کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018 تحسین بازدیدکنندگان را به همراه داشت


حضور موفق کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018

برای اولین بار تیم کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018 ، در تاریخ 14 تا 16 تیرماه 97 واقع در بوستان گفتگو شرکت کرد. خبرگزاری های مختلفی این خبر را رسانه ای کردند. خبرگزاری ایرنا از جمله خبرگزاری‌هایی بود که حضور کمک حال در اینوتکس را تحت پوشش قرار داد.  مرجع جامع نمایشگاهی ایران نیز رسانه دیگری بود که حضور کمک حال را به اطلاع مخاطبین خود رساند.

در اینوتکس 2018 چه گذشت؟

به گزارش گروه علمی ایرنا از پارک فناوری پردیس، این رویداد یکی از بزرگترین گردهمایی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های ایران بود که با هدف افزایش هم‌افزایی میان فعالان حوزه استارت‌آپی برگزار گردید. پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به ‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال میزبان 150 استارت‌آپ، 16 شتاب‌دهنده، 11 سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه بود.

 

حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018

 

نمایشگاه اینوتکس 2018 در ادامه روند سال گذشته، از رویکرد استارتاپی برخوردار بود و و اجزای مختلف اکوسیستم شامل استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها، سرمایه گذار خطرپذیر (VCها)، فرشتگان کسب وکار، شرکت های فناوری، مخترعین، مراکز رشد و پارک های فناوری، منتورها و مربیان، برگزارکنندگان رویدادهای کارافرینی در آن حضور فعال داشتند.

دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از غرفه کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018 بازید کرد و برای پیشبرد اهداف کمک حال ابراز علاقه کرد.

 

حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018 با موفقیت روبروشد

گزارش تصویری از حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018

گزارش تصویری از حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018 را می تواندی در ویدئو ی زیر مشاهده کنید:

بازدیدکنندگان نمایشگاه اینوتکس 2018 از کمک حال چه می‌خواهند؟

کمک حال برای کمک به افراد سالمند و ناتوان مناسب است

اگر پدر، مادر سالمندی دارید و وقت کمک به آنها و رسیدگی به امور بیرون از منزل‌شان را ندارید. می‌توانید امور آنها را به کمک حال بسپارید!

 

 

کمک حال راه حلی برای خانم های پرمشغله

کمک حال راه حلی برای خانم های پرمشغله، خانم‌های شاغل یا بچه دار آنهایی که وقت کافی برای انجام امورشان ندارند، است.

 

 

ادامه گزارش حضور کمک حال در نمایشگاه اینوتکس 2018 را می توانید از شبکه های اجتماعی کمک حال دنبال کنید. به شبکه های اجتماعی کمک حال سر بزنید و ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. به ما بگوئید کدام کار برای شما دشوار است، کمک حال به کمک شما می‌آید و برایتان آرامش به ارمغان می‌آورد.


15,مرداد,1397               بدون دیدگاه        2,719 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.