نمایشگاه اینوتکس 97 فرصتی برای اهالی فناوری! حضور کمک حال در اینوتکس


نمایشگاه اینوتکس 97 یک رویداد منحصر به فرد

نمایشگاه اینوتکس 97 یک رویداد بین‌المللی، درحوزه فناوری و نوآوری است. این نمایشگاه هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران برگزار می گردد. هفتمین نمایشگاه، امسال مانند شش دوره گذشته، با همکاری سازمان ها و ارگان ها به همراه مجموعه ای از رویدادها، کارگاه‌ها، جلسات مشاوره و منتورینگ برگزار می‌شود.

 

حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 97

 

رویدادهای نمایشگاه اینوتکس 97

در نمایشگاه اینوتکس 97، برای استفاده هرچه بیشتر علاقمندان رویدادهای گوناگونی برگزار می‌شود:

ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس 97

نمایشگاه اینوتکس 97، صرفا یک نمایشگاه نیست؛ بلکه رویدادهای جذاب و آموزنده مختلفی نیز در حین آن برگزار می شود که بازدیدکنندگان می توانند در آن ها حضور یابند. استیج نمایشگاه، 30 ساعت محتوای جذاب و جدید ارائه می کند؛ بنیانگذاران استارتاپ‌های مختلف، شرکت های دانش‌بنیان، صاحبان فناوری و سرمایه گذاران زیادی در نمایشگاه مستقر هستند. در این فرصت شما می‌توانید با مراجعه به نمایشگاه، اکوسیستم نوآوری را که در یک جا جمع شده‌اند ملاقات کنید.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می‌بایست به عنوان بازدیدکننده ثبت‌نام کنند. این افراد می‌توانند در نمایشگاه اینوتکس 97، با ثبت‌نام و پرداخت هزینه، از اینترنت رایگان و پذیرایی کافی شاپ هم لذت خواهند برد! برای ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس 97 می‌توانید از لینک ثبت‌نام در اینوتکس استفاده کنید:

می‌توانیداز کد تخفیف زیر برای بازدید از نمایشگاه استفاده کنید:

کدتخفیف نیم‌بها: INOTEXROODYDONE

کدتخفیف تمام‌بها (رایگان): INOTEXISI

کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 97 حاضر شده است

 

سایر اطلاعات نمایشگاه اینوتکس 97

مکان

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی و نوآوری در ایران از۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.محل برگزاری نمایشگاه تهران-خیابان گیشا-خیابان نصر-  بوستان گفتگو می‌باشد.

زمان بازدید

ساعت بازدید از نمایشگاه ساعت 10صبح تا 20شب است. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می‌بایست به عنوان بازدیدکننده ثبت نام کنند.

 کاتالوگ نمایشگاه

برای دریافت کاتالوگ نمایشگاه اینوتکس 97 می توانید اینجا را کلیک کنید.

حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 97

امسال کمک حال به عنوان کسب و کار نوپا در حوزه فناوری و شهر هوشمند در نمایشگاه اینوتکس 97 حضور دارد. منتظر دیدار شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با ما همراه باشید.

علاقمندان برای آشنایی با حوزه کاری کمک حال، آشنایی با نیروهای کمک حال به منظور برون سپاری امور بیرون منزل از جمله پیگیری و انجام امور اداری ، دانشگاهی، بیمه، بیمارستان و انواع خریدبه بوستان گفتگو سالن پردیس مراجعه کنند.


13,تیر,1397               بدون دیدگاه        2,543 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.