بهترین کادو برای روز مادر را با این 10 ایده انتخاب کنیم


روز زن یا روز مادر یکی از مهمترین مناسبت ها برای کادو گرفتن است. کادو خریدن برای خانم ها با علایق و دغدغه‌های متفاوت می تواند چالش برانگیز باشد. انتخاب بهترین کادو برای روز مادر یا هدیه روز مادرر یک هنر است. کمک حال در این لیست بهترین کادو برای روز مادر یا همسر را به شما ارائه می‌دهد!

هدیه روز مادرنشانه علاقه و احترام

مردم در سراسر جهان به مناسبت‌های گوناگون به یکدیگر کادو یا هدیه می‌دهند. در فرهنگ‌های مختلف کادو دادن نشانه علاقه و احترام به شخص مقابل است. برای مثال گل دادن به یکدیگر از زمان‌های قدیم در کشورهایی همچون یونانو روم باستان سابقه داشته است. مردم ایران هم از این قائده مستثنی نیستند، ما در کشورمان در روزهای گوناگونی به یکدیگر کادو می دهیم.

ایرانیان در جشن‌ها و مناسبات مختلف مانند عروسی، نامزدی، منزل مبارکی، تولدها، فارغ التحصیلی، بازنشستگی، سوغات سفر، روز عید نوروز، روز مرد یا روز پدر، روز زن یا روز مادر، روز معلم، روز دانشجو و …. کادو می دهند یا کادو می گیرند.

مشکل اصلی این مناسبت ها فکر کردن بر روی اینکه مناسب ترین کادوی برای فرد موردنظر چیست، می باشد. گاهی از علایق، سلایق یا نیاز فرد مقابل کاملا آگاه هستیم و با خیال راحت برای او کادو می خریم. اما گاهی به دلایل گوناگونی خرید کادو، دغدغه فکری ما می شود .

کمک حال به کمک شما می‌آید تا هدیه روز مادر یا همسر خود را انتخاب کنید.

بهترین کادو برای روز مادر چیست؟

ایده هایی برای انتخاب هدیه روز مادر را بیان می‌کنیم. امیدواریم این نوشته شما را در انتخاب سریع هدیه روز مادر یا همسرتان یاری بخشد تا بتوانید بهترین کادو برای روز مادر را انتخاب کنید.

فکر کنید که مادرتان با چه چیزی خوشحال می شود؟

  • همه مادرها از بودن در کنار فرزندان خود لذت خواهند برد. اگر وقتتان اجازه می دهد یک روز را با مادرتان بگذرانید. با او به موزه، پارک یا سینما بروید. موزه ملی ایران گزینه ی خوبی برای مادرهای علاقمند به تاریخ است.
  • خرید لباس، روسری، مانتو، کیف، کفش و…. برای مادران شیک پوش توصیه می‌شود.
  • پیاده روی، رفتن به کوه و ترتیب یک صبحانه مفصل به دعوت شما، مادران اهل ورزش را خوشحال می‌کند.
  • یکی دیگر از موارد لیست بهترین کادو برای روز مادر شکلات است. برای مادر و همسران خوش خوراک شکلات هدیه بخرید. اما حواستان باشید در مصرف شکلات زیاده روی نکنید! مضرات خوردن شکلات را فراموش نکنید.

مادرتان را غافلگیر کنید!

  • بسیارند مادران پرمشغله در آرزوی استراحت و لذت بردن از زندگی هستند. او را غافلگیر کنید! یکی از کارهای بیرون یا داخل منزل مادرتان را به کمک حال بسپارید.
  • برای مثال مادرتان را با برنامه قبلی برای چند ساعت به خانه دوستشان بفرستید، کمک حال نیابتی می تواند امور بیرون از منزل مادرتان را برای او انجام دهد. بعد از بازگشت مادرتان شما می توانید مادرتان را غافلگیر کنید. اگر مادر یا همسرتان شاغل است می‌توانید با انجام  امور اداری، بیمه یا حتی دانشگاهی او را خوشحال کنید.
  • می‌توانید او را به عضویت نزدیک ترین باشگاه ورزشی درآورید. کلاس یوگا، پیلاتس، ایروبیک، آمادگی جسمانی و… برای رهایی از استرس و دغدغه به او کمک می‌کند. فهمیدن علاقه شما به سلامتی مادرتان بهترین کادو برای روز مادرتان است.

  • ترتیب یک دورهمی با دوستان نزدیک مادرتان را بدهید. ایده‌ی بسیار جذابی است. همه دوستان را دعوت کنید و تدارک ببینید. کاری کنید که مادرتان مثل یک مهمان وارد دورهمی شود و از بودن با دوستانش لذت ببرد.
  • خرید گل و گیاه آپارتمان هم یکی از موارد لیست بهترین کادو برای روز مادر است. اگر منزلشان باغچه دارد گیاهان مناسب برای باغچه را انتخاب کنید. مناسب شرایط محیطی منزل یا محل کار مادرتان گیاهی را انتخاب کنید. برای خرید گل و گیاه مدنظرتان می توانید روی کمک کمک حال حساب کنید. کمک حال گل موردنظر شما را تهیه می‌کند و در هرجایی که بخواهید به مادر یا همسرتان تحویل می دهد.

  • عکس های خانوادگی تان را چاپ کنید و در آلبومی به او هدیه دهید. می توانید از سرویس های آنلاین چاپ عکس مانند عکس پرینت یا اینستاچاپ استفاده کنید. شاید یک عکس خانوادگی بهترین هدیه برای همسر یا مادر شما باشد!

بهترین کادو برای روز مادر برای هنرمندان

  • اگر مادرتان خانم کدبانو، اهل آشپزی و آشپزخانه است شاید یک وسیله جدید برای آشپزخانه او را خوشحال کند.
  • گاهی خرید یک کتاب موردعلاقه، برای مادران اهل مطالعه بسیار تاثیرگذار است. می توانید از موضوع های مورد علاقه مادرتان دو الی سه کتاب انتخاب کنید و به او کادو دهید. اگر وقت ندارید برای او آنلاین خرید کنید: سایت های دیجی کالا، فیدیبو و سایت نوار سایتهایی هستند که می‌توانید کتاب های الکترونیک یا حتی کتاب‌های صوتی فارسی را به راحتی تهیه کنید. شاید یک کتاب بتواند بهترین هدیه روز مادر یا همسر شما باشد.

آخرین به روزرسانی: 09/آذر/1398

5/5 - (1 امتیاز)


17,اسفند,1396        مناسبت ها        20 دیدگاه        4,041 بازدید

20 پاسخ به “بهترین کادو برای روز مادر را با این 10 ایده انتخاب کنیم”

  1. سارا گفت:

    مرسی از مطلب مفیدتون.پر از ایده های جدید بود

  2. دلارام گفت:

    بسیارعالی بود.بنظرم بعضی اوقات انتخاب بهترین کادو برای روز زن واقعا دردسر سازه.این مقاله مفید بود برام

  3. سعید کرمی گفت:

    مفید بود مرسی

  4. مریم صبحی گفت:

    نام نویسی مادرا تو کلاس های ورزشی واقعاخوشحال کنندس براشون!!!

  5. آرش جعفری گفت:

    مرررررسی خیلی خوب بود.من همیشه درگیر کادو برای روز زن برای خانمم هستم

  6. مهدی گفت:

    جه جالب!نمیدونستم اینهمه کار میشه کرد.

  7. خان بابایی گفت:

    دست و پای همه مادرا رو باید بوسید.به افتخار همه مادراااااا

  8. فاطمه دشتی گفت:

    کمک‌حال! واقعا من به یکی از اینا احتیاج دارم

    • مدیر سایت گفت:

      ممنون از توجه شما دوست گرامی.میتونید مواردی رو که ما پشتیبانی می کنیم رو از توی سایت انتخاب کنید و یا عضو کانال تلگرام ما بشید با پیام به پشتیبانی یا تماس با ما سفارش کمک‌حال بدید.شماره های تماس ما هم تو سایت هست هم کانال تلگرام. انشالا که بتونیم به شما کمک کنیم و براتون آرامش به ارمغان بیاریم.

  9. پویا گفت:

    چه خوب گفته شده.بنده برای تهیه کادو روز تولد خانمم و روز زن همیشه مشکل دارم.چون هر سال دوست دارم چیز جدیدی رو برای خانمم تهیه کنم.باتشکر

  10. بدون نام گفت:

    خب من با خوندن این مقاله چیز های جالبی رو فهمیدم و تصمیم گرفتم گل کیک و ادکلن و یک باکس چیز های خوشمزه مثل لواشک و شکلات و یک سنگ ماه تولد برای مادرم بخرم شاید براش خوشحال کننده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیر تا پیاز با کمک حال!

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کمک حال می باشد.