بیشتر از 6 ماه نمیدیم!! 1-الان که سربازیو تموم کردم حال میتوان برای استفاده در کنکور اعتراض زد و 6 ماه حضور در جبهه را افزایش داد؟ چون قانونن پدرم 24 ماه در جبهه بودند.2- اگر بخواهم شکایت کنم به کجا باید مراجعه کنم؟

  190. علی گفت:

    سلام
    اگه کارت ایثارگر (5 درصد) هوشمند نباشه میشه از همون کد رهگیری کارت هوشمند نشده برای استفاده از مزایای سهمیه 5درصد کنکور و…. استفاده کرد یا حتما باید هوشمند بشه؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر امکان استفاده از کارت ایثارگری قبل می باشد اما در صورتی که کارتهای هوشمند صادر شود امکان استفاده از مزایا با کارت قبلی را ندارید.

  191. علی گفت:

    سلام
    کارت های هوشمند کِی صادر میشه؟

  192. سعید گفت:

    سلام بابای من ۲۴ماه و۱یک روز حضوردرجبهه دارند وکارت ایثار هم گرفته خواستم بدونم برای خدمت سربازی معاف میشوم یا چند ماه کسرخدمت شامل میشود؟

  193. محمدرضا زمانی گفت:

    باسلام، بنده محمدرضا زمانی هستم در اسفند ماه سال ۱۳۶۶ به جبهه کرمانشاه قرارگاه مقدم غرب تیپ ضدزره ۲۰۳ صف اعزام و تقاضای کارت ایثار دارم، خواهشمندم نحوه تماس را راهنمایی فرمایید.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید از طریق یگان خدمتی رزمنده پیگیری شود. در ورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 02191070028

  194. نرگ گفت:

    سلام
    پدربنده 6ماه حضوردرجبهه دارند چراارتش 3چهارم حساب می کند. چه یک روز چه یکسال ایثارگرهستند چراقانون استخدام شامل ما نمیشودممکن است ایثارگری با دوروز رفتن به جبهه شهیدشود. پس آن هم شهید حساب نمی شود. توروخدا پیگیر باشیدبرای همه ی ایثارگران

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی به ارگان های نظامی ندارد.

  195. مرتضی گفت:

    سلام.پدر من در زمان جنگ ۲۸ ماه سرباز ژاندارمری بود و در سال ۹۴ گواهی کسر خدمت گرفتم.اما الان که پدرم با هدف اخذ کارت ایثارگری با همراه داشتن گداهی کسر خدمت من رفتن به یگان ترخیص کننده که همان مرزبانی باشد، گفتن بدلیل ترخیص از منطقه آرام بهتون کارت ایثارگری نمیدن. در گواهی کسر خدمت نوشته حضور در جبهه و یکیشم نوشته حضور در مناطق عملیاتی.

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر ابلاغیه ها و دستورالعمل های جدید برای ارگان های نظامی ارسال شد که برخی از مناطق جزو ایثارگری محسوب نمی شوند.

  196. مرتضی گفت:

    یعنی داشتن گواهی کسر خدمت با عنوان حضور در مناطق عملیاتی نمیتواند باعث شود که کارت ایثارگری بگیریم؟

  197. مرتضی گفت:

    سلام
    پدرم قبلا 28 ماه سرباز ژاندارمری بود که الان شده مرزبانی، برای اخذ کارت ایثارگریشون رفتیم به یگان ترخیص کننده گفتن کارت ایثار ژاندارمری برای مناطق عملیاتی نمیدن،
    سوالی که خدمتتون دارم اینه، آیا برنامه ای برای این وجود دارد که سربازانی که در ژاندارمری بودن و در مناطق عملیاتی در زمان جنگ هم بتونن کارت ایثارگری بگیرن؟
    ای کاش اینطوری بشه چون واقعا سختی کشیدن

  198. محمد گفت:

    سلام عرض ادب
    پدرم ۶ ماه و ۱۶روز داوطلب در جبهه حضور داشته و یک برگ کپی از آن را داریم. ولی در مراجعه به سپاه محل اعزامشان هیچ پرونده پیدا نشد. میگن اگه اصل این برگ رو داشتید میتوانستیم کاری بکنیم.
    اصل کارت پلاک رو هم داریم که بازم توی سیستم میگن نیست.
    آیا راهی هست ؟
    اگه هست لطفا راهنمایی کنید
    چطور پیگیری کنیم ؟
    با سپاس

  199. اسماعیل فدایی گفت:

    سلام وقت شما بخیر از شما بزرگوار خواهشمندم به سوال من جواب دهید پدرم من در مدت 28ماه در ارومیه و سلماس از سال 64تا سال 67خدمت سربازی کرده و هیچ گونه کارت ایثار گری هم ندارد باتوجه به اینکه پدرم دچار بیماری شدید ریوی و اسم شدید هستند نمی‌تواند جهت تایید خدمت سربازی خود از استان چهارمحال و بختیاری تا ارومیه که 13ساعت است سفر کند پدرم کارت پایان خدمت سربازی خود را در اختیار دارد آیا دیگر نیازی هست که به ارومیه مراجعه کند و سوال دیگر اینکه من تنها پسر هستم میشود من به ارومیه بروم با وکالت نامه ،؟و اینکه اصلاً نیازی هست به ارومیه برویم از شما خواهشمندم در این خصوص به ما کمک کنید چکار کنم ممنون از شما

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر میتونید از طریق ارگان مد نظر در شهر خود پیگیری کنید در صورت وجود پرونده نیازی به مراجعه به یگان خدمتی نیست. در غیر اینصورت حتما باید از طریق یگان خدمتی پیگیری کرد.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه.
      تماس با 02191070028

  200. حمید دلدار گفت:

    باسلام
    بنده در زمان جنگ از بهمن۶۴ تا خرداد۶۷ به مدت ۲۸ماه خدمت کرده ام.
    و از بهمن۶۴ تا دی۶۵ به مدت ۱۱ماه در مناطق عملیاتی آذربایجان غربی در هنگ ژاندارمری مهاباد گروهان حر در محور عملیاتی جانداران و مدتی نیز در گردان علی ولی الله پیرانشهر گروهان چهاربستان بیک پایگاه قلات خدمت کرده ام که در دی ماه۶۵ به منطقه آرام انتقال یافته و بقیه خدمتم را در هنگ ژاندارمری قزوین در پاسگاه مرکزی قزوین و مابقی را در پاسگاه ژاندارمری شریف آباد به پایان رساندم.
    آیا به من کارت ایثارگری تعلق میگیرد یا نه؟
    اگر تعلق میگیرد از چه طریق باید اقدام نمایم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا به افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند ایثارگری تعلق میگیرد اما بایستی از طریق یگان خدمتی رزمنده پیگیری کنید با توجه به دستورالعمل های موجود مشخص میکنند .

  201. محمدرضا گفت:

    سلام
    پدر من در دوران جنگ محل کارش بمب بارون شده و زخمی شده و دست و پاش شکسته ولی هیچ مدرکی نداره چطور میتونم پیگیری کنم ایا سهمیه ایثارگری شاملش میشه؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق یگان خدمتی رزمنده با ارائه مدارک صورت سانحه پیگیر کارتون بشید.

  202. مهرداد گفت:

    با سلام وقت بخیر پدر بنده کارت ایثار داشتن و اقدام به دریافت کارت ایثار جدید کردن
    سوال من اینجاست که به کارت ایثار هوشمند درصدی از جانبازی تعلق میگیره؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      افرادی که کارت ایثارگری دارند معمولا اغز مزایای 5 درصد جانبازی بهره مند میشوند.

  203. Rgh گفت:

    سلام وقتت بخیر لطفا جواب این سوال را بدهید هرجا پرسیدم جواب ندادن . پدر من کارت هوشمند ایثارگری با تکریم کارت دریافت کرده اما این تکریم کارت اصلا کار نمیکنه گفتن ۲۰۰ تومن ریختن اما نمیشه برداشت کرد . فعال کردیم کارت رو اما هیچ دستگاه کارتخوانی جواب نمیده باید چکار کنیم دقیقا . هیچیکی هم پاسخگو نیس . چه وضعشه رزمندگان رو انگار مسخره کردن با این کارت هاشون . لطفا راهنمایی کنین با پشتیبانی سایت ایزیکاتو هم تماس گرفتم فقط مشغولی میزنه. ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و هیچ ارتباطی با امور ایثارگران، ارتش، سپاه یا نیروی انتظامی ندارد.

  204. مسعود گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    بنده دوبار کمیسیون رفتم ودرصد ندادند وپرونده ام درسپاه شهرری است اینبار بمیاد شهریار پرونده ام را به سپاه فرستاد طبق ماده ۸۷عمل شود ولی سپاه ماده ۱۳۴را برای بنیاد کل فرستاد ومجددا ازبنیادبه سپاه پرونده برگشت هم نانم بستری دارم هم دوهمرزم شهادت به مجروح شدنم دارم ولی درصد نمیدهند وبنده اگرمحبت کنید کارت ایثاربرای دوسال خدمتم درجبهه های غرب گردان مرزی قصرشیرین اقدام کنید ممنون میشم چندسال پیش هم کارتم مفقود شده بود ازقصرشیرین بهمراه یک تائیدیه گرفتم ولی کارت ایثارندارم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام سابقه جبهه و کارت ایثارگری از طریق یگان خدمتی رزمنده باید اقدام کنید.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 0291070028

  205. حسین نیکمردترکداری گفت:

    سلام هست نباشید کارت ایثارگری اینجانب کی حاضرمیشو د یک ماه پیش مدارکم را ارایئه کردم کی تحویل میگیرم

  206. محمد گفت:

    سلام من سال ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ به سربازی رفته ام و سال ۱۳۶۹/۰۳/۰۲۷ تمام شد آیا کارت ایثارگر به من تعلق دارد ؟

  207. نوید گفت:

    سلام پدر بنده ۱۹ ماه در دوران خدمت در جنگ حضور داشتند و کارت ایثارگری هم دارن آیا من می‌توانم سهیمه پنج درصد ایثارگری برای استخدامی آموزش و پرورش رو بزنم ممنون میشم کمک کنید

  208. کائید گفت:

    سلام.
    من بسیجی هستم.
    به مناطق شمالغرب ماموریت میریم.
    مرزبانی میریم.
    دقیق مرز سردشت و سلیمانیه و با نبروهای پژاک فاصله هزارمتری داریم…
    مناطق پیرانشهر و سردشت هم طبق بخشنامه ستاد کل جز مناطق عملیاتی امنیتی هست..
    حالا خواستم بینم مدت ماموریت های ما به ۶ ماه که رسید میتونیم کارت ایثارگری بگیریم و بهمون میدن یا نه؟؟
    این سوابق ما مگه جز حضور داوطلبانه جبهه و مناطق عملیاتی محسوب نمیشه؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدید…
    یاعلی

  209. محمد گفت:

    سلام بند در سال ۱۳۶۹ در منطقهعملیاتی امنیتی کردستان تا ۱۳۷۱ به مدت ۲۹ ماه حضور داشتم و نامه حضور در جبهه هم دارم آیا میتوانم کارت ایثارگری دریافت نمایم حتی ار دبیر خانه امور ایثارگران هم تقدیر نامه دارم لطفا راهنمایی فرماید که چکونه کارت ایثار دریافت کنم ممنونم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا ایثارگری به افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند تعلق میگیرد.

  210. جواد گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید یه سوال داشتم ازتون ، پدر بنده سال ۷۰ اعزام شده منطقه عملیاتی کردستان از طرف سپاه ، ۲۴ ماه خدمت کرده و ۲ تا از دوستاش حین عملیات شهید شدن ، آیا کارت ایثارگری تعلق میگیره بهش؟با اینک شنیدم قبل سال ۶۷ تعلق میگیره اما بعضی جاها دیدم که سال ۷۰ کردستان خدمت کردند و کارت ایثارگری گرفتن خواسم بپرسم امکانش هست آیا چنین چیزی؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      ایثارگری معمولا به افرادی که از سال59 تا 67 خدمت کرده باشند تعلق میگیرد.

  211. مهران گفت:

    سلام وقت بخیر .بنده سال 65 به استان آدربایجان عربی رفتم از انجا به محور پیرانشهر سردشت منتقل شدم .اواخر خدمت دوباره به ارومیه .سازمان قضایی نیروهای مسلح مشعول به خدمت شدم .استعلام کردم برای حصور در جبهه میگویند کارت پایان خدمتت در ارومیه صادر شد پس منطقه عملیاتی نبودی…چطور میشه .این رو ثابت کنم…ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد

  212. جواد نائینی گفت:

    سلام. اینجانب در نیروی زمینی کادری ودرجه دار بهیاربودم و مدت ۴۵ماه در جبهه بودم و تمام مدارک جبهه رو دارم و سال ۹۴یا ۹۵ کارت ایثار ازنیروی زمینی ارتش (لویزان)گرفتم اماهر اداره و بانک مراجعه می‌کنم استعلام از کارت میگیرن میگن اعتبار نداره..لطفا راهنمایی ام کنید..ممنون

  213. فاضل وکیلی گفت:

    سلام پدر بنده از سال 61تا 63در پایگاه دوم شکاری تبریز خدمت کرده ایا کارت ایثار گری تعلق میگیره

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کارت ایثار معمولا به افرادی که از سال59 تا67 خدمت کردند تعلق میگیرد.

  214. فاضل وکیلی گفت:

    سلام پدرم سال61تا سال 63در پایگاه دوم تبریز خدمت میکرده کار ایثار میدن ایا

  215. مرضیه گفت:

    پدرشوهرمن کارت ایثاردارن به مدت۵۵ماه،حالاشوهرم تواستخدامی اموزش وپرورش شرکت کرده ولی۵ماه سنش بیشتره،امکان داره باکارت ایثاراون ۵ماهو ندید بگیرن؟؟نمیدونه مصاحبه بره بااین شرایط یانه؟سهمیه ازاد هم شرکت کرده وقبول شده

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که کارهای اداری افراد رو به جای افراد پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد متاسفانه در این مورد نمیتونیم کمکتون کنیم.

  216. امین گفت:

    سلام وقتت به خیر
    پدرمن شش ماه سابقه دوره احتیاط جبهه ای داره
    الان برای تبدیل وضعیت شدن گفتن طبق قانون مجلس سه چهارمش محاسبه میشه یعنی چهار ماه وبه شما تعلق نیگیره
    آیا این قانون هنوزپابرجا هست؟

  217. سهراب دیباور گفت:

    سلام
    مزایای کارت ایثارگری با بسیجی داوطلب زیر 6 ماه چه مواردی هست؟
    با تشکرسهراب

  218. مسعود گفت:

    باسلام خسته نباشید
    بنده ۲۴ماه درژاندارمری درجبهه های غرب کشوربودم واستعلام هم ازستادنیروی انتظامی گرفتن ومدارک کل خانواده دادم وبه بنده گفتند ۱۴ در روزدیگر تماس بگیر والان من چخارماخ است تماس میگیرم ولی کسی گوشی رابرنمیدارد گفتند که حضوری جواب نمیدهیم چون بنده داوطلب هم درجبهه بودم ودوبارمجروح شدم ودوبارکمیسیون رعتم باراول گفتند باید بستری همزمان داشته باشید ولاپیگیری تزبنباد مجروحیت اولم بیمارستان نامه ای داد کخ هیچ مدرکی ازسال ۷۰ تا۶۲دراین بیمارستان موجودنیست همه منحدم شده است وازبنیادپیگیری کردم نامه ای پسنی به بیمارستان فرستادند وبعدازچندوقت بستری همزمان وصورت سانحه سال ۶۴رابه بنیادفرستادندومجددا به کمیسیون رفتم وگفتند اون رمان بایداقدام میکردید درصدی ندادند وگفتند ازماده ۸۷اقدام کم وحال مساعدی ندارم به نظرشما چگونه وفتی خودم نمیتوانم حضوری بروم وچگونه اقدام بایدکنم لطفا راهنماییم کنید باسپاس

  219. زوار گفت:

    سلام.بنده از 23 اذر 70 تا 23 اذر 72 در مناطق عملیاتی غرب کشور خدمت سربازی در ارتش لشکر 58 انجام دادم.آیا کارت ایثارگری به اینجانب تعلق میگیرد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا کارت ایثارگری به افرادی که از سال 59 تا67 خدمت کرده باشند تعلق میگیرد.

  220. عماد گفت:

    سلام بنده که در ژاندارمری خدمت میکردم و به جای کارت ایثارگری بخواهم استعلام جبهه دریافت کنم آیا برای من و خانواده ام فایده ای دارد؟
    و یا مزایای آن با کارت ایثارگری تفاوت چندانی دارد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید از طریق یگان خدمتی رزمنده اقدام به پیگیری کنید. در حال حاضر باید در ابتدا برای کارت ایثارگری هوشمند اقدام کنید.

  221. سیدجوادفخرطه گفت:

    باسلام و عرض ادب
    پدر بنده از تاریخ۶۷/۶/۱۸ تا تاریخ ۶۹/۹ با۲۸ ماه خدمت سربازی در ارتش در منطقه عملیاتی اهواز میتواند کارت ایثارگری دریافت نماید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا به افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند ایثارگری تعلق میگیرد.

  222. محمدرضا مشهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پدر من سابقه ۲۴ ماه خدمت در زمان جبهه توی تهران داشته ولی به منطقه جنگی اعزام نشده.
    آیا میتونه کارت ایثارگری دریافت کنه؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید از طریق یگان خدمتی رزمنده پیگیری بشه با توجه به اطلاعات داخل پرونده رزمنده و قوانین و مقررات موجود در یگان مربوطه مشخص می شود که آیا تعلق میگیرد یا خیر.

  223. رجب محمدی گفت:

    باسلام وعرض ادب بیش چهاربار مدارک صدورکارت ایثارگری تحویل بسیج سپاه شهرستان بهبهان استان خوزستان تحویل دادم هرباکه مراجعه می کنم آثاری ازمدارک ارئه شده نیست ومجدد اقدام می کنم چه فایده تاکنون نتوانستم کارت ایثارگری بگیرم ودوما من ازناحیه شش مشکل شیمایی دارم ودرعملیات کربلای یک موج انفجارگرفتم ولی به کمییسیون معرفی نمی شویم می گویندیادیرآمدی یازودآمدی گرچه مدارک هم ارئه دادم ولی خبرنمی کنند شایسته نیست من که درسال ۶۲ ففط۱۷سال سن داشتم در۵عملیات شرکت کردم حالا ۵۰سال سن دارم مشکل دارم جوابی قانع کننده ندهند

  224. رجب محمدی گفت:

    باسلام وعرض ادب بیش چهاربار مدارک صدورکارت ایثارگری تحویل بسیج سپاه شهرستان بهبهان استان خوزستان تحویل دادم هرباکه مراجعه می کنم آثاری ازمدارک ارئه شده نیست ومجدد اقدام می کنم چه فایده تاکنون نتوانستم کارت ایثارگری بگیرم ودوما من ازناحیه شش مشکل شیمایی دارم ودرعملیات کربلای یک موج انفجارگرفتم ولی به کمییسیون معرفی نمی شویم می گویندیادیرآمدی یازودآمدی گرچه مدارک هم ارئه دادم ولی خبرنمی کنند شایسته نیست من که درسال ۶۲ ففط۱۷سال سن داشتم در۵عملیات شرکت کردم حالا ۵۰سال سن دارم مشکل دارم جوابی قانع کننده ندهند

  225. رجب محمدی گفت:

    باسلام وعرض ادب بیش چهاربار مدارک صدورکارت ایثارگری تحویل بسیج سپاه شهرستان بهبهان استان خوزستان تحویل دادم هرباکه مراجعه می کنم آثاری ازمدارک ارئه شده نیست ومجدد اقدام می کنم چه فایده تاکنون نتوانستم کارت ایثارگری بگیرم ودوما من ازناحیه شش مشکل شیمایی دارم ودرعملیات کربلای یک موج انفجارگرفتم ولی به کمییسیون معرفی نمی شویم می گویندیادیرآمدی یازودآمدی گرچه مدارک هم ارئه دادم ولی خبرنمی کنند شایسته نیست من که درسال ۶۲ ففط۱۷سال سن داشتم در۵عملیات شرکت کردم حالا ۵۰سال سن دارم مشکل دارم جوابی قانع کننده ندهند

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد.
      معمولا پروسه صدور کارت ایثارگری طولانی و زمانبر است.

  226. مصطفی گفت:

    با سلام
    پدر بنده در اوایل جنگ به عنوان جوانمرد حدود ۹ ماه سابقه دارد ، آیا امکان دریافت کارت ایثارگری برای ایشان از این طریق وجود دارد یا نه ، در ضمن در محاسبه بازنشستگی شان در نیروهای مسلح تاریخ جوانمرد بودن برایشان لحاظ گردیده ، لطفا راهنمایی بفرمایید

  227. محمد رجبی گفت:

    سلام یکی از اقوام تو جبهه بوده تو عملیات های بازسازی و غیره ولی سال ۶۹ فوت کردن و خانواده ایشان بعد چندین سال مراجعه کردن کلا به ایشان ۳۲ روز حضور زدن و گفتن مدارکی دیگری در دسترس نیست این خانواده هم هر جا رفتن فایده نداشته باید چکار کنه بتونه مقدار واقعی حضورش و در بیارن ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق یگان خدمتی رزمنده اقدامن کنید و درخواست تشکیل کمیسیون کنید.

  228. الهویردی رحیملو اسم مستعارم رحیم هست گفت:

    با عرض سلام احتراما بنده بازنشسته شرکت توزیع برق استان آذربایجانغربی شهرستان خوی هستم حضور داوطلبانه منطقه جنگی سه ماه ، نوزده روز بودم کارت ایثار سپاه پاسداران را دارم ولی در خدمت سربازی در لشگر ۸۱ نیروی زمینی زرهی کرمانشاه از تاریخ ۱۳۶۳/۱/۲۱ تا ۱۳۶۴/۱۰/۲ در منطقه جنگی سرپل ذهاب ، قصرشیرین بودم کارت ایثارقدیمی دارم بمدت بک سال ، هشت ماه ، یازده روز دارم برای کارت ایثار هوشمند طبق قانون تمام مدارک اسکن کردم تحویل محل شهر خودمان نمایندگی ارتش بود دادیم حالا چند وقت هست هنوز کارت هوشمند نیآمده آیا من کارت ایثار قدیمی ارتش و سپاه میتوانم به بنیاد شهید شهرمان امور ایثارگران مراجعه کنم کاری میکنند و ضمنا برادر شهید هستم در سامانه بنیاد شهید فقط برادر شهید یا خواهر شهید هست لطفا راهنمایی کنید و ضمنا سازمان تامین اجتماعی که بیمه همان سازمان هستم چه مزایایی برایم شامل میشود /
    با تشکر : ارادتمند : رحیملو

  229. محمد تقی دلشاد گفت:

    سلام من چند بار تمام مشکلات جانبازی در این سامانه ثبت کردم چرا حذف شده ایا شما مسولین جواب ما جانبازان را با نگرانی جواب می دهید مگر ما گناه کبیره کردیم هم جان دادیم وهم تمام اعضای بدنمان به مشکلات زیادی روبرو شده ونمی توانیم جواب خانواده را بدهیم از نظر اعصاب روان ومشکلات گوش من الان مدت ۵سال است تمام مراحل ششگانه ماده ۸۷ انجام دادم اما متاسفانه باید انتظار بیهوده بکشیم انیقدر از راه طولانی رفت امده کردیم برای همین جانبازی خودمان بیزار شدیم از این جانبازی
    خواهشی از شما داریم صدای مضلومین ما به مسولین رد بالا برسانید تا از این بیستر زجر نکشیم

  230. یا مهدی ادرکنی گفت:

    با سلام من سال ۷۰ تا ۷۲ در سنندج درسازمان زندانها‌ خدمت کردم .
    درخواست گواهی برای ایثار گری شهرداری هست
    برای دریافت گواهی منطقه جنگی ( ایثارگری) باید به کجا مراجه کنم ؟
    در این زمینه منو راهنمایی کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا سال 67 خدمت کرده باشند (زمان قطعنامه) ایثارگری به آنها تعلق میگیرد . باید از طریق یگان خدمتی رزمنده پیگیری کنید.

  231. کاربر تنها گفت:

    سلام وقتتان بخیر
    آیا اعضای هلال احمر در زمان جنگ تحمیلی شامل کارت ایثار میشوند؟؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد . باید از طریق آخرین یگان خدمتی رزمنده پیگیری کرد با توجه به قوانین و مقررات موجود در یگان مربوطه مشخص میشود.

  232. مرتصی.صداقت گفت:

    سلام.ایا.کارت.ایثار.کمکی.به.بیمه.ما.میکند.یا.خیر.چون.برای.خرید.بیمه.سربازی.مراجه.کردم.ولی.کارت.ایثار.را.قبول.نکردند

  233. محمدعلی.سلیمی گفت:

    سلام.مندر.سال.۶۶درمنطقه.عملیاتی.پاوه.خدمت.کردم.وبعداژ.۶ماه.خدمت.به.ییگان.بازنگشتمودوبارهدرسال.مهر.۶۷به.خدمت.رفتم.وسیماهدرتیپ.۳۵.تکاوردرمنطقه.گیلانغرب.خدمت.کردم.ایا.کارت.ایسارکری.شامل.حالم.میگیره.ممنونم

  234. کامیاب بیگی گفت:

    سلام من ستوانسوم بودم در وزارت دفاع ما را در موقع پذیرش قطعنامه به جبهه کردستان لسر های ارتش اعزام کردند حدود دو ماه اونجا بودیم و بعد به وزارت برگشتیم آیا کارت ایثارگری شامل حال بنده میشود

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق یگان خدمتی باید پیگیری کنید با توجه به اطلاعات موجود در پرونده شما و ابلاغیه ها و دستورالعمل های موجود در یگان مربوطه مشخص می شود.

  235. محمد گفت:

    باسلام بنده در حال حاضر شاغل در ارتش هستم بدلیل حضور در مناطق جنگی ،در قسمت ایثارگری و نشان ها مبلغی دریافت میکنم دنبال کارت ایثارگری هستم پرسیدم از یگان میگن کارت ایثار به کسانی فقط تعلق میگیره که از سال ۵۹ تا ۶۷ در جبهه بودن ،پس منی که ۸۰ ماه منطقه جنگی دارم و داخل فیش هم ایثارگری دریافت میکنم چرا برای من کارت صادر نمیشه ،ممنون اگه راهنمایی کنید

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کردند ایثارگری تعلق میگیرد.

  236. صدقی گفت:

    سلام بنده در استخدامی دادگستری قبول شدم. گفتن گواهی ایثارگری بیار.پدرم کارت ایثارگری داره.خواستم بدونم این گواهی رو از کجا باید بگیرم شماره تماسی آدرسی اگه دارین ممنون میشم کمک کنین. خودم تو تهران هستم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به اینکه پدر شما جزو ارتش یا سپاه یا ژاندارمری سابق(نیروی انتظامی) بودند بایستی مراجعه کنید به آن ارگان و اقدام به دریافت گواهی کنید.

  237. بهروز گفت:

    سلام
    آیا بغیر از حضور در جنگ عنوان ایثارگری به کسی تعلق میگیرد یا نه؟
    مثلا اگر کسی کارمند یک ارقان دولتی هست مثل اداره برق،آیا اداره برق یا استانداری یا فرمانداری میتوانند به وی ایثارگری بدهند یا نه ملاک و باید همان حضور در جنگ است؟

  238. امین گفت:

    سلام،
    پدرم شش دوره ماه احتیاط رو در زمان جنگ در لشکر زرهی ۸۸ زاهدان گذرانده اند،ایا کارت ایثار برای ایشان صادر میشود، و ایا من شامل تبدیل وضعیت میشوم؟

  239. امین گفت:

    سلام، پدرم دوره شش ماهه احتیاط رو در زمان جنگ در لشکر زرهی ۸۸ زاهدان گذرانده اند،ایا کارت ایثار برای ایشان صادر میشود، و ایا من شامل تبدیل وضعیت میشوم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کردند ایثارگری بهشون تعلق میگیرد اما باید از طریق یگان خدمتی رزمنده اقدام کنید. در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 02191070028

  240. یاسر بروایه گفت:

    سلام پدر بنده همراه خانوادش ساکن خرمشهر که قلب جنگ بودو در دوران جنگ ۸سال دفاع مقدس سابقه حضور جنگ نداشته ولی تمام خونشون واموالشون وزار وزندگیشوت از قبیل دام واحشام را از دست دادن وخیلی لطمه دیدن وقدیم کارت جنگ زده از طرف بنیاد جنگ خرمشهر دریافت کردن ولی هیچ امکاناتی بهشون ندادن واسه بعضیا زمین شهر دادن ولی به پدر بنده هیچ زمین شهری ندادن وهیچ امکاناتی حتی کارت ایثار گر بهش ندادن با این الان پدرم بیکار وبیمار ووضع معیشتی بدی داره لطفا از رهبر تقاضای حدعقل کارت ایثارگر به ایشون اعطا کنند واین خیلی بی عدالتی وتبعیضه که فقط به کسانی که در جبه حضور داشتند کارت ايثارگر داده اید واگر به پدر بنده کارت ايثارگر گر وامکانات ندهید این را بدونید درحقش اجفا وبیعدالتی وظلم کردید لطفا حدعقل رهبری بگید پیگیری کنند پس از شما تقاضای امکانات ورسیدگی به پدر بنده دارم این هم شماره تماس تلفن پدرم وکد ملی ایشونه تلفن ۰۹۰۵۵۰۴۳۵۵۳ وکد ملی ۱۷۵۲۰۴۰۳۳۳ لطفا پیگری کنید باتشکر ومن الله التوفیق باتشکر.یاعلی

    • احمدی فریده گفت:

      با سلام
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکندو ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد در این مورد نمیتونیم کمکتون کنیم. انشالله مشکلتان هرچه زودتر حل شود.

  241. مسعود گفت:

    کارت ایثارچندسال طول میکشه که پست بیاره تحویل بده یکساله گذشته هنوزنیامده ستادنیروی انتظامی میگه اگرنامه ای برای جایی میخواهیدمیدهیم بنده درامدی ندارم ورزمنده معسرشرایطش چیست البته دربرگه ای سوال کردندو نوشتندشغلتون چیه گفتم بیکارم وهیچ درامدی ندارم وبخاطر موج ناراحتی اعصاب روان مانه ازکاردایم شدواخرج میشدم وچقدرطول میکشه کارت ایثاربیاورندباسپاس راهنماکنید

  242. مسعود گفت:

    کارت ایثارچندسال طول میکشه که پست بیاره تحویل بده یکساله گذشته هنوزنیامده ستادنیروی انتظامی میگه اگرنامه ای برای جایی میخواهیدمیدهیم بنده درامدی ندارم ورزمنده معسرشرایطش چیست البته دربرگه ای سوال کردندو نوشتندشغلتون چیه گفتم بیکارم وهیچ درامدی ندارم وبخاطر موج ناراحتی اعصاب روان مانه ازکاردایم شدواخرج میشدم وچقدرطول میکشه کارت ایثاربیاورندباسپاس راهنماکنید

  243. محمد گفت:

    سلام ببخشید پدر من سابقه ۹ ماه حضور در لشگر ۵ نصر دارد آیا پس از اقدام به کارت ایثار سهمیه کنکور و یا مستمری شامل حال میشود

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      این موارد باید از طرذیق یگان خدمتی پیگیری شود. زیرا پرونده هر فرد با فرد دیگر متفاوت می باشد.

  244. محمد جعفر نیاکان فر گفت:

    سلام. 4 سال پیش، ماده 87 انجام دادم متاسفانه. هرجا پی گیری میکنم جواب درستی بهم نمیدن ماده 87 ارتش وهیچ درصدی تا االان نگرفتم با وجود ک شنوایی یک گوشم از دست دادم و اعصاب وروان هستم. و کلی مشکلات دارم استان فارس هستم لطفن پی گیری کنید. ممنون میشم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمکحال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری مییکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد. در این مورد نمیتونیم کمکتون کنیم.

  245. جهانگیر جباری گفت:

    سلام بنده سرباز وظیفه رزمنده جنگ تحمیلی ارتش وکارت ایثارگری هم دارم ایابیمه تامین اجتماعی به رزمندگان جنگ تحمیلی تعلیق میگیرد

  246. مرتصی.صداقت گفت:

    سلام.برای.تعوص.کارت.معمولی.با.کارت.هوشمند.ایثار.باید.به.کجا.مراجعه.کنیم.تشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه کنید و پیگیر شوید. در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 02191070028

  247. حسین رحیمی گفت:

    سلام..بنده کارت ایثارگری رو دارم ولی هیچ گونه حقوقی ندارم…باید کجا برای حقوق اقدام کنم…ممنون میشم کمک کنید

  248. مسعود گفت:

    باسلام
    نه آدرس اشتباه دادم نه کدپستی ولی یکسالی هست که پست نیاورد کارت ایثار را حتی به ستادانتظامی مراجعه کردم ولی میگویندپست باید بیاورد پست هم میگه کارتی برای ما نفرستاده اند کاری برای رزمندگان نمی‌کنند فقط به بازی گرفتن مارا بنده مجروح جنگ هستم ده سال دوندگی کردم ولی به نتیجه نرسیدم به اندازه یک گونی مدارک جمع آوری وکپی کردم باکلی هزینه ولی آخرش جواب نگرفتم دیگه نه پولی دارم هزینه کنم نه درآمدی برای مداوا به خداواگذارکردمتون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد
      اما معمولا مدت زمان صدور کارت ایثارگری بین 6 ماه تا یکسال می باشد.

  249. سیاوش گفت:

    سلام وقت بخیر
    کارت تکریم را دریافت کرده ام .چگونه بفهمم حقوق من چقدر است،
    ایاازروزخدمتم تاالان حقوق من یکجاپرداخت می شودیاخیر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی به ارگان های نظامی ندارد. متاسفانه در این مورد نمیتونیم کمکتون کنیم.

  250. البرز نجفقلی دوست گفت:

    با سلام وبا ارزوی توفیق وخسته نباشید، بنده متاهل دارای همسر وفذزند دختری هستم که طبق مدارک تقدیمی 28ماه حضور در جبهه دارم وکارت تکریم وکارت ایثارگری صادر وتحویل گرفتم وتاکنون هیچ مزایایی و هیچ گونه مستمری یا کمک مستمری و یاحقوقی دریافت ننموده و فاقد دریافت هرگونه منبع درامدی میباشم علیهذا از ان مقام معظم استرحاما استدعا امرومقرر فرمایید. با نگرشی خردمندانه در برقراری حقوق ومزایای اینجانب اقدام مقتضی صادر ونتیجه اوامر عالی را امر به ابلاغ فرمایند سپاسگزارم
    1401/10/09

  251. البرز نجفقلی دوست گفت:

    با سلام وبا ارزوی توفیق وخسته نباشید، بنده متاهل دارای همسر وفرزند دختری هستم که طبق مدارک تقدیمی 28ماه حضور در جبهه دارم وکارت تکریم وکارت ایثارگری صادر وتحویل گرفتم وتاکنون هیچ مزایایی و هیچ گونه مستمری یا کمک مستمری و یاحقوقی دریافت ننموده و فاقد دریافت هرگونه منبع درامدی میباشم علیهذا از ان مقام معظم استرحاما استدعا امرومقرر فرمایید. با نگرشی خردمندانه در برقراری حقوق ومزایای اینجانب اقدام مقتضی صادر ونتیجه اوامر عالی را امر به ابلاغ فرمایند سپاسگزارم
    1401/10/09

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی به ارگان های نظامی ندارد.

  252. مهدی گفت:

    سلام کارت ایثار ژاندارمری قدیم نیروی انتظامی کارتشوگذفتم فعال نیست

  253. مهدی گفت:

    سلام کارت ایثار ژاندارمری چرا فعال نیست

  254. محمدصادق یزدانپناه گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بنده پدرم از سال ۶۱تا۶۳ در دوران جنگ سرباز بوده و در ناحیه ژاندارمری اصفهان خدمت کرده هجده ماه خدمت و شش ماه هم دوره احتیاط چطور باید برای کسری خدمت و ایثارگری اقدام کنم؟ با تشکر از زحمات تون

  255. مسعود گفت:

    باسلام
    چرا به رزمندگان ژاندارمری کارت ایثارنمیدهند چون زمان جنگ بیست سی کیلومتر جلوتراز نیروهای ارتش وسپاه بودند وباسلاح ژسه وچهل میلیمتری وخمپاره شصت وهشتاد جلوی دشمن بودندچرانمیتوانند از فتنه درمان وخدمات دیگر استفاده کنند اکثرا سربازان ژاندارمری زمان جنگ آسیب به روح و روانشان زده شد
    اکثرا موجی هستند واین مشگل حتی به فرزندانشان
    هم سرایت کرده البته ازقانون کشور انتظاری بیشتر نباید داشته باشیم ناراحتی اعصاب روان باعث کاردایمی شدزمان جوانیم والان باشصت سال سن بدون درآمدوسرمایه خانه نشین هستم واگذارتون کردم بخدا که باجنگ جوانیمان را ازما گرفتید اگراهل هرکشوردیگری بودیم بهترین امکانات واسایش را برای رزمندگانی وجانبازان وخانواده شهدایمان فراهم بود.فقط جمهوری اسلامی به کهنه سوارانش ارزش قائل نمی‌باشد خدانگهدارتان همرزمان

  256. مسعود گفت:

    باسلام
    طبق استعلام ستادنیروی انتظامی ۲۴ماه درجبهه بودم وتمام مدارک تحویل ستاد دادم ولی خبری ازکارت ایثارنشدوحال مساعدوهزینه ای هم ندارم که پیگیری کنم یکسالی ازثبت نام وتحویل مدارک گذشت ولی کارتم نیامد که پیگرشوم برای رزمنده معسر چیکارباید کنم واقعا درفشارم کم دارم میارم هرروزهزینه درمان دارو ومایحتاج زندگی سرسام آور می‌شود وبنده شرمنده خانواده بودم وبابت نداریم زندگیم نابود شد ودیگه هیچی برای ازدست دادن ندارم یاریم کنیدباسپاس

  257. مسعود گفت:

    هرچی مینویسم مینویسه تکراریه است خب جواب نگرفتم نه پیگیری کردیدنه راهنمایی

  258. رضا نوری گفت:

    سلام وقت بخیر
    درخواست برای کارت ایثار گری دادیم اما سه ماه شده کارت ایثار گری برامون نفرستادن
    وقتیم به محلی که درخواست دادیم میرم میگن باید از تهران بیاد ما خبر نداریم 😑

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      پروسه صدور کارت ایثارگری معمولا بین 6 ماه تا یکسال زمان میبرد.

  259. محسن میکائیلی گفت:

    باسلام خدمت جنابعالی هابنده بنده 21وچند روز جبهه دارم نزدیک به یک سال هست مدارک دادم ولی هیچ خبری نیست و مدارک مجروحیت خودم رو از طرف تیپ 25توسط مسئول ایثارگران مربوطه به تهران اومد تحویل نگرفتن گفتن بکار نمیاد من نمدونم چکار کنم تا مجروحیت روتحول اونا بدیم اقدام کنن اگر میتونید راهنمایی کنید تشکر شماره تلفن بنده 09120472711

  260. بهرام گفت:

    سلام من از سال ۶۵ الی ۶۸ سرباز پدافند هوایی ارتش مسجدسلیمان بودم آيا کارت ایثار گری به من تعلق می‌گیرد

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا به افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند ایثارگری تعلق میگیرد. در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 02191070028

  261. علیرضا جلالی گفت:

    اینجانب یکسال مدارک دادم پادگان رفتم میگه سیستم قطع .رفتم سوله آبی در بلوار ارتش کارت ملی رو دادم میکنم تا به حال مدارک بار گذاری نشده.رفتم پادگان میگم خدا پدراو بیامرزه هیچ کاری نکردی میگه دو سال طول می‌کشه .

  262. محمد گفت:

    با سلام ۱۸.۴.۶۵بخدمت اعزام شدم وتا ۱۸.۸.۶۸ مدت ۲۸ماه تمام سرباز نیروی هوایی ارتش بودم برج۱۱.۶۵ازطهران به پایگاه پنجم شکاری امیدیه رامشیر رفتم ازونجا هم به منطقه عملیاتی فکه مدت ۱۳ماه باتوپ زد هوایی زو۲۳میلی متری کالیبر دولول روس شکارچی پرندهای دشمن بودم بعد۱۳ماه باتولدفرزنددومم مرا ازمنطقه بشهرآرام که همون پادگان چکش نیروی هوایی خ دماوند طهران فرستادن مابقی خدمت اونجا انجام وظیفه کردم ازسال ۹۵چند بارازآخرین جای خدمتم به امیدیه نامه زدم هنوزم موفق به گرفتن یکارت ایثار نشدم وقتی توکارتم زده حوزه اعزام کننده طهران وقتی اینجا میدونن منو فرستادن خوزستان چرا خوزستان جواب منو نمیده آیا من گناه کردم که آنزمان پدرمادر پیرو ناتوانم با خامم و یک فرزندم را به امان خدا گذاشتم بجنگ رفتم اینه رسم روزگار آیا همه کشورها با کهنه سربازان جنگ این رفتارها راکرده واز کنار آنها بی اهمیت میگذرند.که حالا یه کهنه سرباز جنگ با۵۵سال سن در یک روستای شهررباط کریم مستاجر باشم…درحال من از شما عزیزان تمنا دارم صدای من باشید وبرای رضای خدا اگر کاری ازدستتان برمی آید برایم انجام دهید باتشکراجرتان با خداوند باشه باتشکر فراوان ازشما عزیزان در کمک حال انشالا همیشه حالتان خوب باشد..

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد. متاسفانه در این مورد نمیتونیم کمکتون کنیم.

  263. حسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    10ماه قبل مدارک رو فرستادم برای صدور کارت ایثارگری که هنوز هیچ خبری از کارت ایثارگری نشده. هر وقت هم زنگ میزنم نیروی انتظامی میگن زده درحال صدور کارت. راه ارتباطی دیگه ای وجود داره که بتونم مشکلمو برطرف کنم؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا پروسه صدور کارت ایثارگری بین 6 ماه تا یکسال زمان میبرد . باید منتظر بمانید

  264. جلیل محمدی گفت:

    سلام‌ خسته نباشید من درسال ۶۳ بسبج‌ بودم اکثریت ما پروند گم شده است اصلا معلوم‌‌نیست پروند خدمت کجا بعدا دارم سابقه کم‌‌مانده آن زمان ما سه ماه الی شش ماه تشکیل پرونده برای اعزام حال چکار باید کرد لطفاً راهنمای. کند فرق خدمت سربازی با بسیج در زمان جنک چه‌ چه فرق می کند آیا خدمت بسیجی با سربازی یکی حساب می کند برای بازنشسته شدند آیا می شود هردو باهم به شده یک‌ سابقه آیا هردو آنها سابقه یکی می شود بازنشسته بسیج‌بشویم چکار کنم برای هماهنگی می شود لطفاً راهنمای کند بخدا یک‌عمر خدمت صادقانه کردند امروز هم بیکار بیمار ومستاجر ازکار افتاده بچه‌ سرمایه دار زمان جنک هیچ خدمت نکردند خارج کشور خوشگذارانی امروز هم آنها در بهترین شرایط زندگی می کنند ولی متاسفانه ما ازقشر فقیر کشور هستم بسیج خدمت کردم ما بغیراز خدمت زمان. جنگ سربازی دروان جنگ‌ رفتم بعداز جنک‌‌درگردان بسیج فعال خدمت کردند ولی متاسفانه کسی از مسولین قدم برای ما برنداشتند

  265. جلیل محمدی گفت:

    سلام مدتی خدمت بسیج فعال بدرد چه کاری ارزش دارید من سی سال زیادتر در بسیج فعال هستم آیا بسیجی مناطق کردنشین با بسیجی استان دیگر بخاطر ضدانقلاب هر روز شاهد تهدید کردند و اذیت آزار چند سال قبل بخاطر مشکلاتی برایم پیش آمده آن هم بی گناه بودم ضدانقلاب از رسانه ماهواره ابرو و تهمت برایم درست کردند ازلحاظ روان ومادی باعث شد ه از لحاظ مادی و معنوی ضررت زیادی به من بزند اداره اطلات شهر خودم خبر داشتند

  266. محمد گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان در کمک حال…فروردین سال۶۵ بمن گفتن به احتمال ۹۹درصدشما ازخدمت معافی آخه من۵خاهرویک برادرکوچکترداشتم پدرمادر پیروناتوان ومتاهل بودم بعدازکلی زحمت بروبیا مدارک جم کردن شاهدببرپاسگاه محل ازونجا نامه زدن به طهران بعداز۳ماه پیگیرشدم گفتن بخاطر جنگ بهیچ عنوان کفالت پذیرفته نمی‌شود.حتی اگرسربازمشکلات اعطای بدن داشته باشد خلاصه ۱۸.۳.۶۵.بخدمت فراخوان شدم ودرتاریخ۱۸.۴.۶۵به یگان انتظامی شهرستان محل ازونجا هم به پایگاه پدافند هوایی سمنان برای گذراندن دوران آموزشی اعزام شدم پس از گذشت دوران آموزشی صاحب فرزندی شدم.وازونجا به پادگان نیروی هوایی شهید قدس خیابان دماوند طهران انتقال مرحله ۱۴۵درگروهان سلمان فارسی مشغول خدمت مقدس بودم بااین که یکم سرکش بودم گفتن شماصدای محشری داری مرا بعنوان ارشد وپاس بخش معرف.وپس از گذشت چند ماهی یکرروزشنبه پس ازمراسم صبحگاه یکدستگاه اتوبوس ینز۳۰۲که اوراحسابی خاک مالی کرده بودن جلو میدان پارک کردن بلندگوی پادگان صدای دلنشین حاج صادق آهنگران بلندشد.خلاصه فرماندهامون اعلان کردن سربازان.مرحله ۱۴۵ که مجردیاصاحب یک فرزند هستن به گروهاناشون تشریف ببرن برای اعزام به جنوب کشور .خلاصه ازونجا به پایگاه پنجم شکاری امیدیه وباقی ماجرا مدتی هم اونجا بودیم ازونجا هم بعدازگذراندن یکسری آموزشهای توپ تانگ اینها بمنطقه عملیاتی فکه ودشت عباس تیپ متحرک پدافند هوایی ارتش بودیم ازاینجا .بتمام همرزمان شهیدم درتمام ارگانهاتیپهالشگرها ازجان ودل درود میفرستم مخصوصاسرداران فرماندهان عزیزم که در عملیاتهای.نصرو.فتح.کربلاها منظم.ونامنظم.شیرمردانه ازجان مایع گذاشتن وتا.اخرین لحظات عمرشان ازخاک پاک ایران عزیز.ولایتشان دفاع نموده.ودعوت حق را لبیک گفتند.جانبازشدند.اسیرشدند.وپای کارشان بودند ودرآخر پس از گذشت ۱۳ماه باتولدفرزند دومم ازونجا به شهر آرام که همون پادگان نیروی هوایی خ.دماند بود برگشتم.مابقی خدمت راگذروندم.حال.بعداینهمه سال دنبال یه کارت ایثار گرییم اگر لطفی درحق بنده نماییدولیاقتشو داشته باشم خیلی خیلی ازتون تشکر می‌نمایم

  267. میلاد گفت:

    سلام …سوالی داشتم پدر بنده سال ۹۷ فوت کرده …پدرم ۲۴ماه خدمت سربازی خودرا در اشنویه کردستان زمانی ک با دموکرات ها در جنگ بودیم خدمت میکرده …آیا الان ک پدرم فوت کرده بنده ب عنوان فرزند میتوانم کارت ایثار کمک حال را بگیرم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا به افرادی که در قید حیات نیستند کارت ایثارگری تعلق نمیگیرد اما میتوانید از طریق یگان خدمتی رزمنده اقدام کنید.

  268. میلاد گفت:

    منظور از کارت ایثار ب نام پدرم بگیرم

  269. صلیقه اصیل گفت:

    سلام بنده در زمان جنگ داوطلبانه به مدت ۸ ماه از سوی وزارت بهداشت به خرمشهر برای کمک به مجروحین رفتم با توجه به اینکه خانم هستم میتونم از کارت ایثارگری استفاده کنم و مزایا بگیرم و در رشت ساکنم

  270. مرجانه گفت:

    سلام
    آیا کارت و مزایای ایثارگری به کسانی که از طریق وزارت بهداشت و بطور داوطلب برای گذراندن طرح نیروی انسانی به مناطق جنگی در زمان جنگ رفته اند تعلق می‌گیرد؟

  271. حسن گفت:

    این مملکت هیچ قانون وقاعده ای نداره ارتش.سپاه .بسیج .همه کارت ایثار میدن غیر از نیروی انتظامی چرا مگر قانون نوشته شده وارگانها را جدا کردن وبایدحق کسانی که 24 ماه زیر توپ وخمپاره وبمباران در نیروی انتظامی دوش به دوش ارتش سپاه نبوده . چقدر بی قانونی جقدر حق خوری چقدر حق کشی مگر توی یه مملکن یک بام وصد هوا نیست .

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی تست که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد. انشالله مشکل شما هم حل شود.

  272. امیر حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده درخواست کارت ایثار ارتش داده ام و در حال صدور است و کنکور پسرم 3 ماه دیگه هسته میخواستم ببینم تا اون موقع کارت به دستم میرسه و یا اگر نرسید بازم میتوانم کد رهگیری برای پسرم بگیرم .

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی با ارگان خاصی ندارد در این مورد از طریق جایی که اقدام کردید پیگیری کنید.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 02191070028

  273. مهدی ن گفت:

    باسلام بنده ازسال68تاسال72درلشگر28درمناطق عملیاتی بودم درسال67درمناطق عملیاتی شمالشرق هم بودم 55 ماه وده روزدرمناطق عملیاتی خدمت دارم دردستورلشگرهم ثبت شده اماچون بعدازقطعنامه بوده کارت ایثارشاملم نشده چکارکنم

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی به ارگان های نظامی ندارد. معمولا برای استعلام سابقه جبهه باید به یگان خدمتی رزمنده مراجعه کرد که باتوجه به قوانین موجود مشخص میکنند که شامل حالتون میشود یا خیر

  274. محمد علی دهمرده گفت:

    باسلام @متاسفانه برا صدور کارت ملی ایثار یگان های امور ایثارگران ارتش وسپاه هیچ جدیت واحساس مسولیت ندارند.وبا تاخیر یک ساله ودو ساله مراحل صدور کارت ملی ایثار انجام میشود. فرد دلسوز وپشتیبان ندارند. رزمندگان دوران دفاع مقدس با کمال تاسف…

  275. سرباز ولایت گفت:

    سلام علیکم کسی که از ۷سالگی بسیج بوده و مسئول انجمن اسلامی بوده و هر گونه همکاری با نظام ونهادی نظامی وغیره ۳۰ سال به بالا فی سبیل‌الله انجام وظیفه کرده که وظیفه هر ایرانی هست کارت ایثار تعلق می گیرد ،،،

  276. AshkeSeven گفت:

    من افتخار میکنم که برای کشورم جنگیدم و مجروح شدم تاکنون هم به فکرم خطور نکرده بود، که برای کارت ایثارگری اقدام کنم چونکه دلیلی نبود زیرا وظیفه بود، ولی دولت هم میبایست مانند سایر کشورهای دیگر بابت حضور و نقش جوانان وطن در عرصه‌ دفاع مقدس بنوعی قدردانی کند نه اینکه بی تفاوت باشد

  277. احمد چگنی گفت:

    سلام . ببخشید میخواستم بدونم میشه قبل از رسیدن کارت ایثارگران به دست رزمنده از خدمات ایثارگری استفاده کرد؟ میدونم شما فقط کارهای اداری رو انجام میدین ولی لطفا جواب منو بدین خدا خیرتون بده… در ضمن بابای من هم تو سومار شیمیایی شده کلا ریه هاش تعطیل ، تاول و دمل هایی ک میزنه اوووونم نزدیک سی ساااااال هر چند ماه ی بار و عوارضایی مثل سوزش. و خارش و سرطان بدخیم ریه ووو 😂😂😂 رفتیم تهران یارووو بیشرف رک میگه اگ سپاهیی بود حرفی ولی چون پایوره (دور از جونش روم ب دیوار بمیرم و نبینم اون روزو) بره سرشو بزاره ی گوشه بمیره… تازه گفتن شما فامیلیتون تو لیست منافق ها خائنین مملکتن دیگ بابام گفت تا همینجا تیر بارونمون نکردن بیا بریم 😉🙈😂😂 الانم بعد ۱۵ جلسه شیمی درمانی و ۱۲ جلسه پرتو درمانی دکترا جوابش کردن ووو دیگ هیچی ماییمو این همه خرجی ک کردیم و وو قربونش برم خدا جون نگف باوو بزا لاقل خلاصش کنم درد نکشه یا خانوادش ب خاک سیاه نشینه اینا ک دیگ بنده ی خدان …😂😂😂 حالا هی بشینن ت تلویزیون ور ور. کنن فلان بیسار. بابای من اگ نمیرف جبهه خو تو خونش ک شیمیایی نمیشد لعنت ب عدالت. خلاصه دل خوش نکنید ب این کارت ایثادگری اینم فرمالیتس باور کن ما خیری از این زندگی و .. ندیدیم این دنیا زورمون ب کسی نمیرسه ولی اون دنیا خدا خدا نیست اگ ازشون بگذریم … البته اگ اون دنیایی باشه😂😂🙈

  278. رزمنده گفت:

    چرا به رزمندگان بسیجی جبهه مقاومت مثل سایر رزمندگان کارت ایثار نمی دهید

  279. مهدی گفت:

    سلام من یک سال نیم درخواست کارت ایثارکردم هنوز کارتی دریافت نکردم.
    بنده ساکن قم هستم ۲۴ ماه خدمت دارم که ۳ماه آموزشی ۲۱ ماه منطقه پرونده تشکیل دادم.اما هنوز خبری نشده ازقم پیگیری کردم اول گفتن هنوز دیرنشده بعددوباره بگیرشدم گفتن پرونده تهران رسیده سه باره پیگیرکردم گفت برو تهران ببین چیشد یکی از طرف خودم فرستادم تهران بامدارک گفتن تایید وپرونده ازپادگانت نیومده هنوز.امکان اینکه تازنجان برم دیگه ندارم میشا راهنمایی کنید باید چکارکنیم
    (پادگان لشگر ۱۶ زرهی زنجان)

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که ارتباطی با ارگان های نظامی ندارد. متاسفانه در این مورد نمیتونیم کمکتون کنیم.

  280. سهراب اشکانی گفت:

    با سلام . من 4 ماه حضور در جبهه دارم . اگه کارت ایثار بگیرم برای تبدیل وضعیت دخترم در علوم پزشکی تاثیر داره یا نه ؟ ممنون میشم از پاسخ شما عزیزان

  281. رزاق+عبدی گفت:

    سلام خسته نباشید بنده ۲۹ماه ۷روز سابقه جبهه دارم ولی ۵ماه ۷روز بسیجی ثبت شده ۲۴ ماه مانده میخوام کارت ایثارگر اصلاح بشی همه اش یه یه جا جمع بشه ممنونم از مسئولین رسیدگی نمائید ۶۴/۲/۳۰تاسال ۶۶/۲/۳۰ خدمت سرباز دوطلب کردم در سپاه پاسداران کردستان بانه منطقه جنگی ممنونم رسیدگی نمائید

  282. حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پدر من سرباز کمیته بوده و ۱۳ماه سابقه جبهه در خط مقدم داشتن و الان ۴ساله که فوت کردن
    کارت پایان خدمت ایشون گم شده
    میخواستم بدونم میشه براشون کارت ایثارگری گرفت؟
    و آیا حقوقی به مادر بنده تعلق میگیره؟

  283. سارا قاسمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پدر من سال ۶۳ تا ۶۴ خدمت سربازی رو تو منطقه مهاباد کرستادن گذروندن. پیگیر کارت ایثارگری که شدیم گفتن چون جز ژاندارمری بوده و منطقه درگیر جنگ حساب میشده کارت بهشون تعلق نمیگیره. آیا میتونیم استعلام جبهه رو دریافت کنیم؟

  284. محمدرضا گفت:

    سلام من پارسال مدارک را جهت صدور کارت ملی هوشمند حضوری بردم حدود هشت ماه پیش پیام اومد اطلاعات شما ثبت شد و درحال بررسی می‌باشد هنوز با گذشت چندین ماه خبری نشده !!!
    و سوال بعدی اینکه شرکت در آزمون استخدامی و استفاده از سهمیه فقط با کارت امکان پذیره ؟؟؟
    منظورم اینه موقع سایت کد رهگیری از سامانه آجا میگیرم آیا موقع تحویل مدارک کارت ایثارگری کافیه ؟؟؟

  285. عبدالعزیز اربابی گفت:

    برای

  286. عبدالعزیز اربابی گفت:

    با سلام بنده سی سال از ۶۸تا۹۸در استان سیستان و بلوچستان شهر زابل ایرانشهر نیکشهر سراوان میرجاوه که همه شهرها عملیاتی هستند با بدترین شرایط خدمت اما نمیدانم چرا ایثارگران شامل حال ما نمیشه آیا همه از جای اقدام واین امتیاز ی برای مان محسوب شده لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

  287. عبدالعزیز اربابی گفت:

    سلام سی سال مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ۶۸تا۹۸که منطقه عملیاتی هستند بدترین شرایط را تحمل کرده حال چرا ایثارگران شامل حال ما نمیشه تا امتیاز باشه برای استخدام فرزندان ما ناگفته نماند خیلی از همکاران برای خدمت مرزبانی معافیت فرزند استفاده کردن ولی خیلی کسان دیگری هم هستند مثل بنده فرزند پسر ندارم دختر هستند تحصیل کرده که اگر این خدمت مرزبانی ایثارگران و امتیاز ی شامل بشه حداقل در استخدام فرزندان ما کمک میکند ممنون

  288. محسن گفت:

    سلام
    پدرم خدمت سربازی رو در سال ۶۱تا۶۳ در نصرت اباد و زاهدان و مرز سراوان بوده آیا کارت ایثارگری تعلیق میگیره

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام سابقه حضور در جبهه از طریق آخرین یگان خدمتی رزمنده باید اقدام شود که با توجه به اطلاعات پرونده رزمنده و قوانین و مقررات موجود در یگان خدمتی مشخص می شود.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون بشه تماس با 02191070028

  289. رسول رسولی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده پدرم در مدت خدمت سربازی درحال بردن مهمات به مناطق جنگی بودن که توسط گروهک های کرد به اسارت رفتن و۶ماه مدت اسارتشون بوده و تو این ۶ماه به دلیل شکنجه از ناحیه گوشها دچار کم شنوایی شدن بطوریکه با دوتا گوش اندازه یدونه گوش شنوایی ندارن چون اطلاعی نداشتن اون زمان مدارکی دال بر اینکه اسارت رفتن نگرفتن برا همین پادگان مربوطه هم ترابری نزاجا تهران بوده سال فک کنم ۶۱_۶۲ الان هرچقدر مراجعه میکنیم میگن مدارکی دال بر اینکه شما اسارت رفتین تو پروندتون نیستش و امها شده وحتی اخرین بار گفتن حتی پرونده سربازیتونم نیستش انگار سربازیم نرفتن واینکه پدرم میگن بعد ازادی هم تو رادیو خبر ازادیشون اعلام شده هم تو پادگان بنر زدن که فلان افراد ازاد شدن
    پیارسال هم ارتش کمیسیون پزشکی گذاشته بود رفتن مدارک دادن فعلا هیچ خبری نشده ممنون میشم کمکمون کنین 🙏

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریشان را پیگیری میکند و ارتباطی به ارگان های نظامی ندارد.
      در صورت تمایل کمک حال میتونه به جای شما پیگیر کارتون باشه.
      تماس با 02191070028

  290. عبدالعزیز اربابی گفت:

    سلام در تاریخ بهمن سال ۱۴۰۱بخشنامه ای از معاونت عملیات اجا با موضوع اصلاع مناطق امنیت ی کشور صادر گردیده و تاریخ جدید تاسی ویکم مرداد ماه سال ۷۴به منظور اعطای کارت ایثارگران ابلاغ گردیده ولی بنده به کانون تماس تلفنی برقرار اعلام داشته تاریخ اجرایی تا ۶۷میباشد و اصلاح تاریخ اعلام شده در این بخشنامه برای مان قابل اقدام نمیباشد اگر به منظور اعطای کارت ایثارگر مناطق امنیت تاریخ اصلاح و ابلاغ شده پس چرا کسی به ما جواب نداده وااقدام نمی‌کنند بنده از ۶۹تا پایان سال ۷۴ایرانشهر خدمت کردم وجزه مناطق عملیاتی جنوب شرقی نباشد خواهشمندم در این زمینه بنده را راهنمایی بفرمایید

  291. عبدالعزیز اربابی گفت:

    سلام لطفاً راهنمایی بفرمایید برای ایثارگر اول گفتن کسی که تا ۶۷درمناطق عملیاتی بوده اما د ر بهمن ۱۴۰۱اصلاحیه زدن گفتن تا ۷۴اما کانون رفتیم میگن نه ما به اصلاح کار ندارم تا ۶۷لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند ایثارگری بهشون تعلق میگیرد

  292. فرزاد گفت:

    سلام، پدر من کار ایثارگری کارکنان پایور ارتش با مدت ۳۲ ماه جبهه داره. آیا وام دوبرابری ازدواج شامل من میشود؟

  293. ... گفت:

    با سلام پدر من از سال ۶۹ تا ۷۱ در منطقه سردشت ۲۴ ماه خدمت سربازیش رو گذرونده. خواستم بدونم آیا میتونه کارت ایثار بگیره؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کرده باشند ایثارگری بهشون تعلق میگیرد اما بازهم میتوانید از طریق یگان خدمتی رزمنده اقدام کنید.

  294. علی گفت:

    سلام
    من ۱۸ ماه کارت ایثارگری در دوره سربازی دارم
    آیا برای خرید دوره سربازی در تامین اجتماعی
    تاثیری داره یا نه باید ۲۴ ماه دوره سربازی رو کامل
    بخرم؟

  295. منصور طالبی گفت:

    آموزشی سربازی در 06 تهران پس از آموزش تقسیم شدن به ژاندارمری و مستقیم به کردستان بانه در تیر 1362 سپس بعد از 18 ماه در جبهه اعزام به تهران در ژاندارمری خ – مولوی (که الان اداره آگاهی شده ) شش ماه آخر 3 ماه در کمپ اسراس عراقی واقع در پشت بهشت زهرا که دست بچه های نیروی دریایی بود ماموریت از حفاظت از اسرا داشتیم سپس 3 ماه آخر هم در کمپ اسرادر افسریه انتهای تختی کمپ اسرای عراقی جهت حفاظت و ماموریت اعزام که در این کمپ خدمت به اتمام رسید و جهت گرفت کارت پایان خدمت به ژاندارمری خ – مولوی و پس از تسویه کارت پایان خدمت را گرفتم لازم به توضیح میباشد کارت پایان خدمت اینجانب دو کارته است و شش ماه احتیاط را هم به اتمام رساندم در آخر در جبهه که بودم ترکشی در سمت چپ پشت زانو داشتم که یک شب در بیمارستان بانه شپس اعزام به تهران بیمارستان ژاندارمر و درمان شدم وسپس وادامه خدمت که در شرح بالا میباشد و تاکنون هیچ اقدامی نکردم حالا هم از ژانارمری محل خدمتم کارت ایثارگری میخواهم ممنون میشوم که اطلاع رسانی کنید کجا برم دنبال کارکارت ا

  296. حمیدرضاگودرزی گفت:

    سلام ودرود بی پایان به جمهوری اسلامی ایران افتخار مکنم که ۲۴ ماه درارتش جمهوری اسلامی ایران در حساسترین لحضه های مقاومت حق برعلیه باطل درسالهای ۱۳۶۲ تا۱۳۶۵ حضورم را درجبهه های مبارزه بااستکبارجهانی به‌ رهبري امام خمینی شرکت داوطلبانه درجنگی جانانه پوزه طاغوتیان را به خاک زدیم وهمینطور ازاولانقلاب درهمه تظاهرات برعليه سفاکان رژیم اشراف زاده به اصطلاح شاهنشاهی غلابی
    صبح تاشب چه درمسجد وچه درتظاهرات برعلیه این طاغوتیان لحظی آرام نشستم اکنون که جمهوری اسلامی ایران ازهرزمانی قدرتمندتر شده است درپوست ازخوشحالی نمیگنجم همیشه ازانقلاب درمقابل جاهلان ودشمنان تا به امروز واین لحظه ایستادم وازامربهعروف ونهی از منکر حمایت کردم امروز ما دریک جبهه دیگر بسر می بریم از طرفی شیطان سفتان درداخل کشور اسلامی شورش وشایعه وازپشت خنجرمیزنند وغزیزترین وباوفاترین مامورین دولت اسلامی راشهید مکنند اری مبارزه وجهاد ادامه دارد برعلیه جهل…ضعف…فقر این حقیربامبارزه باجهل داخلی وخارجی اگرچه نه حقوقی ازجای مگیرم ونه الحمدالله ًثروتی دارم ولی باحرکتم خداوند به من وخانواده ام ویارانه که دولت خدمتگذاربه من وخانواده من میدهدباخوشبختی ودلی محکم وارام پشت حکومتم هستم به امیدسربلندی رهبرمعظم وکشوراسلامیم ونابودی جبههاشرافزادگان فاسدان خانین داخلی وخارجی وبه امیدهرچه بيشتر سرافرازیکشوراسلامیمان ودرودبیکران به روح بلند امام خمینی وشهداارزوی هرچه بیشتر شکوفای کشورم وصلوات به روح پاک پیامبران اماده گی خودرا درهمه جبههای ایثاراعلام مکنم…والسلام

  297. reza گفت:

    سلام
    پدرم 6 ماه منتظره هنوز کارت رزمنده ایثارگر نیومده چیکار کنیم

  298. amir گفت:

    سلام پدر من 27ماه از تاریخ 18/9/67تا 18/12/69خدمت کرده ایا کارت ایثارگری بهشون تعلق میگیرع

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا 67 (زمان قطعنامه) خدمت کرده باشند ایثارگری به آنها تعلق میگیرد اما باز هم میتوانید از طریق یگان خدمتی رزمنده اقدام کنید.

  299. امین گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا برای کارکنان دولت هم که در بازه زمانی جنگ درمناطق عملیاتی جنوب شرق کشور خدمت کرده اند هم کارت ایثارگری تعلق میگیرد؟ باتشکر

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا به افرادی که در سال های 59 تا 67 خدمت کرده باشند ایثارگری تعلق می گیرد اما بازهم باید از طریق یگان خدمتی رزمنده پیگیری شود.

  300. محمود صداقت تلگرد گفت:

    سلام من آزادگی8سال و جانباز ی50درصد و18ماه جبهه و دارای 3فرزند دختر هستم و یکی از دامادهایم کمک حال من است از معافیت سربازی ایشان چگونه می توانم استفاده کنم درحالیکه من در زمان حکومت شاه خدمت سربازی انجام دادم و از این معافیت استفاده‌ی ننموده ام ممنونم از راهنماییتون

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به نزدیکترین پادگان به منطقه زندگی تان مراجعه کنید. در صورتی که نتوانستند کمک تان کنند باید به آخرین یگان خدمتی رزمنده مراجعه کنید. اگر خودتان هم امکان مراجعه ندارید کمک حال میتواند به جای شما پیگیر کارتان شود. میتوانید با شماره 02191070028 تماس بگیرید.

  301. ارتشی گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    میخواستم بگم که پدر من از سال ۱۳۶۷/۷/۱۸تا۱۳۶۹/۷/۱۸ خدمت خود را در مریوان کردستان در جبهه حق علیه باطل در ارتش نیروی زمینی نظام پیاده خدمت کرده است ممنون میشم بگید که ایا کارت ایثارگری تعلق میگیرد یا نه اگه تعلق میگیره ممنون میشم راهنماییم کنید کجا بریم
    البته ما رفتیم در سال ۱۳۷۹ تایید نامه را از محل خدمت دریافت کردیم

    • Rana Mansouri گفت:

      باسلام
      معمولا افرادی که از سال 59تاسال 67 خدمت کرده باشندایثارگری به آنها تعلق میگیره ولی بازم هم باید پیگیری بشود براتون ،کمک حال میتونه براتون پیگیری کنه ،شما میتونید با شمارهای ما تماس بگیرین برای ثبت سفارشتون
      091070028
      09331629351

  302. راضیه گفت:

    سلام،ببخشید پدر بنده کارت هوشمند ایثار ملی رو دریافت کرده،تو سایت ارتش که کد ملی رو میزنم یک کد،با عنوان کد رهگیری میاد،حالا سوالم اینه ارائه همون کد برای آزمون های استخدامی کافیه یا باید مدارک دیگری ارائه بشه و اگه مدرکی لازمه از کجا باید پیگیر شد،تشکر از پاسخگویی شما

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا همان کد مورد تایید است اما بسته به اداره و سازمانی دارد که قصد استخدام دارید.

  303. میلاد گفت:

    سلام پدر من از برج ۱ سال ۶۷ در اشنویه کردستان خدمت کرده تا برج ۸ سال ۶۸.
    آیا برای ایشان کارت ایثارگری تعلق میگیرد؟

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا افرادی که از سال 59 تا 67 خدمت کره باشند مزایای ایثارگری به آنها تعلق میگیرد. اما باز هم بایستی پیگیر شوید.
      در صورتی که خودتان امکان مراجعه رو ندارید کمک حال میتواند به جای شما پیگیر کارتان شود.
      میتوانید با شماره 02191070028 تماس بگیرید

  304. علی شمشیری گفت:

    من در زمان جنگ تحمیلی داوطلب شش ماه در جبهه جنگ درعملیات محرم سال ۶۱ حضور داشتم دوچار موج انفجارشدید شدم مدارک سابقه جبهه درسال ۸۷ تحویل سپاه پاسداران شهرستان فراشبند فارس دادم بقیه مدارک لازم از استعلام کلیه بیمه ها وکپی شناسنامه دکارت ملی اعضای خانواده ام سال ۱۴۰۰ تحویل سپاه دادم ولی تا الان هیچ جوابی نه کارت ایثارگری نه هیچ جوابی داده نشده ولی بچه های از همسایه دیوار بدیوار بنده که حتی مدت جبهه شان همتراز من هست الان حقوق ماهیانه بیمه خودش کلیه افراد خانواده‌اش دارن این چه تبعیضی قایل شدن مگر برادری و برابری چطور شد حق مظلومین کی باید ثابت بشه،

    • احمدی فریده گفت:

      سلام وقت بخیر
      کمک حال یک شرکت خصوصی است که به جای افراد کارهای اداریان را پیگیری میکند.
      در صورتی که هنوز نتیجه ای دریافت نکردید بایستی از همان ارگانی که قبلا اقدام کرده بودید پیگیر شوید.
      درصورت تمایل کمک حال میتواند پیگیرکارتان شود. با شماره 02191070028 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.